ya daa şey.. "sulandı" da var mesela
niye bu tür şeyler erkekleri kışkırtıyor ki çok saçma
niye bu tür şeyler erkekleri kışkırtıyor ki çok saçma
neden saçma olsun. gayet kışkırtıcı. kadın gibi düşünürsen saçma olur tabi. erkek gibi düşünemediğini için saçma.
adam da offf sertleştim dediğinde azan kadınlar var.
yalayım kelimesinde bile azan kadın çok
Islak islak sarkisi benden size gelsin.
Not: cem karacadan dinleyin
Dipnot: dipnot falan yok!
ben de sana ıslandı seccadem şarkısını (?) yolluyorum. sevgilerrrrrr
Hahah sekse hazırım demek bu ondan 😄😄
hala saçma
çok biliyon sen :D
Cevap
31Cevap
Daha o kadarıyla tahrik olmadım da şu kızların yağmur yağdıktan sonra ıslandıkta yazıp twittera fotoğraf atmaları yok mu :D Gülmekten kopuyorum :D Tatlı görünme çabaları falan bunu yapmayan kız yoktur heralde :D
Acaba bir erkek de üff dimdik oldu çelik gibi sertleşti dediğinde kadın etkilenmiyor mu?
Her şeyi cinselliğe yormaya meyilliyiz de ondan :))
E şeftali bu...
İster istemez, canı çekiyor insanın... :D
Neden saçma olsun. Erkek değilsinki nerden anlayacaksın. Ama çok fazla tahrik etmiyor beni. Bir yerde tahrik ediyor yani adamı
Senin o dedğin beyni sulanmış aklı şeyinde varlıklar için geçerli:
çok sert oldu
İslandim Sulandım demeniz siz de Cinsellik yaklaşımına açık olduğunuzu düşündürüyor bize.. Tahrik olmuşsun Lakin Üzerime çıkacak mısın sevişelim arzusu içinde olduğunu nitelendiriyor olabilir mi?
ıslandı kelımesı cok cok cok aptalca ve sacma sankı yagmur yagdı da ıslandın baska laf bulamadınız
alternatif olarak "sulandı" var. alır mıydınız?
bu daha mantıklı ıslandı ne oyle
sulandı çok argo geliyor bana
ona bakarsan hepsı argo 31 ne mesela kım bulmus demıs anlamsız kelımeler
HAHAHAHA evet ya o 31 olayı çok gizemli
yine bazıları daha soft oluyor. 31 gibi.. ama sulanmak? çok kaba
yaaani argo var argocuk var
cınsellıkte argoyu seven cok kısı var ondan yadırganmıyo zaar
akıllarına direk bir sesli bir sessiz hani o iki harfli organ geliyor da ondan
Çünkü erkeklerin aklı direk bacak arasına kaydığı için :( basit yaratıklarız
niye saçma normal bence
hem siz ıslandık deyince sapık olmuyosunuz ama
biz kalktı deyince hemen sapık oluyoruz.
peki seni kalkık penismi yoksa normal penismi tahrik eder
iğrenç misiniz ki siz biraz acaba?
tahrik etmiyor ıslanana kadar olan mevzular tahrik eder öyle durduk yere ıslanmıyorsunuz ya?
Islandım diyince aklıma yağmurda ıslandığı geliyo =/
erkek değilsin ondan saçma gelmiş olabilir mi
kadınlar ilgi alanıma çok girmez ama yine de tamamen kayıtsız sayılmam. anlatabiliyor muyum?
bazen kadınlara karşı erkeklerin hissettiği türden şeyler hissedebiliyorum..
şimdi daha iyi mi?
Genelleme yapma işte :))
yapmayayım di mi? eeh haklısın
Neden sacma soylermisin
aha bende bir gıprama oldu
evet durduk yere sulanması cok sacma :D
Erkekler değil abazalar öyle yapıyor.
Suluma yemeyi severiz :)
Bunubsorqrken bile tahrik oldum :))
tiye alma çok mühim bir konuyu tartışıyoruz şurda!!
Ya seninmesela ne hoşuna gider bosalmis binpenis görmek gidermi bizdede öyle islandigini söyleyince o anki vajinanin İslak hali geliyo gozumun önüne ve aziyorum
Erkeklerin beyni bel altı çalısır ondandir canım
Nesi sacma onlar zaten erkeleri basdan cikartir
yokluk
işi abazalığa vuranların marifeti mi bu şimdi keh keh
neden saçma olsun.
abartılacak bir şey yok bunda çünkü
Kalkti kizlari kiskirtmiyor oysaki (:
"kabardı" kışkırtıyor aslında
Kabarmis halini goren icin kiskirtici olablir.. ama kabarma kismi sizin icinde kullanilablir desek cokmu yanlis olur
Bencede
bana hak veriyorsun yani öyle mi
zeki çocuk..
goodboy:p
O kadarcık kelime ile kışkırırmı bir insan
beni tahrik etmiyor
ediyor yalancı!
Evet bence de saçma
Hiç tahrik olmuyorum
Aynen katiliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar