Genital bölge estetiği yaptırdım. Çok mu takıntı yaptım acaba?

buradaki yorumların, soruların bir kısmında bayanların genital bölgelerindeki farklılıklardan hoşlanmadığını okumuştum bende o takıntılı bayanlardanım... labia minora ( iç dudak ) büyüklüğünden çok rahatsız oluyordum 2 hafta önce yaptırdım...ve geçekten iyikide yaptırmışım diyorum... evlenmeden yaptırılması gerekiyor... bu sorunu yaşayan bir çok bayan var diye düşünüyorum... peki erkekler bayanların genital bölgesinin görüntüsüne ne kadar önem veriyor... hoş görünmüyorsa yaptırmalılarmı...yada eşleri veya sevgilileri yaptırırsa tepkileri ve düşünceleri ne olur...ben yaptırmayı düşündüğüm sırada yaptıran kimseyi bulamadığım için çok fala bilgim olmadan yaptırdım. yaptıran birisinden tavsiye almak istemiştim... acaba ben çokmu takıntı yaptım...
Genital bölge estetiği yaptırdım. Çok mu takıntı yaptım acaba?
Cevapla