Bizde işimizi yapmaya çalışıyoruz aradaşlar o etekleride biz seçmiyoruz onları giymek zorundayız fuar esnasında. Fİrmaların sizin dikkatinizi çekmek için yaptığı bişey bu. Bizimle eskort kıyaslayanın bile olduğunu duydu bu kulaklar yuh artık. Çok ayıp. Biz gayet şereflice para kazanıyoruz ve bizde mankeniz. Hepsi bu. O fuarlara gelmiş binlerce kro adam gözünü ayırmadan size bakıyor bazıları aynı stand etrafında 3 kere dönüyor biraz daha bakmak için hoş bişey mi sizce? Sİze yapılsa hoşunuza gider mi? Hadi bunlar tamam. Ya sonra bide hakkımızda atıp tutulanlar? Yok öyle bişey.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılSonuna kadar haklisin ancak maalesef bu ulkenin erkekleri gormemis olduğu için böyle.
Ama su da bir gerçek ki fuar hostesleri yani meslektaslarinda göstermekden ya da bu bakışlarin üzerinde olmasından zevk alanlar ve ozellikle frikik verenler de var. Sen ve senin gibi hostesler zaten utandigini belli ediyor ya da oturup kalkarken giydiği elbiseye ya da etege dikkat ediyor07 Yorumla
Soran+1 yılYa evet çok teşekkür ederim yani hani bu anlattığınız tipte özellikle orasını burasını açanlar normal toplum içindede var olan kızlar yani bizimle bağdaştırmak çok yanlış ruhu kaşar diyoruz biz onlara. Ama inanın artık ipini koparan fuarlara gelmeye başladı kro kro tipler göbekli kel göbeğini kaşıyan adamlar hepsi resmen gözleriyle tecavüz ediyor ve hiç hoş değil mide bulandırıcı.
- +1 yıl
Kesinlikle haklısın senin ve senin gibi emekçi kardeşlerim adına cok uzucu bir durum. Ama elden bisey gelmiyor. Maalesef dediğin gibi seif hostes kesmek icin fuara gelen gobekli kro tipler hatri sayilir olcude fazla
Soran+1 yılMaalesef aynen öyle çok teşekkür ederim inanın biz zengin Aile kızları değiliz çoğumuzun ekonomik problemleri var. Bizde ekmeğimizin peşindeyiz bide bize yürüyen dışarda bir kadına merhaba dese boşalacak adamlar var konu biz olunca yürüyen özgüven oluveriyorlar hostesiz ya afedersiniz altlarına yatarız hemen. Ulan ayıp be...
- +1 yıl
Tabiki canim kardeşim bu işi zevk olsun diye yapmıyorsunuz ki. Kaldi ki zevk icin bile olsa yapılacak is degil aslında. Onca saat ayakta dur millete laf anlat okuzlerle uğraş doğru duzgun rahatça yemek yiyeme cay iceme birak bunlari su bile icemiyosun yeri geliyor. 1.5 sene fuarcilik yaptım cok iyi biliyorum dertlerinizi:)
Ekmek parası pesindesiniz ama bunu kime anlatiyosun. Afedersin ama hostes ise verir mantığında olan hemcinslerim cok fazla. Onlar adina ozur dilerim senden. Dilerim en kisa zamanda guzel ve kendine gore bir is bulur bu işten kurtulursun. Çünkü kazandiginiz para da cok diil yani biliyorum onu da
Soran+1 yılYa inanın güzel düşünceleriniz çok sağolun aynen öyle dediğiniz herşey çok doğru. Çok sağolun. Herşeyin farkındasınız
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim kardeşim ne demek Allah gönlüne gore versin. Iyi geceler
Soran+1 yılİyi geceler :)))
En İyi Cevaplar
+1 yılCok haklisin. Ben de birkac defa katildim fuarlara. Biraz mini etekli hostes gordulermi hemen yavsamaya basliyorlar. Adam aynada kendine bakmiyor, bu kiz bana yuz verirmi diye hic dusunmuyor. Ama dedigin gibi bu ortami firmalar yaratiyor. Is makinesi standinda sarisin mini etekli hostesin ne isi var.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben CAT standında çalıştım daha önce. Ve hani artık herkes fuarlara geliyor öyle ilginç adamlar var ki bu Cat standında beni iş makinesinin üstüne çıkardılar alt taraf erkek doldu çıkacaksın çıkmazsan eksik ödeme alırsın ajansada şikayet ederler. Ve hani inanın çoğumuz zengin aile kızları değiliz gerçekten birbirimizin aile yapılarını biliyoruz.
