Çok zor tahrik oluyorum? İlla açıp bir inleme sesi duymak gerekiyo neden zor böyle?

Mast yaparken oksuyorum ama boşa gibi geliyor. bir şeylerin beni tetiklemesi çok zor oluyo. Açıp bir inleme sesi duyunca hemen oluyo. d neden böyle zor tahrik oluyorjm
Güncellemeler
+1 yıl
Çok zor konsantre oluyorum..
Çok zor tahrik oluyorum? İlla açıp bir inleme sesi duymak gerekiyo neden zor böyle?
Cevapla