sevgilim senin yüzünden ellerim nasır tuttu dedi. bende bu kadar cok mast. neden yapıyorsun dedim? ne zaman konussak cok istekli oluyor zapt edemiyorum bu aralar. sevişmek oral yapmak istiyor. ben bakireyim opusmekten ilerisinede gitmedim. korkularım var vicdanım var evlenmeden gönlüm rağzı değil aynı yatağa girmek. ancak sevgilim bana sevişmek icin pskolojık baskı yapmıs olmuyor mu bu sayede? lutfen yardım edin. bu arada ona defalarca dedim evlenmden yapamam diye o da biliyorum kızlıgını almıycam sdece sevismek istiyorum dedi. yorumlarınızı beklıyorum...
Cevabın nedir?
Cevapla
Ya sizler bu "EVLENMEDEN CİNSELLİK YAŞAYANLAR" nasıl bir cinssiniz acaba ? Ya tamam anladık cinsellik yaşamıyorsunuz, peki niye sevgili oluyorsunuz o zaman? Sizinle beraber olan adamlar da ayrı bir cins, hem sizin bu durumu bilip hemde cinsellik istiyorlar.
Seks yapmıcaksanız arkadaş olmaktan ileri gitmeyin kardeşim, iki tarafta birbirini cinsel olarak çekici bulduğu için yakınlaşır, cinsellik olmadan bunu nasıl başarabiliyorsunuz, anlamak mümkün değil.312 Yorumla
Soran+1 yılbiliyorum haklısın başta tanışırken cok farklı bir insandı ben sadece düzeyli normal bir sevgili olmak istedim ama zamanla kudurdu. bu benim suçumsa hemen ayrılırım. ama kendimden de daha fazla taviz veremem anlatabiliyormuyum? bakireyim sadece evlendigim insanla aynı yataga girmek istiyorum bu fikrimi de kmse degistirremz.
- +1 yıl
Tamam fikrini değiştir demiyorum, ama ilişiki dediğin şeyin temelinde cinsellik vardır.
"düzeyli normal bir sevgili olmak istedim" demişsin, normal sevgili, seks yapmayan sevgili mi oluyor?
Tamam evlenmeden beraber olmak istemiosun, senin düşüncen ama, beraber olmadığın biri sevgilin falan olamaz ki zaten, bence hiç kimseyle çıkma, direk evlen (nasıl olur bilemiyorum)
yoksa sevgili sandığın adamlar bir süre sonra senden bıkar, ya da böyle baskılar yaşarsın
Soran+1 yılaslına bakarsan beni üzen düşünce şu; sevgiliysen sevişeceksin cinselliği göze alacaksın! yoo ben belki gezip tozucam kendimi geliştircem beraber etkinliklere gidicem vs... ben mi cok iyiyim? yoksa bu dünyada yaşamıyormuyum? etrafımızda hic mi sevişmeyen sevgili yok?
- +1 yıl
O saydıklarını arkadaşın olan kişilerle yaparsın, cinsellik olmadıktan sonra ilişki arkadaşlıktan farklı değildir ki, birbirini çok seven iki arkadaş, o kadar fazlası değil.
