Artık erkeklere bişey diyemiyoruz bu lezler yüzünden. emzir beni nedir ya 🙈
Bunların nesli ne zaman tükenicek sizce? 😂
Bunların nesli ne zaman tükenicek sizce? 😂
Bir lezbiyen yaptı diye (ki pembe görünümlü mavi olmadığı ne malum) tüm lezbiyenleri genelleyemezsin. İlerde dünyaya bir eşcinsel getirirsen "bunların nesli ne zaman tukenecek" lafı aklına gelir.. O kişiye karşı ne dersen de ama tüm lezbiyenleri de işin içine katarsan kusura bakma ama öylece yorumları okuyup geçemem benim de en yakin arkadasim olmak uzere ablalarim arkadaşlarim lezbiyen. O pembenin sana dedigi terbiyesizlik senin burada sorduğun soru nedir? Yanıtlamadan da geçemeyeceğim.
Lezbiyenler hep vardı, hala varlar ve her zaman olacaklar tıpkı sen ve senin gibilerin beyni tükenmedigi gibi.
Iyyyy çok normal bişeymiş gibi anlatıyosunuz bide ya. sizene ben böyle düşünüyorum size ne yani?
Başkasının özgürlüğü başladığı yerde senin özgürlüğün biter. ki senin yaptığın düşünce özgürlüğü değil haddini bilmezlik. Kendine yapılmasını istemediğin bişeyi başkasına yapmaman gerektiğini aile öğretememişse yapacak bişey yoktur bunu bir kez daha gördüm ve cidden daha fazla tartışmaya girmeyeceğim seninle.. İyi geceler.
Giremezsin zaten. ailem hakkındada bişey söyleyemezsin. haddini bilmezlik değil bu düşünce özgürlüğü. Ben böyle düşünüyorum. bana bu tip şeyler itici geliyo bu kadar basit. kimse bunu yargılayamaz. sanada yargılamak düşmez. iyi geceler.
tövbe estağfurullah iyice çığrından çıkmaya başladı bu insanlar, gülüyoruz ama aslında hakatten hiç iyi vaziyetler değil bunlar :)
burada senin görüşüne katılan erkeklerin çoğu -hatta hepsi demeliyim- bütün erkekler aynıdır dediğinde tüm çirkefliğini kusacak insanlar. aynı görüşte yahut aynı cinsteki insanlara genelleme yapamazsın. bu durumda bütün kızlar, bütün erkekler, bütün bitkiler, bütün hayvanlar aynı olmadığı gibi eşcinselleride aynı kategoriye sokamazsın. insanlar farklıdır, bir erkek sana emzir beni dediğinde bütün erkeklere karşı bir nefret beslemediğin gibi bizlerede laf söyleyemezsin.
Ben söylerim. bak söyledimde ;)
Sakasina demis abartma ergenlikte olur boyle seyler
Cevap
51Cevap
lgbt için tüm dünya ayakta şehitler ölür kimse kıkını çıkarmaz yani ülke hissisleşti çoğu şeye pardon tüm dünya ve herkes anlık zevklere bugünü yaşamaya odaklandı. bencede ölsün bunlar ama katlana katlana artmakta bunlar. ben sokak ortasında öpüşen bir kız erkek görünce utanırdım şimdi kız kıza ya da erkek erkeğe öpüşmelere şahit oluyorum ve resmen tiksiniyorum.
Başak senin arkadaslarin da senin gibi dengesiz galiba
Zaten seni sevmiyorum başak kendine çeki düzen ver
Tanımıyorum öyle biri benim arkadaşım olabilir mi ya :D
Bazen diyorum ki ; Acaba herkes kafa çekiyor, herkes mi gizliyor?
