Hic birsey olmamis gibimi yaparsiniz?
yoksa annenize soylermisiniz?
ya da takmazmisiniz?
normalmi davranirsiniz?
yoksa annenize soylermisiniz?
ya da takmazmisiniz?
normalmi davranirsiniz?
Bugün siz cigliklar atiniz yarnda benim siram ev bos olsun derm. Görsün itsürüsü bacisi varken helali olmayanla iliskiyw girmekde ne demek mis. Gebertirim ikisini. Ha evlilerse beline kuvvet dewam et derm.
Eğer eve yeni geldiysem hiç gelmemiş gibi geri çıkarım ve zaten bir abim yok :D
Bir arkadaşla görüşmek için kapılarına gittim. Adam kapıyı açınca içeriden sesler geliyordu. Ne o bağrışmalar falan dedim ablam içeride dedi. Ama bildiğin inlemeler yani.
Bu soru bize değil ama senin başına gelmiş belli bazen herşeyi görmek iyi değildir. Olaki gördün sessiz sedasız evi terk etmen daha doğru olur.
Cevap
39Cevap
Çocuk zaten yer bulmuş ne güzel işte, söyleme tabi kimseye.
Kolay gelsin aga hayirli isler devam et derim birazda taktik veririm maksat isi gorulsun ☺
Bizim ailemizin dini yerinde. Eğer yaparsa soğurum ondan ama belli etmem. Hiç hoş karşılamam !!!
yapmasinda anormal bir durum yok ama sorumsuzlugu iyi degil, bir daha eve getirmemesi için uyarilmasi gerekli. gitsin baska bir yer bulsun.
öyle durumlarda araşırız biz; sen biraz oyalan falan ;)
abim yok umursamayan kızlar başka erkeklere gelince güvenilmez abaza oluyoda abileri mi sütten cıkmıs ak kaşık
Vay ya abime bak hele ya. Yok ama olsa asla kötü karşılamam ona veren kişiye zorla bir şey yapmıyorsa helal der evden çıkarım ama akşam bakar gülerim çakal ya bir an abim var sandım :)
en doğrusu zor yoksa devam
abim yok ablam var öyle bir şey duysam hemen çıkarım evden istediğini yapsın kaç yaşında kız
Ben şok 😶
Erkek kardesler ablaya düskün olurlar kiskanirlar benim bildigim.. onuda gectim ne kadar genissiniz olum siz?
Ben yorumu yaptm asagida artik onlara kalmis. Ama senin özelikle ablani söylemen sasirticidi.
abim yok ama olsaydı da onun hayatı arkamı döner çıkarım
Sinir krizi geçirirdim büyük ihtimal. Pek sağlıklı şeyler yapmazdım birisine elbet ruhen ya da fiziksel rahatsızlık verirdim.
Sasiririm iyy derim önce bu abim sonuçta Hahaha çok kötü be salaklar gitsinler başka yerde yapsinlar
Şener ŞEN gibi YAngınnnnnnn Varrrrrrrr diye bağırarak evden çıkardım.
Niye oda insan Degil mi?
Kızlarla yapıyorsa sorun olmamali :)
Utanmaz arlanmaz derim bir güzel döverim ama abim yok
abım yok kardesım yaparsa hıcc ses cıkarmadan evden ayrılırım
sen meraklı gibisin o konulara.. Profil resmine bakınca öyle anlaşılıyor.
@izmirmusti senin mi sorunun abicim?
ben senin yerinde olsam Anneme söylerdim, bir hata yapmasin diye...
Abimin agzina ederdim
ya rahat bırakta işlerini rahat görsünler ya
o onların sorunu sen 3 maymunu oynamalısın..
üstlerine kızgın yağ dökerim
Normal takilirim evde
Soylermisin annene
Soylemem aramizda
Diyelim odadan ciktilar seni gorduler nasil davranirdin
Cakallar napiyodunuz la siz deyip guler makara gecerim
Benimde canim cekerdi
ne yaparlarsa yapsınlar aldırmam
beline guvvet adamsın yapıştııııır
Oha l*n yapamaz yıkarım evi söylerim anneme
normal davranacaksın tabi
Ne dusunursun
Bol şanslar gençler deriz
takmam normal davranırım
Yuru be olum derim :))
Kolay gelsin der devam ederim :D
Gercekten basina mi geldi 😅
daha önce duydum sorun yok :D
Araya girecek halim yok
rahatsız etmem cıkar evden.
Ben çıkıyorum keyfinize bakın derim
takmam normal davrqanırım
Sinir olurum madem yapiyon gizli yap derim
Bana girip çıkan yok deyip, işime bakarım.
Takmam.
rahat olurum eve gider beline kuvvet der cikarim
Takmam herhalde
Takmam
merak eederdim
görmezden gel
manuel takılırdım :)
Ikisinide doverim ☺
bende katılırım :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar