3000 tl ye epilasyon için anlaştım biraz çok mu olmuş?

Tüm bacak, kol , koltuk altı , genital ve göbek için yaptircam ve toplam 10 seans. Parayi peşin verdim biraz çok geldi bana ama napıyım iyi bir yer en azından
3000 tl ye epilasyon için anlaştım biraz çok mu olmuş?
Cevapla