Ayrıca sevişmemek iyilik, sevişmek kötülüktür der gibi konuşmuşsun, sevişmek kötü bir şey değilki, bizim maganda toplum nedense öyle zannediyor, dünyanın en güzel şeyi, ve gerçekten vucudun ihtiyacı - +1 yıl
arkadasa katılıyorum @soran gerçekten iyi noktaya değinmıs yani simdi sevgili olupta bişeyler yasamamak imkansıza yakın nerdeyse yani erkek kız bir arada olupta kardes kardes gezicek değiller ya illaki ufakta olsa bi kıvılcımlar oluyo ya bu işi mesafeli ciddi tutucaksın yada direk evlenıceksın yanı zaten kımse kusura bakmasında flörtün amacı %99 cinselliktir kımse bunu itirazda etmesın örneğide cok mevcut sen bence mesafeli ol cinsellik istersede ayrıl evlenmeden olmaz de
Soran+1 yılseviişmek kötü değil ben bunu demek istemedim. benimde arzularım isteklerim oluyor ama vicdan yapıyorum helalim olmadan aynı yatakta bedenimi kirli hissederim yani ben böyle biriyim! kabul edemiyorum belkide neden beni birazcık avutmuyorsun? neden evet sevişmeyen ciftler de var demiyorsun. ne yani benimle el ele tutuşup dürüst kültürlü bana göre bir erkek hic mi yok bu dünyada? herşeyden soğudum resmen
- +1 yıl
Soğuma canım, ama şunu kabullen, senin inançlarına göre evlenmeden hiç bir şey yaşayamazısın değil mi? Ha helalin olmayan bir adamla el ele tutuşmuşsun ha yatmışsın , aynı şey bence, evlenmeden neden el ele tutuşuyorsun? yada öpüşüyorsun, senin düşünce yapına uygun değil bunlar.
Yani önce kendini bir tart, benim inancım nedir, değerlerim nedir? bunları sor kendine, ve senin değerlerin biriyle beraber olmaya müsait değilse olma evlenene kadar, yatma yada ele ele tutuşup gezme,
Soran+1 yılel ele tutusmak bir masumca temas opusmek te ona evlenmeden verebilecegim tek şey bu seferde karsıdaki erkek hicbir sey yapmıyorsun da vs demez mi? bu söyledgine göre benim fikrimi çürütmüş oluyorsun. ancak ben kurallara göre değil kendi mantığıma göre gidiyorum.
Soran+1 yılşimdi karsıdaki insanın mı zamanını calmıs olduk? bunu demeseydin daha iyiydin. amacınızın bu kadar sex oldgunu belli etmek zorunda degilsniz. onun zamanından gidiyorsa benimde zamanımdan gidiyor. heyy gidi heeyyyyyyyy!
Soran+1 yılazıcık daha sabredip gözlemliycem niyetini kesin anladıgım an kararı vericem
En İyi Cevaplar
kimse için kendinden ve ilkelerinden ödün verme ayrıca elim nasır tuttu ne demek ? o lafı kız arakdaşına söyleyen adamın kalitesi yerlerdedir bana göre
31 Yorumla
Soran+1 yıl:( sımdii kendimi cok kkotu hissettim. samimiyiz sevgiliyiz ya ondan bu kadar yüz buluyo.. utanc verici aslında
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
18Cevap
:)) direk istemiş daha napsın adamı ne perişan ediyon yarın bir gün bırakırda seni
13 Yorumla
Soran+1 yılbıraksın kendi kaybeder. benle evlenmeye dünden razı ben zor tutuyorum bekle diye
Soran+1 yılmalesef evet. işin kotusu sadece sex dusuncesi...!
vallaha sen nasıl ıstıyorsan oyle davran yanı vıcdanın nasıl rahatsa oyle davran.sımdı bu sayfada herkes kızlıgını ver dese vermıceksın.verme dese verıcek olsan bızı dınlemezsın.bu olay sende bıtıyor
13 Yorumla
Soran+1 yılbekaretimi zaten evlenmeden vermem dolayısıyla aynı yataktada yatmam. sadece fikir almak istedim iyi yada kötü. benim kararım zaten net
Soran+1 yıldoğru tabi haklsn
+1 yılgösterip de vermiyosan hiç gösterme ve hiç verme koklatıpta vermesen azdırırsın senide canın istiyo kendine azcık elletiyon adan dik dik kalıyo tabi elleri nasır tutar madem vicdanını var hiç dokundurma
153 Yorumla
Soran+1 yılgösterip de vermemezlik yapmadım gayet dogal davranıyorum. güzel ve şirin bir yapım var. içimi dışımı da gayet iyi bilir kendisi. vucudum duzgun bicimliyse ben ne yapabilirm? bu kızların suçumu yani
- +1 yıl
a y ay ay egoda tavan :)) sende hiç suç yok canım benim :) kıymam sen çok güzelsin :) azdırmıyosun hiç sevgilini :))
Soran+1 yıla desek*anlıyorsunuz sen ve senin gibi ler !