- +1 yıl
Onlar icin amac dikkat cekemk tabi sizin ne hissettiginizin onemi yok onlar icin. Ah su para sikintisi olmasa. Boyle bir talepte bulunduklarinda karini kizini getir de o ciksin demek lazim aslinda
Soran+1 yılEvet orda kendimi çok aşağılanmış hissetmiştim... Ve oraya gelenler bize iş atmaya çalışanlar kendierine öyle güveniyrlarki anlatamam biz hostesiz ya hemen yatarız altına. Fuar sonu günlük ödemesini alıp market alışverişi yapıp evimize annemize babamıza döndüğümüz arkadaşlarım var.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
26Cevap
Gizli Üye(36-45)+1 yılHamama giren terler. Sen önce kadin gözüyle erkekleri degerlendirmek gibi bir "Asrin hatasi" ni sil at kafandan. Kadin gözüyle bunu asirlar gecse yine anlayamazsin. Kendi agzinla söylüyosun biz secmiyoruz kiyafetleri diyosun hic farketmez. Bakan adam aa bu kiz kendisi secmis hadi bakalim ya da yok ya bu kiz kendisi secmemistir bakmayalim buna der mi? Demez ! O kiyafetleri giyiyosaniz her türlü lafa ve bakisa da susacaksiniz o zaman. Kendi agzinla diyosun be firmalar dikkat cekmek icin seciyolar diyosun itiraf ediyosun var mi daha ötesi. Demek ki erkekler baksin diye yani. Ee tamam iste onlar da bakiyorlar sorun ne? Laf atmalari sorunsa eger tekrar söylüyorum minareyi calan kilifini hazirlar. Siz bastan kabul etmissiniz bunu zaten. Ben hamama girmeyi kabul ediyorum ama terlersem hemen cikarim diyebilirmisin. Herseyin bir bedeli var unutma !
10 Yorumlahiç ddiğin o gözle bakmadım güzele güzel bakarım ama sevaptır.. zaten ekmeği için çalışan bir kız o zor şartlarda çalışmak yerine başka bir terch yapablrdi . şimdi kızlara mini giydirmek moda oldu hastanelerdeki bankalardaki danışmanlar bence cahillikten başka bşy değil
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kapitalist sistemin bir parçası işte
Gizli Üye(36-45)+1 yılsonuna kadar katılıyorum ama bazen öyle güzel kızlar oluyor ki insan bakmadan edemiyor. geçen katıldığım bir fuarda bir kız vardı mesela süper mini giymişti ve sürekli eğilip doğruluyordu. yalan yok birkaç kez bende baktım ama kafamı çevirdim sonra, nitekim o da öyle bir durumda olmak istemezdi ama şartlar onu o an için o işi yapmaya zorlamış demek ki. kesinlikle hakkında da ucuz kadın yollu vb gibi ifadeler kullanmadım o benim gözümde sadece bir emekçiydi o an için
07 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler inanın bizim emen hiçbirimiz zengin aile kızı değiliz hepimiz çalışıp para kazanmaya çalışıyoruz sadece. Yine siz iyi. Bırakın bakmayı 50 yaş üstü adamlar yaşına keline göbeğine bakmadan iş atıyorlar müthiş özgüvenleriyle. İğrenç bişey. Hostesiz ya ondan öyle özgüveniler dışarda bir kadına meraba derken boşalacak tipte adamlar
