
Renklere göre de söyleyebilirsiniz :)
Bence seksi olan yeşil ama Türk kadını mavi gibi. Şu an fit denilen de kırmızı olsa gerek :)

Yeşil, ama göğüslerim daha küçük, o bel ve basen kıvrımının nedeni de kilodan ziyade kemik yapım fotoğraftaki raz kiloluymuş gibi görünmüş
Aslında kiloludan ziyade hatları belirgin bir bayana benziyor yeşil. Göğüslerin çok mu ufak?
Yok desem abartmış olmam heralde :D
Aaa olmadı bak bu. Göğüsler büyük olsun demiyorum ama insan istiyor işte :) Çok yaklaştın hayalimdeki vücut tipine :)
Yapabileceğim bir şey yok malesef :D
:D Haklısın
Benim ust sari, alt mavi.
Geniş omuz geniş kalça ilginç bir kombinasyon :)
Çok rastlamadım evet doğrudur.
Yeşil number one!
Cevap
3Cevap
Bel yeşil, üst sarı alt mavi
Her şeyden var yani :)
yani bel ince diye yeşil dedim
Anladım peki :)
Üst yeşil alt burada yok :( Çok kalın :(
Bazı kadınlara kalın bacak yakışıyor ama :) Bazıları ise beğenmediği halde çok güzel bacaklara sahip
Belki de eminimdir yakıştığına :)
Anlaşamıycaz di mi :)
Birinci ama omuzlarında geniş benim
Sarı olanın omuzları geniş onun gibi değil mi?
Omuz geniş ama bel ince yani?
siyahlı olan
Neden böyle yapıyosun :) Düzgünce renk söylesene :D
Baştaki ama çok kilo alırsam oratadkine dönecek
Kilolar basene gidiyor yani. O da seksi ama alma yeşil daha iyi :)
Kirmizi :/
Dümdüz vücudun yani :)
Yesik
Güzel vücutlu bir hanım kızımız daha :)
Bence de yesil
Benim mor
İlginç bir tercih :)
Sarı ve kırmızı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar