Adama karşı hissettiğim aşırı cinsel çekim? (yanıyorum içten kül oldum!)?

Birkaç hafta önce çarşıda gezerken önümden yürüyen bir adamın tarzı, kıyafetleri çok ilgimi çekti. Adamın yüzünü göremedim ama harika giyinmiş, çok farklı tarzı olan bir adamdı. İnceledikçe inceledikçe adamın fiziğinin, yürüyüşünün ne kadar mükemmel olduğunu düşünüp aşırı bir cinsel çekim hissetmeye başladım. (Aslında o kadar düzgün bir fiziği de yok yani, boyu da bir erkeğe göre kısa bir adam) Ben esmer sevmem adam esmer, aradığım özelliklerin hiçbiri yok ama adama bakmaktan alamadım kendimi. Haftalar geçti bugün şans eseri tekrar gördüm aynı adamı, tanıdım bir anda çıkıverdi önümden. Dedim artık takip edeceğim, uzun bir süre takip ettim fakat o kalabalıkta izini kaybettim bir süre sonra. Koca şehirde bu adam nasıl çıkıyor karşıma yahu, kafayı yemek üzereyim, adamı unutamıyorum, resmen ateşler içinde yanıyorum, adamı deli gibi arzuluyorum, hayatımda hiçbir erkeği ne takip ettim ne başka bir şey. Ama bu sefer resmen yanıyorum arkadaşlar ne yapıcam yahu!!
Adama karşı hissettiğim aşırı cinsel çekim? (yanıyorum içten kül oldum!)?
Cevapla