Kaç yaşındasın? Silikon yaptırısın ilerde ve bence babama ne derim diye düşünme. Ve o kadar pahalı bir işlem de değil. Silikon sadece seksi olmak amaçlı yapılan birşey değil ki zaten bu amaçla görülmesi yanlış. Psikolojik olarak kendini iyi hissetmek, aynaya bakarken mutlu olmak, sağlıklı hissetmek için yapılmalı. Bunu ailene söyleyebilirsin ki zaten bu senin vücudun. Onun dışında dert etme destekli sütyen falan kullan. Kötü görünüyor diye düşünme:) Kendini seversen başkasına da batmaz :)
3
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
22 yaşındayım. Doğru söylüyorsun teşekkür ederim cevabın için :)
Aynısı kuzenimde de var 15 yaşında doktor düzelir demiş ama demekki düzelmiyormuş kötü bir durum en azından çok görünür bir bölgen değil önce buna şükret ve Allahtan çözümü olmayan bir şey değil estetikle düzelttirebilirsin
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Doktor bana da düzelir dedi zamanında düzelmedi yaş 22 oldu
Üzücü bir şey bende gözümle gördüm yoksa inanmazdım baya fark oluyo ilkte fazla geliyo ama sonra anormal gelmiyo sonuçta elinde olan bir şey değil sıkma canını estetik yaptırırsın
Haklısın kimse mükemmel değil ama normal kadınlarda bu durum yok kendimi çok şanssız eksik hissediyorum bu yüzden evlenmek bile istemiyorum ben kimse görmesin kusurumu :(
düzgün bir insan seni bununla yargılayıp sana olan hislerinden vazgeçmez. sevgi öyle basit bir şey değildir. kimsenin görmesine gerek yok evet. sevdiğin insan görsün bunu yeter. sana bir film önereyim demek istediğimi tam olarak anlatan. "she is out of my league" filmin adı.
Haklısın... inşallah öyle birisi çıkar karşıma... ben ilk tepkiden korkuyorum ondan çekiniyorum. Teşekkür ederim yazdıkların için ve film önerisi için bugün izlerim :)
Tibben caresi cok ama kendini sevip kabul etmen en iyisi okadarda goze batici degil buyutmene gerek yok bence hic kendine moral bozucu fikirler cikartma allahbyaratmis sonucta sagliklimi saglikli kiymetini bil bence cok sorun olursa tibben caresine basvurursun 😊
Bizdeki yumurtaların da biri büyük biri küçük Allah'ın yarattığı gibiyiz strese girmenize gerek yok maalesef bu böyle Allah'tan gelene boyun eymek gerek sadece sende değil her kızda ve kadında var bu meme dengesizliği araştırma yapabilirsin
2
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama bu kadar fark çok nadir oluyor bende o şanssızlardanım :(
O dediklerin sırt ölçüsü göğüs ölçüleri A, B, C... Biri A biri C gibi işte resimlerdeki gibi biri büyük dolgun biri gelişmedi 14 yaşımdan beri küçük kız göğüsü gibi bir avucu zor dolduruyor... :(
Takmamaya çalışıyorum ama her gün aynada görünce giyinirken farkı kapatmaya çalışırken etkileniyor insan. Bu yüzden evlenmek bile istemiyorum kimse görmesin kusurumu diye.
Kadınların gögüslenin 2 side aynı ölçüde olmaz. Azda olsa fark olur çoğunda. Ama seninki biraz fazla.
Senin için sorun teşkil ediyor ve ruh halini etkiliyor. Öz güven kaybı yaşıyorsun. Bu durum hayatını olumsuz etkiler. Okulda işte veya hayatta başarısızlıklara neden olur.
o nasıl bır gogus ılk defa gordum boyle bısı oldugunuda bılmıyordum ama bır tanesıylede ıdare edılebılır :) takma sen bunları sevısırken bunları dusunmez erkek onu nasıl mutlu ettıgıne bakar
merak etme senı memen ıcın bırı sevmezse zaten senın yanındada olmasına gerek yok her guzelın bır kusur vardır bendede bısı var ama burdan acıklamak rahatsız eder benı o yuzden soylemıcem
Haklısın ama meme çok önemli oluyor çoğu için bende utanıyorum çekiniyorum durumumdan dolayı karşımdakinin tepkisini görmek üzer beni hiç yaşamayım daha iyi...
Her zaman aynı nokta üzerine uyuyorsan baskıdan dolayı olmuş olabilir 2. İhtimal hormonal bozukluk yeteri kadar kadın hormonu salgılamamanki iğne ile oluyor mesele travestiler o iğneden oluyor 3. İhtimal genetik ki şunu dene diğerine baskı yap ötekini hafif ger çok hafif ama nasıl desem ya alttan tut hafifce kaldır yani tamam mı çok dert etme eğer seni gerçekten sevem bir erkek ile evlenirsen bunu görmezden rahatlıkla geliyor hem tek kusur sizlerde olmuyor 4 cm penisli adam dolu ortalık dert etme seni seven ile evlen sadece huzur ve mutluluk için
Mesela benim sevdiğim insanda olsa ay ne kadar tatlı derim hoşuna gidecek sözler ederim ben o kadınla evlenmek isterken cinselik degil hep yanımda olsun diye evlenirim ama dedigim seni gercekten sevecek herhalinle sözü bu işte :)
Sevdigimiz insanlar baskasını seviyor başkasına gidiyor değer vermiyceksin onu öğrendim seni sevmiyor tipin mi hayır çıktıkları çirkinin teki zengilermi hepsi züğürt seviyorum demek çok büyük bir hata hoşlanıyorum demeliydim iş işten geçti
iyi de başka bir çözüm gelmiyo aklıma yaşın da büyük olduğu için göğsünün büyüme ihtimali olduğunu da düşünmüyorum. bence babana psikolojini etkilediğini söyleyerek başlayabilirsin.
En İyi Cevaplar