4 tane ölü insan gördüm, annemi çocukken başka biriyle yatarken gördüm?

4 tane ölü insan gördüm, annemi çocukken başka biriyle yatarken gördüm, tekne battı 1,5 km yüzdüm ölümden kurtuldum 400 bin lira batırdım 3 katını kazandım ,2 tane üni okudum , 8 tane ülke gördüm , hiç bir insanla duygusal bağ kuramıyorum , dış görünüşüm iyi ama sevgilim hiç olmadı çünkü istemedim ilişkilerim uzun sürdü ama sadece seks daha ötesini hissetmedim, Belki de çoğunuzun tramvalar yaşayacağı pek çok olay yaşadım. insanların hayatının benim gözümde bir kıymeti yok yani bir sinekle insan yaşamı benim gözümde aynı önemde , sevmek , gülmek, ağlamak, bağlanmak, acımak empati falan gibi duyguların hiç birini hissetmiyorum. Toplumda ki sıradan insanlarların yaptığı her türlü davranış bana çok saçma geliyor , ayak uydyrmak için sadece rol yapıyor, onlar gibi davranıyorum Sizce ben normalmiyim?
4 tane ölü insan gördüm, annemi çocukken başka biriyle yatarken gördüm?
Cevapla