

Hayır Hayal etmiyorum
Evet Hayal ediyorum
Kendim hayal etmiyorum, o hayal ederse diye bu pozisyonlardan kaçınıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Evet hayal ediyorum, hatta onu başkasıyla da hayal ediyorum...
O zaman karşınızdaki sevdiğiniz aşık olduğunuz biri değil
Muhteşem bir tespit, harikulade bir alaka... Nasıl vardın bu sonuca?
Hayir tabiki
Olması gereken bu
Baskasi varsa onun olmazi hata zaten ben anlamiyorum yani oan sadece aklinda vikrinde onun olmazi lazim
Bende anlamıyorum ama bunu duydum ve sordum erkeklerde anket oranları birbirine çok yakın malesef
Demekki sadece zevk icin yapiyorlar
yazık ki böyle bir çoğunluk var
Onlarin mutlu oldugunu sanmam
mutlu olduklarına bende inanmıyorum
Onlar zevk icin yani soyle olmasi gerek sen karsindaki insanlar tutkuyla o isi yapman gerek severek yaoman gerek oyle dusunmek karsindakine ihanet olur
Cevap
30Cevap
zaman zaman istemsiz oluyor, jennfer lopez, kim kardaşian, beyonce gibi starlar geliyor aklıma :) acaba siz kızlar hayal edermisinz?
ben hayal etmiyorum. ünlülere çok fazla mı bakıyorsunuz ya da karşınızdaki partnerin kalça ve göğsü küçük belikide iri kalçalı ve göğüslü biriyle beraber olmalısınız
zaten yazdığınız tarzdaki kişiler tercihimdir, bana seksi gelen ünlüler geliyor biranda gözümün önüne istemsizce onları hayal edip ilişkiye girmek daha heycanlı ve zevkli oluyor mesela gözümü kapatıp doggy posizyonunparnerimin kalçalarını tutup ileri geri giderken biranda baskasıyla birlikte oluyırmuş gibi hissediyorum buda 1-2 dk sürüyor sonra tekrar gerçek aleme geri geliyorum :D
Bence sen azmışsın güzelim. en kısa zamanda kendine bir koca bul kurtul bu işkenceden
Evliyim zaten
hmm. kocandan şüpheleniyorsun o zaman başkasını mı hayal ediyor diye :S
Doggy zevk iştidir, kadının kıvrımlı vücudunu izlemek, kalçaları izlemek hissetmek, giriş çıkışları görmek ve kökleyebilmektir. Başkasını hayal etmek için doggy kullanmaz erkekler
sankı yuzu donukken hayal edemem edecek olsan oyle de ederm dusuncelermı mı okuyor
birinci gif tam benlik :) genelde yarın ne iş yapıcam onu düşünüyorum
iş kolik :D
sarıldığım her kızda ilk esvdiğim kız aklıma geliyor
Allah kimseye yaşatmasın
amin
Evet hayal ediyorum, hatta onu başkasıyla da hayal ediyorum...
gife bak ey allam :D hayır etmiyorum
en güzeli
hayır çünkü kimi hayal rdiyosam onunla oluyorum
olması gereken bu
benim gibi düsünmene sevindim.
doggy en sevdigim pozisyonlardan bir tanesi..
Zaman zaman oluyor tabi ki :)
partnerinizle duygusal bir bağınız olmasına rağmen mi?
Evet, açıkçası erkekler tek eşli olamaz kolay kolay, bir süre sonra cinsel yönden başka kadınlara da ilgi duyarlar. Özellikle iş ortamında yakın olduğu çekici kadınlar da varsa onları hayal ederler.
ayyy
Bir erkek sadece aşık olduğu dönemde başka kadına ilgi duymaz. Bunun dışında başka kadınlara ilgi duymaması mümkün değil. Kimisi reel olarak yapar kimisi hayal eder.
Aşık olmadığı kşiyle evlenmesin o zaman
Etmiyorum zaten hayallerimdeki gibi
Allah herkese nasip etsin
yok çok dürüstçe değil bence...
kesinlikle değil
düşünülmesi gereken bu hem kadın hem erkek böyle düşünmeli
hayır etmiyorum o anın tadını çıkarıyorum
en güzeli
yanındaki A kişisi sen B kişisini hayal ediyorsun kastım bu
helal olsun diyorum ne diyim
ewet ediyoruz beraberce
Yüzüne bakarken de ediyorum sorun yok :)
hayal etmiyorum da o resimler ne ya :D
Dikkat çekmek için yoksa kimse cevap vermezdi ;)
mantıklı :D çoğunun dikaktini çekmiştir onlar özellikle hareketli olan resim :D
Hic denemedim ki 😀sen?