Cevap sahibi+1 yılonları terslerseniz iş akdinizin feshedileceğini bildiklerinden ve müşteri velinimettir politikasından nemalanmaya çalışan it sürüsünden başka birşey değil hırbolar. onların adına ben utanıyorum bazen ne yapıyor bu ameleler diye. allah kolaylık versin size de bu ülkede kadın olmak gerçekten zor
Soran+1 yılİnanın çok zor çok teşekkür ederim. Bide son zamanda herkes ipini koparıp gelmeye başladı fuarlara toplanıp bizim için gelen amele sürüleri bile var
Cevap sahibi+1 yıldoğrudur inanırım, davetiye bulan geliyor artık nerden buluyorlarsa. biz de rahatsız oluyoruz bu durumdan çünkü erkekliğin adını da kötülüyor bu şerefsiz köpekler. siz sürekli katılıyor musunuz bu fuarlara peki
Soran+1 yılBenim işim bu zaten
Cevap sahibi+1 yılanladığım kadarıyla sektör sizi bunaltmış, ne kadar zamandır fuar hostesisiniz
Cevap sahibi+1 yılbaşka bir sektörde devam etmeyi düşündünüz mü hiç
+1 yıl"F*ck the system!" kadınları cinsel obje olarak kullanıyor.
Abazanlar da doluşuveriyor...
Durum bundan ibaret.16 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle maalesef hele artık ipini koparan gelmeye başladı çok rezil bir durum yaşadığımız
- +1 yıl
Başka bir işe girmek, çözüm olabilir...
Soran+1 yılşu an kolay değil maalesef
- +1 yıl
Kolay gelsin o zaman... :)
Soran+1 yılSağolun maalesef şu an para kazanmam lazım
- +1 yıl
Rica ederim.
+1 yılOha l*n çok sert konustu bak bu kız heralde harbıden kötü amaç için mini gitmiyo hak verdim sana manken kızz dikkatli olll cok takılma onlara derim
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Nee demek
Rahatsız oluyosan, o elbiseleri istemeyerek giyiyosan niye bu işi yapıyon? Sonuçta senin o işteki vazifen belli yani birilerinin sana abartılı ya da abartısız bakması niye rahatsız ediyor ne bekliyodun?
12 Yorumla
Soran+1 yılSadece bakmak değil neler yaşıyoruz bir bilsen bizim çoğumuz ciddi ekonomik problem yaşaıyan kızlarız.
sizin tabiki bir suçunuz yok dostum hatta bu söylediklerine katlanmak zorunda kaldığınız için saygım sonsuz, ben firmaya dikkat çekmek için sana 20 cm etek giydiren sistemin a mına koyiim :/
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim işte buna kapitalist dünyanın pazarlama tekniği diyoruz. Bide abazalar ekleniyor üstüne
Soran+1 yılTeşekküre derim maalesef ülkemizde durum bu
Vay be oranizdan buranizdan frikik verin sonra bizde ekmek parası kazanıyorsunuz diyin git o zaman şerefinle ekmek parası kazan 😉
12 Yorumla
Soran+1 yılKabul etmiyorum bunu
+1 yılFuar hosteslerine sözüm yok; arz-talep meselesi. Ancak bu sisteme çok ağır sözlerim var.
