Sevgilim bakireliğimi bozdu bende psikolojimi bozdum onunda moralini bozuyorum?

Sevgilimle 4 ay önce ilişkiye girdik kızlıgım bozuldu ilk başlarda takmıyodum ama şimdi resmen depresyona girdim ona belli etmiyodun belli etmeye başladım yanındayken çok mutluyum belli etmiyorum uzaklaşınca telefonda aradıgında belli ediyorum açık açık diyorum psikolojim bozuldu hamilelik korkusu var artık kız değilim masum değilim felan diyorum oda takma ben seni seviyorum felan diyor seviyoda biliyorum ailesiyle tanıştırdı felan ama kafama takıyorum hep dün birlikteydik yine birlikte olduk herşey çok iyiydi bugün ben yine moralimi bozdum onada belli ettim telefonda bidaha bişey yapmayız moralin bozulmaz herşey zamanla dedi bende tamam dedim napıyım sizce bu kadar takmam normalmi bu hareketlerim yüzünden benden soğurmu?
Sevgilim bakireliğimi bozdu bende psikolojimi bozdum onunda moralini bozuyorum?
Cevapla