Nefret ettiğiniz insana karşı cinsellik/seks duygusu yaşamak nolmal mi?
Çok nefret ettiğim bir kız var. Ölücek olsa 1 yudum su vermem o kadar nefret ediyorum yani. Düşman olma sebebimde sevgilim hakkıbda ileri geri konuşmuş. Benden yüzüne karşı ağzıma geleni söyledun.
Ama birden aklıma geliyo onu düşündükce tahrik oluyorum. Ama bu aşkla ilgili değil, sanki nefretle sevişmek gibi.
Sizdede var mı böyle bir hiss? Normal mi yani? İnternertte araştırdım çok fazla ciddiye alınacak bir durum değil. Ama bazı insanlarda varmış bu durum
Çok nefret ettiğim bir kız var. Ölücek olsa 1 yudum su vermem o kadar nefret ediyorum yani. Düşman olma sebebimde sevgilim hakkıbda ileri geri konuşmuş. Benden yüzüne karşı ağzıma geleni söyledun.
Ama birden aklıma geliyo onu düşündükce tahrik oluyorum. Ama bu aşkla ilgili değil, sanki nefretle sevişmek gibi.
Sizdede var mı böyle bir hiss? Normal mi yani? İnternertte araştırdım çok fazla ciddiye alınacak bir durum değil. Ama bazı insanlarda varmış bu durum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar