ya ben hayatımda bir kişiyle öpüştüm ön sevişme tarzı şeyler yaşadım o da ilk sevdiğim ilk sevgilimdi.. sonra sözlendik isteme olduktan aileler tanıştan sonra ayrıldık... ama onunla yaşadığımız hiçbir an gözümün önünden gtmiyor çünkü herşeyin ilkini onda gördüm ondan sonrası da olmadı
ilk o öptü
ilk onunla seviştim
ama başka bişey olmadı tabi :)
ben msela bir dizi izlerken herhgani bir aşk sahnesinde o geliyor aklıma onunla öpüştüğüm seviştiğim anlar
acaba onunda geliyor mudur bir tv de bişeyler izlerken ya da internette...
özlüyor mudur ya da
şu an ikimizde ayrıyız ama onun da hayatında biri yok benim de
eminim buna
ilk o öptü
ilk onunla seviştim
ama başka bişey olmadı tabi :)
ben msela bir dizi izlerken herhgani bir aşk sahnesinde o geliyor aklıma onunla öpüştüğüm seviştiğim anlar
acaba onunda geliyor mudur bir tv de bişeyler izlerken ya da internette...
özlüyor mudur ya da
şu an ikimizde ayrıyız ama onun da hayatında biri yok benim de
eminim buna
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar