Hiç eski sevdiğinizle yaşadıklarınız aklınıza geliyor mu öpüşmeler sevişmeler vs :) ?

ya ben hayatımda bir kişiyle öpüştüm ön sevişme tarzı şeyler yaşadım o da ilk sevdiğim ilk sevgilimdi.. sonra sözlendik isteme olduktan aileler tanıştan sonra ayrıldık... ama onunla yaşadığımız hiçbir an gözümün önünden gtmiyor çünkü herşeyin ilkini onda gördüm ondan sonrası da olmadı
ilk o öptü
ilk onunla seviştim
ama başka bişey olmadı tabi :)

ben msela bir dizi izlerken herhgani bir aşk sahnesinde o geliyor aklıma onunla öpüştüğüm seviştiğim anlar
acaba onunda geliyor mudur bir tv de bişeyler izlerken ya da internette...

özlüyor mudur ya da

şu an ikimizde ayrıyız ama onun da hayatında biri yok benim de

eminim buna
Hiç eski sevdiğinizle yaşadıklarınız aklınıza geliyor mu öpüşmeler sevişmeler vs :) ?
Cevapla