- +1 yıl
benim gibiler nasılmış :)) çokcuk haklı işte kızlar artık kendilerini namus timsali göstermekten bıkmadılar :) okuyoruz neler yaptıklarını ...
Soran+1 yılben o kızlardan degilim ama. biraz seviyeli olursan sevinirim
- +1 yıl
:)) ay ay seviyeliymiş :) ben sen öylesin demiyorum ki :) kızlar öyle diyorum :) azcık cesaretin olsa gizl soru sormasın :)) egolu şahıs :))
Soran+1 yılbekaretimden korkacak değilim senden de 3 yaş kücük bir arkadasınım. kendimce sebeplerim var. şimdi benimle ugrasmayı bırak
- +1 yıl
:))))) yerde yuvarlanıyorum :) senin sevgilin çok haklı :)) elleri degil bu adamın kalbide nasır tutar seni şutlaması yakındır :))
Soran+1 yıl:) emin ol sen daha komiksin. kompleksli
- +1 yıl
ben kompklsliyim :) çok pinpirigimdir çok gıcıgımdır walla dogru söylüyosun ama sendende hiç bi halt olmaz emin ol benden ne kadar olmasa senden de olmaz :))
Soran+1 yılbırak artık benimle ugrasma daha fazla sıkıcılığın alemi yok
- +1 yıl
:) ugraşmıyorum lütfennnn :))) kıyamam :)) sen mutlu ol yeter ;)
Soran+1 yıltamam
- +1 yıl
küstün mü :()
Soran+1 yılbu yollardan çok geçtiğinin farkındayım
- +1 yıl
:)) sen sevgilinin yolunu düzelt biraz :) erkekligi gider bak çocugun boşalamazsa sürekli arada yardım et azcık :) benim ihtiyacım yok :)
Soran+1 yılyolunu düzeltemiyorum kafaya takmıs durumda ancak bana bu durum cok itici gelmeye başladı. o beni istedikce bunu bana surklı söyledkce ben ondan bir adım daha geri kaçıyorum... yardım et diyosunda bir kere şu der bir kere bu bu sefer elimi versem kolumu kurtaramam. karşımdaki çok istekliiii
- +1 yıl
:) iyi geceler :)
Soran+1 yılvur kaç taktiğin hicde güzel değildi.
- +1 yıl
:)) e yardım ediyim diyorum bana sapık diyosun :) ne yapıyım...
Soran+1 yılyardım etmedin beni yerden yere vurdun.
- +1 yıl
:)) sen bana sapık deyince iyi sana asılıyo muamelesi yapınca iyi dimi :)) çok mu sıkıştırıyo sevgilin seni elle filan taciz ediyomu böyle asansörde filan sana saldırıyomu :))
Soran+1 yılhayır tabikii o kdarda degil
- +1 yıl
e adam kendi kendine eve gidip gözünü yumup seni hayal edip boşalıyo :) neyinden rahatsız oluyosun ki bu durumun :)
Soran+1 yılsorduğum soruyu okumadınmı :(( benmle sevsmek istiyor demistim hani senin dogal karşıladıgın varya? heh işte onun sonucu olarak beni istiyo bende istemiyorum
- +1 yıl
okudum canım sorunu :)) konuşuyoz o kadar :)) sevişmek istiyo senle çönkü topları acıyo adamın boşalamamaktan :) sende vermeyecem de :)) ünv ögrencisimisiniz sevişecek yer var mı ?
Soran+1 yılben üni. o çalışıyor yakın arkadasyla sınıf arkadasıyım. evet sevisecek ortamda var. acıyo diyosunda mast. bosuna mı yapıyor kendi kendine yetemiyor mu? diyorum cok ileri gidiyosun ben evlenmeden yapamam diye bana şirinlik yapmaya calısıyo ama asşkım bilmemne...
