Aktif geyleri anlamıyorum neden illa erkekle olmak ister istese bayanla da yapabilir değil mi?

gerçekten psikolojilerini çok merak ediyorum. pasifler yine neyse ama aktifler çok saçma geliyor mantığıma
Aktif geyleri anlamıyorum neden illa erkekle olmak ister istese bayanla da yapabilir değil mi?
Cevapla