Îki aylık evliyim ve büyük bir sorun var bakın nolur?

Arkadaşlar soru başlığında da belirttim daha 2 aylık evliyim ve eşimle sadece balayında birlikteliğimiz oldu. Öncesinde erken boşalma sorunu vardı doktor buna bir hap verdi 7 aydır kullanıyordu. Nişanlıyken Tlf da illaki konuşmalar oldu ozaman daha istekliydii ama şimdi EvliyiZ ben yaklaşmadan asla yaklaşmaz zorlamadan ilişkiye girmez. Artık cok sıkıldım evliliği yaşayamamaktan. Eşim polis memuru doğudayız işleri de yoğun sıkıntılı ama bunla da alakası yok. Tamamen sorun kendisi şu an . Lafını edince de ilaç kullanıyorum diyor ama nişanlıyken de kullanıyordu pek ala da bildiğin azgındı adam. Şimdi bildiğin kuş öldü. Ya cidden cok sıkıntılı bir durum yaşıyorum bide daha ıkı ay oldu en güzel günler olması gerek miyor mu? Yanaşmama kararı aldım ve artık evde de tartışma çıkıyo uç gündür muhatap olmuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca düğünden sonra 1 ay bana yaklaşmadı bir ay hiç birşey yaşamadık ondan sonra da iki kere oldu.
Îki aylık evliyim ve büyük bir sorun var bakın nolur?
Cevapla