patt mi? güüümmm mü? booom mu?
Kızlık zarı patlayınca pat diye ses geliyor mu?
patt mi? güüümmm mü? booom mu?
Şimşek gibi düşün. Önce beyaz bir isik saciliyor sonra gümmm diye bir ses. Kimisinde havai fişek havasında oluyomus renkli ışıklar çat çat sesler falan. Bunyele ilgili. Bende mesela çata pat gibi olmuştu
Bugunki gok gurultusunu duydunmu iste o gurultu halt etmis 😄😄
Ne gürültüydü ama :)
@wampir_selfie harbi korktum ya laaa 😄
Tesekkurler 😊
Başlığına s*kup cevap veriyorum. Regl haldeyken kadınla ilişkiye girilmez zaten. Kendi de istemez. Bekaret kanı adet kanına göre daha açık renkte oluyor genelde. Pembeye daha yakın. Koyu kırmızı değil yani.
cevap bu, yani kızlık kanı mı? yoksa regli kanımı anlaması zorda, ses falan gelirse belki
215 kış lastiği mi * bu pat diye patlıycak :D
Cevap
17Cevap
oo ne diyrosun baksana :D
sen buna sesmi diyorsun. ilahi ya en güçlü gök gürültüsü bile hiç kalır yanında. DD
basınç ile havaya uçmayalım
uçacaklar belli.
Bunu Biliyor musun?
ilişkiye girmeden önce bunu mu süreyim, patlamayı önlemek için
Aşağı yukarı böyle :
encrypted-tbn3.gstatic.com/images
O kadar şiddetli patlıyor ki bomba imha uzmanlarının kıyafetlerinden alsın sağdıcın. Pipin falan kopar mazallah dikkat et...
Aynı böyle sesi. (Hatta video için 3 kızı telef etmişler diye duydum)
Torpil patlıyor ya aynen öyle bir ses geliyor korkma sakın... ;)
adeti olmaz çünkü olacağını önceden bilecegi icin geciktirici flan alır.. hadi adetli diyelim siz de birlikte olmazsiniz.. ki zaten olmamanız gerekir ikinizinde sgligi icin..
adet kanı mı, bekaret kanı mı nasıl anyacagız
adetliyse birlikte olmazsınız diyorum anliyo musun?
kız bozuk, bende baktım kan geliyor, anlayacağın kız beni kızım diye kandırdı, bende adet kanını görünce bakire sandım, farkı yok mu
adet çok olur bir kere ertesi günler de bakarsın artık ped takıyo mu diye😂
patlıyor o kanka. böyle bummm diye işte ondan sonra bazıları çok şiddetli olanlardan sonra senin alette zarar görüyor
Patlatmak ne. ne kaba bir tabir olmuş. Adetliyken zaten ilişkiye girilmemeli
Kizlardaki kizlik zari balon muki patlasin oyle incecik bir zardir nasil bir hayal gucunuz var anlamadim gitti :-D :-D
Gum diye ses cikiyor :) adetliyse yapmicaksiniz herhalde
Çatapat patlatır gibi ses geliyo
duyulması zor muş
Yok genelde lastik patladı gibi pıssssss hava kacırıyo :)
Duvara kan sıçramadıkça sayılmaz.
Güm diye ses geliyor kan fışkırıyor her yere.
ne adamlar var arkadas
hani sakız patlatırsın ya he işte öyle
hee bom diye ses geliyo
booommmm diye ses geliyor :D
Yok be kanka gümm diye ses geliyor
ince bir arı sesi vız vız.)
😄😄😄😄 tabiki
bomb diye geliyo
Geliyordur herhal :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar