Kızlar, hiç evlilik dışı hamile kaldınız mı?
Ve erkekler, siz hiç evlilik dışı bir kızı hamile bıraktınız mı?
Ve erkekler, siz hiç evlilik dışı bir kızı hamile bıraktınız mı?
Korunmanın yolları varken neden 5 dakikalık zevk için hem kendimi hemde sevdiğim insanı hayatımız boyunca pişman olacağımız bir şey yapayım ki... ;)
amannn hamilelik falan sakat Allah korusun ne demişler
kasksız girme inşaata canın yanar, kondomsuz girme ilişkiye, hayatın kayar
Kalmadım
Sen baya gizli saklısın belli:)
Cevap
14Cevap
Evlilik dışı hamile kalmasını istemem ama kuşkusuz ilişkiye girmek isterim ama daha kimseyle milli olamadık
Bildiğim 1 çocuğum var eşimden
Bilmediğim kaç tane var acaba?
Bir kez böyle bir durumla karşılaştım, preven sağolsun.
hayır..
kız hamile kalsaydı ivedi evlenirdim..
ben ah alacak birisi değilim..
Bunlar özel konular cısssss.
Sen kesin yapmişsindiiirrr
Aldırdınız mi çocugu, nasıl oldu
Kac yasindaydin o zaman
Yani ergenlik döneminde falan mi olmuştu yani 18 falan.
Peki son sorum. Ikinizin de ailesini öğrenmiş miydi, tepkileri nasildi?
Ayy tamam tamam :D
Kondomsuz ilişkiye giren erkek maldır
Çok sükür öyle bise olmadi
evet kaldım :) kızlar demiş erkekler yazmış :)
Daha bakirim
Neden bu yaşına kadar bekledin
Bekar Olduğum için
En doğrusu.
Sana ilginç gelecek ama 😀daha hiç sevgilimde olmadı , böyle erkeklerde varmış demek ki 😀de mi
Evet. Ama var öyle erkekler ya
Böyle kızlarda var demi?
Ben de bakireyim ve sadece 1 sevgilim oldu. Yani hic sevgilisi olmamis kızlar da var
Anladım
Hayir kalmadm sukur.
Ben Bıraktımm..
Aldirdiniz mi
malesef
Hayır
Haır
Hayir.
hayır 0 risk ; )
O kadar emin olmamak lazım
ben ısımı şansa bırakmam;) korunmalı yaparım ve içe boşalmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar