Sizi hangi sebepten dolayı tanımalıyım? Ve yine hangi sebepten dolayı sizi tanımamalıyım?

Beni tanımalısın çünkü ; Derdinle dertlenebilirim😐. Moralin bozukken seni mutlu edebilirim 😍 . Eğlenceliyim 🙆
Sinirliyken mantıklı düşünmende yardımcı olabilirim. Sinirlendiğinde sakinleştirebilirim.👍 vs. vs.

Beni tanımamalısın çünkü ; Sinirlenirsem kötü olur.😐 Cinsellik konusuna tahammülüm yok. 😒😒 Haksızlığa gelemem. Ha birde trip atarım 🙈 vs. vs.

Bunlar uzun meseleler siz bir iki satır yazsanız kâfi..
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse sizinle tanışmak istemiyor. burada isteyen kendini kısa ve öz tanımlasın , istemeyen konuşmama hakkını kullanabilir silah zoruyla görüş paylaştırmıyoruz. Arkadaşlar sizinle tanışacağımı düşünmenizde ayrı bir olay zaten.. Sakin olun relax benim HUZUR'um varken istesenizde olmaz 😂😍👍👍👍
Sizi hangi sebepten dolayı tanımalıyım? Ve yine hangi sebepten dolayı sizi tanımamalıyım?
Cevapla