05 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle bu firmaların dikkat çekme oyunu
- +1 yıl
21. yüzyılda, hala kadın bedenini pazarlama malzemesi olarak kullanan bizler, iğrenç ve basit yaratıklarız. Bizim kafalarımızda oluşturdukları algılarla güzel ya da çirkin çizgilerini belirleyen, sonra yine bunları bize karşı kullanan kapitalizmin köpekliğini yapıyoruz hepimiz.( lütfen üstüne alınma. Son derece genel bir yorumdur)
Soran+1 yılTeşekkür ederim aynen öyle sonuna kadar katılıyorum inanın
- +1 yıl
Rica ederim. Bir emlakçı ne ise, siz de o sunuz. Bir faydası yok ama zararı da yok. Ancak sistemin ihtiyacını karşılıyor musunuz? Evet. O halde, o emlakçı ne kadar alnının teriyle, helal para kazanıyorsa, siz de onu kazanıyorsunuz. Umarım en kısa zamanda istediğiniz, kendinizi iyi hissettiğiniz işi yapıyor olursunuz. İyi geceler.
Soran+1 yılÇok teşekkürler keşke herkes sizin gibi güzel düşünceli olsa iyi geceler
Gizli Üye(36-45)+1 yılhaklısın valla ama meslek mekan seçimin yanlış geliyor ne yaalım 1 karış etekli bayana bakmayıp önümdeki şişman adamın göbeginemi bakayım sen soyle hem güzele bakmak sevaptır :)
06 Yorumla
Soran+1 yılBiz sadece para kazanmaya çalışıyoruz
Cevap sahibi+1 yılbizde sizin o sattıklarınızla para harcıyoruz biz olmasak para kazanmazsınız çünkü mini etek giydirerek ilgi odagı yapılıyorsunuz ve o stanttan birşeyler alıyoruz dogrumu?
Soran+1 yılHayır yanlış. Türkiye de abaza çok. Adam aynada kendine yaşına başına göbeğine keline bakmıyor kendinden öyle emin iş atıyor niye kendinden emin hostesiz ya biz kabul ederiz hassttr. ordan ben dışarda genç yakışıklı bulamadım sana kaldım salak adam
Cevap sahibi+1 yılsen farklı düşünüyon o adam farklı düşünüyor kedi uzanamıyacagı cigere mındar dermiş o adamda oyle bakıyor sana o misalde anla
Soran+1 yılEvet ülkemiz bunlarla dolu maalesef
Cevap sahibi+1 yılAldırış etme her işin bir zorluğu var seninkiside böyle takma kafana
öncelikle bacım isterseniz carsafla cıkın sizde sorun yok
erkeklerin beyninde sorun var04 Yorumla
Soran+1 yılHele bu ülkede inan çok zor
Soran+1 yılYani çok doğru önce beyin değişmeli
Herkesin gunahini bilirsinde icinden ettigi tovbeyi kimse bilmez. Bos bos atip tutan cok malesef
06 Yorumla
Soran+1 yılÖzellikle ülkemizde hat safhada. Hele hele yaşına göbeğine keline bakmadan size müthiş özgüvenle yürüyen adamlar yok mu
Soran+1 yılÖyle tiplerin çoğu parasız tipler fuara bile ordan burdan bulduğu davetiye ile gelen tek amacı biz olan tipler bile var
Soran+1 yılİnanın bizimde gururumuz var ama mecbur şu an bunu yamak zorundayım para sıkıntım olmasa bugün ayrılırım ajanstan inanın bugün
O işi kabul ederken bunların olacagını bilmiomuydun?
16 Yorumla
Soran+1 yılburada insanların bu kadar abaza olduğunu bilmiyordum sadece aynada kendine keline göbeğine yaşına bakmadan bana iş atan adamların olacağın bilmiyrdum ben sadece işimi yapmaya çalışıyorum ve çoğumuz zengin aile kızı değiliz çoğumuzun aile yapısı bile bozuk maalesef
Soran+1 yılşu an para kazanmak için bir süre yapmam gerekiyor maalesef
Soran+1 yılAmin çok sağol arkadaşımıza iftira bile atan oldu yani neler yaşıyoruz neler
- Cinsel Yaşam konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılEdepli olan kız o bakışları sindiremez rahatsız olur.