Kızlarda hayal ediyomu o şekilde?
Ankete göre hayır çııkmış
hayır etmiyorum
Çoğu Zaman hayal ederim
neden karşınızdakini sevmiyor musunuz?
evet. bundan büyük haz duyuyorum
bu mantığı anlamıyorum... o halde partnerinle duygusal bir bağın yok
duygusal bağım var elbette olmasa bu işe onunla başlamam. benim fantezilerimde mantık anlayamazsın ama
Hayır tabiki sadce kendisini
Hiç kimsenin arkasına geçmedim :ddss
etmiyorum oo kisiye odaklaniyorum :))
Aferin takdir ettim :)
tesekkurler aferinde aldik cok iyi :D
evet ediyorum her defasında hemde
Karşındakiyle duygusal bağın yok o halde
var
eşim olur kendisi
Allahım insan eşine bunu nasıl yapar ben anlamıyorum sevmiyor musunuz?
sevgiyle onun ne alakası var onu çözemedim her erkek düşünür sen oral seks yaparken düz pozisyonlarda seks yaparken gözlerini kapattığında emin ol izlediği p*rno filmlerden olsun ya da başka yerde gördüğü çıplak bir kadın vucudu olsun düşünür.
sen partnerinin bakşasını hayal etmesini kaldıramıyosun ama gelmişsin burada milletle mesaj atarak pozisyonlar hakkında seks ile ilgili muhabbetlere giriyosun çok güzel bir davranış alkışlıyorum allah senin gibi kadınlardan korusun. allahım insan eşine bunu nasıl yapar? bu cümleyi yazmaya hakkın yok bence
ben o yorumu gördüm ama o kişiye özelden mesaj falan atmadım tanımadığınız biri hakkında nasıl böyle konuşabilirsiniz...
açıkcası hiç kimse ile konuşmadığına inanmıyorum, eşin ya da sevgilinin buraya üye olduğunu bildiğini sanmıyorum, o gelmeden geçmişi vs sildiğini biliyorum, burada illaki birileri ile konuştuğunu biliyorum. eşinin bildiğini hiç sanmıyorum kusura bakma kendimizi kandırmayalım...
hayir
verilmesi gereken cevap
hayal ediyorum sen
Hayır etmiyorum nasıl yapılır ki bu onu seviyorum onu düşünüyorum aklıma başka biri gelmiyor bile
ben o böyle bir şey düşünüyorsa diye o pozisyonlardan uzak duruyorum
özelden yazmadım bu beye kamuoyuna duyurulur... tanımadığınız biri hakkında özelden konuştuğunu düşünmüşsünüz nasıl bir zihniyet bu
kadınları bilmemde ben sıklıkla hayal ediyorum
bazen sen
hayır hiç düşünmedim... o düşünüyorsa diye aklıma geldiğinde ise pozisyondan kaçıyorum
Bende bazen ediyorum...
bazen derken belli birini değil değil mi?
bazen ederim
neden?
çok hoşlanmışsam ;)
Yok etmek mi lazım.
etmemek lazım
Ama kendi kendime yapmamı.. mast yapmamı söylediğinde çok kızıyor ve başkasını düşünüyorum.
o da ayrı bir konu keşke orada da düşünmesen
Ama benimle olmak istemediği söyleyince bende onu düşünmek istemiyorum...:(
neden sizinle olmak istemiyor bunun üzerine yoğunlaşın hata nerede
Vajinismus.. olduğu için.. bide böyle şeyler onagöre değilmiş. ama ben arzulu bir erkeğim... kadınımı isterim.. Gencim daha... Git mast yap diyor... bende başkasını düşünüyorum. yıllardır onu aldatmadım...
Tedavi olmalı acilen git mast yap nedir
Tedavi olmak diye bir düşünce bile yok.. aklında... Mast yapınca kendimi liseli ergenler gibi hissediyorum... :(
Zihnende olgun düşünemiyorum.:(
Sizde bişey diyemediniz. Ayrılmak istemiyorum.. ne yapayım benn.. !
ilk beraber oluşunuzu düşünün orada isteklimiydi... korkusu neydi... nasıl davranmıştınız... iyiyse öyle davranın değilse daha farklı
Çok zor oldu... Kendimide çok kötü hissettim. tecavüz eder gibi... Acıyor dedi.. Üzüldüm... bir dahada zorlamadım.
bazen evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?