Nisanlim benimle çok argo konuşuyor. Küfürlü espriler yapıyor. Hoşuma gidiyor benimde bu garipmi?

Msjda benimle çok açık konusuyor. Ben öyle konuşmuyorum ama onun soylemesine izin veriyorum. Mesela bişey oluyor. Ben naz yapinca. Bak tenhada tutar zikerim görürsün diyor. Ama sinirli değil. Dalga anlamında. ya da evlenince bunların cezasini yatakda cekceksin. Fena yiyceksin seyimi diyor. Sizce bu normalmi ilişkimizi zedelermi? ?
Nisanlim benimle çok argo konuşuyor. Küfürlü espriler yapıyor. Hoşuma gidiyor benimde bu garipmi?
Cevapla