Spagetti Tanrisi gibi bir şey :D
😂😂😂😂
Biri de beni evde besleyecek miş
😂😂😂😂
Ahaha 😄😄😄
Dağda beslese daha mi iyi ye ye yat evde
Emzir sende yani. Neden oyun bozancılık yapıyorsun ki? :D
soru değeri olan bişey göremedim, cevapta vermiyorum. ee ne işin var o zaman burada sgit diyebilirsin, sadece sana gelen ahlaksız teklifleri kimsenin merak etmediğini söylemeye geldim
Merak ediyosun demedim zaten. edemezsinde.
Aynen ee ne işin var sgit diyorum :)
bunlar hiç bir zaman tükenmez. Bacısı yoktur onların kesin ondan öyledir
Bir sonraki nesilde olamayacaklar çünkü onlar hamile kalmıyor :))
Zekice :D
:) benden başka ne beklenir ki ;)
bunlar yeni nesıl. anne sutu almamıslar. sut ıstıyo abısı onlar :)
ahahaha komikmiş ya ama rahatsız edici haklısın -_-
Seviyesizlikten başka birşey değil ERKEĞİ KADINI YOK BUNUN
He tamam cok guzelsin. senin övünç sorularından gina geldi artik
Iyyy bir kıskanç gizli daha
Bende kız olsam kesin lezbiyen olurdum. Ağzının tadını biliyor şu lezbiyenlrer bee
yakalaşma tekniği ilginçmiş direk sevişelim değil de önce emzir sonra sevişelim demiş :D
onların nesli artacak merak etme , kıyametin habercileri şerepsizler
hahaha hatuna bak sen ağzının taadını biliyo :) emzir sende :D
Yuh be
birine hatunu diğerine erkeği al bari :)))
Emzir sende ne olacak yani.. Erimez ya..
Emzirmem 😒
Kız değil o pembeli harun abilerden :D
Olabilir 😂😂
bende acıktım birazda bıraksın :( ona var bana mı yok..
Abaza yazanlara nolarini alın ve bildirin. Dinsizin. Hakkından imansiz gelirmis:D
Belki öksüz kız Başak :/
Benim mememden ne istiyo ama :/
Migdesizlik içim kalktı 😝
erkekte olabilir yani
bilemedik şimdi :)
bir gün bunu da duyacağım hiç aklıma gelmezdi :D
Benimde
ya insanlar ne kadar sapkın ve sapık olmuşlar ya
Onların nesli bitmez yaa çok iğrenç ve iticiler :)
limon seviyor olabilir
Limon ne alaka
Öyle mavilerde var 😒
abboowww bu neymiş bea :D töbe est.
Ağzıyla burnunun yerini değiştirirdim
Ben artık tepki vermiyorum.
O kızın kafadan istiyorum
Memiş sevdası bitmez :D
Zuhahaha İyi demiş sana :)
Valla bazı kızlardan da korkulur. :/
Erkek dese emzirir misin
Erkekleri hiç düşünme o Zaman daha kötü
Senı ve memelerını begenmıs :)
Super ya benide emzir altimi degistir 😂
Güler misin ağlar mısın ya :d
:D ahhhaaaa :D
Memeni görmüş olabilir :D
Yok be :D
Hadi hadi :Dd
bende de meme var lezler /:
Ahaha 😄😄
lezbiyen nufusunda artış var. :(
https://www.youtube.com/watch?v=mKFOAQm76_E
. lezbiyenler çokdur
pembe görünen mavilerdendir :D belki
? :)
Bize deseler keske onu:)
sut alacak parası kalmasıtır belkı ı))
Ahir zaman alameti.
yuhh!!!
ilginc bir olay
Acıkmıştır belki
Yemek yesin ben niye emziriyorum be :D
Karışmasın benim sütüme 😂
Tükenmeyecek bence.
Tükenmeyecek
Emzir ne olacak :D
Emzir ne olacak
Hahahahh
Sjhfjshd oha ya
Onlar mavili
Bana göndereydin:)
Memen var mı senin 😄😄
Emecek bişe verirdik :)-:)
onlar erkek genelde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar