Fuar Hosteslerine neden kötü gözle bakıyorsunuz? Neden hep olumsuz ihtiva?

Bizde işimizi yapmaya çalışıyoruz aradaşlar o etekleride biz seçmiyoruz onları giymek zorundayız fuar esnasında. Fİrmaların sizin dikkatinizi çekmek için yaptığı bişey bu. Bizimle eskort kıyaslayanın bile olduğunu duydu bu kulaklar yuh artık. Çok ayıp. Biz gayet şereflice para kazanıyoruz ve bizde mankeniz. Hepsi bu. O fuarlara gelmiş binlerce kro adam gözünü ayırmadan size bakıyor bazıları aynı stand etrafında 3 kere dönüyor biraz daha bakmak için hoş bişey mi sizce? Sİze yapılsa hoşunuza gider mi? Hadi bunlar tamam. Ya sonra bide hakkımızda atıp tutulanlar? Yok öyle bişey.
Fuar Hosteslerine neden kötü gözle bakıyorsunuz? Neden hep olumsuz ihtiva?
Cevapla