17 Yorumla
Soran+1 yılSindiremiyorum zaten hele hele yaşlı göbekli kel ve haline bakmayan yürüyen özgüvenleri hiç sindiremiyorum
- +1 yıl
Calismayacaksin o zaman. Bence bunun bahanesi yok.
Soran+1 yılYaşadığım hayatı bilmiyorsun ki...
- +1 yıl
Herkes yaşayacağı hayatı kendi secer. Her kız fuar hostesligi yapmiyor.
Soran+1 yılBelki doğru belki yanlış haklısınız ama yinede tolumun algısı değişmeli bence
- +1 yıl
Kac kere beni bir kıza asılırken gördün diye sorarlar adama.
+1 yılGeçen sene tarım fuarına gittik adam traktör mu satıyor kadn mi satıyor belli değil ama
16 Yorumla
Soran+1 yılFirmalar istiyor bunu zorunlu
- +1 yıl
Ne alaka sen orada soyunsan da ben almayacak olduktan sonra yine almam :)) mantıksız bir uygulama
Soran+1 yılBiz buna kapitalist dünya düzeni diyoruz
- +1 yıl
Ben bu düzeni bozarim
Soran+1 yılKeşke ah keşke
- +1 yıl
10 yıl sonra
o an tahrik oluyoz işte. daracık mini elbiseden kilot izinizin belli olmasından. bacaklarınzıdan
07 Yorumla
Soran+1 yılZorunlu şte bak firmalar zaten sadece sizin bakmanzı istiyor sadece bu
Soran+1 yılMaalesef türkiyede sistem böyle ve o adamların aynada kendine bakmadan göbeğine eline yaşına bakmadan kendinden emin iş atması çok rezil bide hostesiz ya biz kabul ederiz zaten erkek bulamıyorduk sana mı kaldım be ben
Soran+1 yılOnlara biz ruhu kaşar diyoruz
Soran+1 yılben teşekkür ederim
+1 yılBen hostluk yaptım ve seni çok iyi anlıyorum. Doğru diyorsun o kıyafetler sadece iş icabı
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim soruyorum sana fuar akşamı stand yöneticileriyle yatan var mı? Fuar sonrası üstümüzü değiştirip gitmiyor muyuz? Bize işi ajans ayarlamıyor mu bizim Fuar firmalarıyla organik bağımız var mı? Lütfen yanlış anlamayın meslektaş sayılırız bunun için toplumda bilinenleri söylüyorum
- +1 yıl
Hayır, asla öyle bir şey yok..
Gizli Üye(36-45)+1 yıltoplumda olusan olgu fuar hostesleri fuar aksamlari patronlar ile yatar mottosu var
03 Yorumla
Soran+1 yılYok öyle bişey bizim o firmalarla organik bağımız yok ajans ayarlar bizi
Cevap sahibi+1 yıltoplumun algısı o benim degil
Soran+1 yılHaklısınız açıkladım sadece sizin algınız dememiştim özür dilerim
+1 yılÇok severim fuar hosteslerini canlarım benim ya ne yapsın onlar tebrik ederim emeklerinize sağlık.
00 Yorumla
+1 yılo fuarda siz tam bir ceylan abazalar ise tam bir aslan oluyo :D
00 Yorumla
+1 yılvalla iyi demişsin kardeşim
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler kardeş durum bu maalesef
+1 yılUlan hepinizin anası bacısı var be çok ayıp
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
ben kötü gözle bakmam aklıma gelmez bile
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
Cinsel Yaşam konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bırak bence sen o işi..
02 Yorumla
Soran+1 yılşu an bir süre yapmam gerek maddi sepebler
Cinsel Yaşam konusunda 1b cevap paylaştı. heresın ıcınde fesatlık var
03 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef hele ülkemizde
Soran+1 yılteşekkür ederim
Gelenek öyle :)
00 Yorumla
Devamını Gör(11)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Fuar Hosteslerine neden kötü gözle bakıyorsunuz? Neden hep olumsuz ihtiva?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar