Utanıyorum ama sormak zorundayım erkek arkadaşım elliyor?

ilk ayimizda gogusumu ellemeye basladı daha ondan baskasinin elini tutmamis kizim uyardim ozur diledi 1 ay sonra yine elini cektim 6 7 ay gecti kavgaloydik bize geldi yeni eve aldim sarilaral uyumak istemistim sadece ilk dargindim konusmuyordum yanima geldi opmeye basladi romantik romantik tamam onada utandim felan ama hosumda gitti sevdigim adam sonicata kucagina aldi yatagima ati optu baya ben o kadar utaniyorumki gozlerimi acamiyorum farkinda gozlerini ac diyor ben iyice yerin dibine giriyorum neyse kisa kesim sarkimizi acti sarildik uyuduk bacagimi bacaginin uzerine felan atti uyurken izledi optu seni cok seviyorum prensesim guzelim frlan dedi ondan sonra ustume cikip opmeye basladi romantik romantik baktim beni kendine dogru cekio ustune ustune bende kendimi bianda uzerinde buldum 2 saniye oper inerim dedim demeye kalmadan popomu ellemeye kalkti acaba elimi gitti die 1 2 saniye ses etmedm bu sefer baktim skiyor yapma dedim indim uzerinden yattuim yanina gozlerim doldu kapadim bisi bile demedi sarildi elimi tutu kalkti sonra agizima puding felan surdu optu sakadan telefonla oynadi gidiyorum ben dedi gitti giderken sarildik felan 2 hafta once oldu vallahi yapinca cok uzuluyorum kiriliyorum agliyorum aklima geldikce kendimi kotu hisediyorum dunde aradi bize gel felan yapti nie dedim demedi bisi aksam aradi konusuoz ya ben ya sen bize gel dedi tamam dedim olesine geldi bide insan biraz naz yapar dedi kendimi kotu hisetirdi bana 1 yil olucak nerdeyse ben boyle bir iliski istemiyorum bu gun dogum gunum gece 12 de aktifti nice senelere bike diemedi dogumgunum oldugunu bile bile eski sevgilisine benden gizli dogum gunu hediyesi die ayrilmistik ben uzun bir sure bulusmamayi dusunuyorum disarda bulusmayi artik beni korkutuo yanlis bir hareket yaparsa die korkuyorum gene profildeki yasa bakmayon daha kucugum
Utanıyorum ama sormak zorundayım erkek arkadaşım elliyor?
Cevapla