- +1 yıl
kaç senedir çıkıyosunuz ?
Soran+1 yıl4 ay
- +1 yıl
4 ay mı :))) ne çabuk sevişme kısmına gelmişiniz :) bana kızmada bu çocuk sadece seninle sevişmek istiyor ve seninle sevişince seni terke der :) ben de ünv okudum ark olurdu işsiz güçsüz :) ya bize bi kız ayarlada ünv ... yapalım derlerdi :)) ünv kızlar ... olur derdi :)) walla sen bilirsinde 4 ayda bu kadar ileri gitmez bi iliki :)) bütün konuları halletiniz kişiliginiz birbirinize uygun :) sıra sevişede :) walla bu çocuktan kurtul tecavüze ugramadan :))
Soran+1 yılben kullanıp atılacak bir insan degilim. olay şu benim sınıf arkdasım onun en yakın arkdası yani birgun konusurken artık ciddyim evlenebilecegm bir kız istyorum var mı duzgun bir tanıdıgn demis arkadasım/arkadası da beni söylemis. bir gun tanıstık sohbet muhabbet derken zamanla sevdik smdi de iyiyz. arkadası bana gayet saygılı biri ve boyle seyler hic dusunmez. ben ona tutup senmiydin beni bunla tanıstrdın diye bu olanı söylesem o cocuk sevgilimi siler bile.. sende haklısın
Soran+1 yıltabiki 4 ay erken hemde çoookk... ama biz bunları aştık diyor gayet rahat davranıyor.. vay halime :(
- +1 yıl
bence arkla ilgili bi durum degil bu :)) sevgilinin içindeki niyeti önemli kimse kimseyi tanımaz tam anlamıyla :) arkadaşının arkadaşı :) tamam sen ark iyi tanırsın ama belki o insan kötü niyetli :)) walla bi kasını kandirmaanın en güzel yolu evlilik vaadi :)) bi ilişki 4 ayda sevişme kıvamına gelmez :)) ben bunu der bunu söylerim :))
- +1 yıl
walla benim 4 senelik ilikim bitti :) sevgilimin elini 8. ayda tutum o da zorla :) 2 sene sonra sevişmiştik o da çok masumcaydı :) 3. sene ailesiyle tanıştım :)4. sene anası ayırdı bizi :) siz benim birsenemi bi ayda yaşamışınız hızlı gençlik :))
Soran+1 yılevlilk tekifini coktan yaptı seni annemle tanıstırcam dedi yemege bile davet etti erken dedim herşeyi reddettim peki dedi üzüldü. haksızlık etmek istemiyorum onunda bazı psk. sorunları var her insan hepimiz gibi.. benimle evlnmek istiyor ama benim okulum biticek ve yuksek lisans hayellerim var.
- +1 yıl
:)) walla gençlik hızlı :) neyse ya sıkıldım ben bu konudan sana allah yardım etsin kobradan korusun :)
Soran+1 yılaslına bakarsan benimde istedigim her şeyin zamanla yavaşca masumca.. belki de senin yaşadıgın gibi olması. bitse bile sende bir iz bırakmıs masumca diyorsun. nefsine hakim olamayanlar utansın ... :( cok kızdım smdi sevglime
Soran+1 yıltesekkyrler hazyırlısı olsun
- +1 yıl
diyorum işte :) 4 ayda yataga atmak istiyo seni bi de anamla tanışcam evlencem diyo :) yataga kızı atmak için her yol mübahtır :) sen o yataga girde köprüyü geçene kadardır herşey canım benim :)) bende erkegim innan :) homonlar aynı ;))
- +1 yıl
sohbetin harika :) sana haksızlık yaptıgım için özür dilerim :))
Soran+1 yıl:(( pekala tesekkurler.
