Haksizliga ugramak ve hakkini arayamamak ne kadar kotu birsey biliyor musunuz?

Ben 4 yasindayken tecavuz muydu taciz miydi hatirlamiyorum ama birisi tarafindan basima bisey geldigi kesin. Yillarca kimseye birsey demedim. Sonra 8. sinifta bir grup kiz erkek karisik arkadaslarima anlattim ve aramiz bozularak arkadasligimizi bitirmistik. Simdi ise bakire oldugumu ogrendim. Yani tacize ugramisim ama ben aradaslarima tecavuz diye anlatmistim. Uzerinden 4 yil gecti kimseye birsey demediler ama derlerse yayilir ve ben mutsuz olurum. Neden sikayet etmiyorsun derseniz ; Tacizin uzerindrn 13 yil gecmis. Bakireyim neyi ispat edebilirim. En fazla 3-5 ay yatar cikar gene olan bana olur. burada orneklerinide gordum zaten. Aileme anlatsam zaten annemin kalbine iner. Tek kurtulusum ortaya cikmamasi ama bilenler soyler diye korluyorum. Simdiye kadar soylrmedilerse simdide soylrmezler belki ama yuzyuze gelince cekinirim ben.. Bana bir care?
Haksizliga ugramak ve hakkini arayamamak ne kadar kotu birsey biliyor musunuz?
Cevapla