- +1 yıl
ark istegi atcam ama sana gizlisin :)) iyi bi sanal arkadaşsın :)) bence üzülme iyi degerlendir sevigilini kritik sorular sor kafasını karıştır neler cecap vercek bakalım :))
Soran+1 yılpekala. tesekkur ediyorum o zamn
- +1 yıl
rica ederim :))
Soran+1 yılne gibi sorular sormalıyım mesela
- +1 yıl
NİYE 4 AYDA BU KADAR İLERLEDİ DE BENLE YATMK İSTİYSOUSN MİLLET 6 SENE SEVGİLİ OLUYODA ELİ ELİNE DEYMİYO DE BAKALIM NE DİYECEK :))
Soran+1 yılçünkü biz bunları aştık ama artık bebeğim diyor ;) klasık erkek yani
- +1 yıl
:)) SENİ KANDIRMIŞ BU ÇOCUK :) SEN KENDİNİ YAKINDA YATAKTA BULURSUN :))
Soran+1 yılkandırırsa allah sorsun. iyi niyetli masum olabilirm ama salak degilm. iki elim yakasında olur bana bunları yapabileegini hic sanmıyorum. bu arada sana mesaj atıcam ark. dışı kapalısın açabilirmisn?
- +1 yıl
BİLMİYOM YA ONU NASIL ACACAM :)) SEN BİLİYOMUSUN :)) WALLA İNŞ BÖYLE BİŞEY YAŞAMAZSIN ONU ÖLDÜRSEN DAHİ Bİ ÇARE OLMAZ :))
Soran+1 yılbende blmıyorumki :d ben bir çaresini bulurum eğer gercekten seviyorsa bunu bana teklif etmesi bile yanlış. azıcık burnunu sürtücem ama inlik cinlik yapıcak biliyorum biraz ciddi takılıp aklını başına getrmem lazım
- +1 yıl
MESAJ ATSANA BANA ATABİLİYOMUSUN :))
Soran+1 yılattım
Gizli Üye(36-45)+1 yılbence sakın taviz verme..genellike o tür işlerin sonu kötü bitiyo.. ayrılma ihtimalinizi hızlandırmış olursn zaten aslında
17 Yorumla
Soran+1 yılaslında diiyorumki ayrılayım :S ama cok garip bir duygu haline giriyorum. biliyorum haklısın
Cevap sahibi+1 yılbence kesin düşünme.. gerçek niyetini de bilemezsin. benbaşıma gelen olaylardan yola çıkarak anlatıyorum
Soran+1 yılgerçek niyeti? biraz acıklayabilirmisin?
Soran+1 yılbu numarayı kmse yemiyor
Cevap sahibi+1 yılsen bilirsin.. sorunu olan sensin ben diilim.. sana numara çekmeye kalmadım şükür..
Cevap sahibi+1 yılsenin seviyen zaten buysa, kusura bakma, git sevgilin dediğin itoplu iti apzına da al, arkadan da ver.. yanlış adama çattın sen..
+1 yıls**tiret 31 çekmekle el nasırmı tutar sallıyo pezeveng, acıma bidaha gelirse tokatı yapıştır, taviz verme
21 Yorumla
Soran+1 yılyapıştıtcam zaten tokatı
Gizli Üye(30-35)+1 yılevli olduğum halde eşim istemediği zaman olmuyo gayet doğal istememen çokta iyi yapıyosun bu adamdan sana sevgili olmaz.sen doğru yoldasın devam et
12 Yorumla
Soran+1 yıltesekkur edrm
Cevap sahibi+1 yılrica ederim doğrusu bu :)
seni sex objesi olarak görüyor o sevgi değil sex istiyor
20 Yorumla
+1 yılvalla ben yapmam diyip yapan cok kız gördüm s enın bu soruyu sormam bile abes yapmam yapmam derler sonra ..
13 Yorumla
Soran+1 yılmerak etme ben yapmam.
- +1 yıl
sana tavsiyem evlenmeden ilişki yasama yanı sevgilininin amacı hatta coğu erkekğin amacı belli zaten senle tatmın olmak niyeti ciddiyse adm gibi evlenırsınız ne olursa yasanırsa o zaman olur
dediğim gibi bu işin sevişmesi falan olmaz yanı ne kızlığını almıcak sevişceksınız de sen cok düzgün kızmıs olcaksın sakın yanlıs adımlar atma ..
Soran+1 yılbiliyorum. pekala
+1 yılmesafeyı koru.. yoksa ılerde pısman olursun.
11 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın .
+1 yılvazelin çalsın eline yav:D bırak su adamı sana yakısan brii degl gıbıme gelıyo o işi yaparsa bırakır senı ahanda yazıyom buraya:D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsende ver çocuğa canı çekmiş yazık ya aşıraya kaçmadan hallet :D şaka bir yana bir insan sevdiğine böyle demez, diyemez ya. her bünyeyi bilmem ama gerçekten severse değil cinsellik onun mahrem yerlerini bile görse helali olmadan bakmaz.
02 Yorumla
Soran+1 yılgüya seviyo! :( bencede gercekten seven dokunamaz bakamaz..
Cevap sahibi+1 yılgerçekler acıdır. sevmiyordur merak etme sadece sevdiğini sanıyordur. örneğin benim sevdiğim var bir kez öyle o durumda bakmışsan hayal etmişsen ne olayım yani... onunla açık açık konuş.
- Cinsel Yaşam konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılSeni sevdiğini bile zannetmiyorum. Hayırdan anlamıyorsa işin zor.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer gün buna yakın sorular soruluyor. Bence aynı kişisiniz, ya da ciddi ciddi xper kasıyosunuz. 50tl lik hediye çeki için bu yapılır mı da? Mastürbasyon malzemesi toplayanlar da var ama onlar ayrı
siz siz olun xpercilere geçit vermeyin.11 Yorumla
Soran+1 yılben ilk defa bu soruyu sordum.
- Cinsel Yaşam konusunda 969 cevap paylaştı.
+1 yılo zaman yüzük takalım de..yanaşmaz ise bas kıçına tekmeyi...
01 Yorumla
Soran+1 yıldünden istiyo evlenmeyi zaten. benim okulum var diye sıcak bakmıyorum
Gizli Üye(36-45)+1 yılyani bakirelik sadece zarmı size göre evlenmeden bi erkekle öpüşmeyle ruhen de gitmiş sayılmazmı iffet ahlak olarak ! ...
00 Yorumla
+1 yılbence baslarsa durmaz
16 Yorumla
Soran+1 yılevet bundan korkuyorum ama o da ben kendime engel olur dururum diyor. :S
- +1 yıl
o zevkle kimse kendine hakim olamaz
Soran+1 yılkatılıyorum.
- +1 yıl
o işe baslarsan kızlıgını gözden cıkar yada baslama
Soran+1 yılbaşlamamak daha mantıklı.
- +1 yıl
tercih senin
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılSen de bu adama sevgilin mi diyorsun ?
41 Yorumla
Soran+1 yıl:(
Gizli Üye(36-45)+1 yılver gitsin o zaman.
05 Yorumla
Soran+1 yılsıkıyosa cık karşıma terbiyesiz ben şimdi senin kim oldugunu bulucam
Cevap sahibi+1 yılnasıl bulacaksın be ? ben ki bu sitenin ilk üyelerindenim. Ben bile bunu yapamıyorum. Ayrıca ne var ki dediğimde ? Kalbini ona ver ve gerisi gelir dedik :S
Soran+1 yılhadi hadi kıvırma ... bekle sen
Cevap sahibi+1 yılHadi bekliyorum bakalım. Ancak fazla da geç kalma.
Cevap sahibi+1 yıl11 saat oldu. Hala mı bulamadın beni ya.Üzüldüm bak.
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar