
Bizim burada bu da normal. Siz ne duşunuyorsunuz bakalım?

Gayet normal. Artık insanlar tabularını yıksınlar. Sen ister bir kızdan hoşlan ister erkekten buna kimse karısamaz bu senin kendi arzun kendi isteğin bu kimseyi ilgilendirmez. Herkesin hayatına kimse karışamaz :D
Ağzına zıçarım iğrenirim. Erkekler öpüşse çok seksi.
38.media.tumblr.com/.../...y0L3Iu1qzupkqo1_250.gif
Aşkım deme ya. Biseksüel ya da lez değilim.
bu ne laaa...
Kanka nasıl boyle duşunursun :'( . Ben sadece sevdiğim için :'( @-Angeliciouss-
Ha ay dedim bana mı asılıyorsun afederrsin ksanka.
Şuna bak kanka.
31.media.tumblr.com/.../...ldg3yE1s0jhnto1_500.gif
ben de ya :/
sizi allah birbiriniz için yaratmadı siz kız kıza öpüşün diye yaratmadı ayrılın bakiim sizi benim öpmem lazım derim.
sizin ora hollandamı :)
okkey
kız kıza öpüşen beyoğlunda gördüm bir tane kız kızın dudağına öpücük kondurdu kolkola girip gittiler kız kıza öpüşen gördüğümde birde kızı beğendi isem kendimi çok kötü hissediyorum. hayal kırıklığına uğruyorum taksimde bir kız görmüştüm rock, n coke tan sonra kızı çok beğenmiştim başka bir kızla öpüştüğünü görünce baya kötü hissetmiştim. :(
birde kızlar arasında el ele tutuşma modası başladı.
Der derhal uzaklaşırım koşar adım..
Cevap
48Cevap
Ben iki erkek görmüştüm metrobüs duragında belinden tutmuş sarılmıştı bende metrodaydım tabi beni ilgilendirmez onların ne yaptıgı ne yaşadıgı ama metro duragında iki erkeğin öyle durması biraz.. :)
bunu normal kabul eden bir lut kavmi var dı lanetlendi şimdi de böyle şeylere ihtiyacımız var sanırım
iki türbanli öpüsüyodu 1kere gördüydüm yoluma devam ettim banane ne yaparlarsa yapsinlar
ön sıralardan yer isterdim seyir zevki vericek yerden :)=
dmekki, sen lezsin ve sizi gören biri olmus ve sasırmamış. Ben olsam 1-2 sn bakar arkama bakmadan giderim
gorfum ki bizim buralarda cok var
hatta sadece opusmek degil ileride gidiyorlar
abaza gibi izliyecek degilim normal sekilde devam ediyorum
hollanda da hersey normal D: onun ıcın cok farklı durumlar :D lakın benım sorunum olmaz
yanlarına gider ve hakkımı yedikleri için onlara hakkımı helal etmediğimi söylerdim
Böyle seylere ses çıkarmamak kıyamet alemeti.. ben oha * , ne oluyo la derim..
lezler iyi oluyor aslında :D görürsem izlerdim bir yere gizlenip :D 15-20 dk falan S:DAS:d:
Tercih ve seçim meselesi çok kurcalanmaması gerekiyor, gayet normal
soyunma odasında görmüştüm o günden beri o okuldan uzaklaşmıştım Allah'a şükür kurtuldm
"Evet biseks kızlar eklesin" demenin başka yolu herhalde :)
Ayıp sayılmasa bakarım. Sevdiğim p*rno türü lezbiyen zaten :(
ya sizin orası neresi ki :D
erkekler öpüşmesi gerekirdi diye düşünürdüm
aralarına dalardım bana yok mu diye :D
Tepkim olmaz çok gördüm bana göre normal...
Ayrıl babası geliyor derim :D
beni tost yapın derdim
öpüşebilir ekürim olmalarını isterim
itiraz ederim hakkımı yiyolar diye.
Kolay gelsin der geçerim.
Olabilir bence mahsuru yok
Igrenc diye dusunur ikilerim ordan
Hey yavrum hey derim sjs
Tamam snksksksks
onu boşverde, sizin oralarda ot içmek serbest mi?
çekirdek bulur izlerim:D
Tabanlari g*tume vura vura yol alirim.
durup izlerim valla :D
Soyunmalarını beklerim. :D
avmde görmüştüm şaşırmıştım
aralarına gırer onlara katılırdım:-):-):-):-)
galiba oracıkta heycandan baylırım ya @Baler =)=)
benıde aranıza alırmısınız?
Durunnnn ben öperim sizi derdim :)
benide aralarına alsınlar :(
azgın kızlar caddeyi/sokağı coşturuyor :D
bunlar ne tatlı lezzolarmış der geçerim ne dicem.
Bu da mı normal Hollanda da yani
kıyamet alametleri,
yanacaksınızzzzzzzzz
Sen yine lez pornosumu izledin yoksa 😂😊😊
Niye ki?
Lezbiyen olduklarını düşünür izlerdim... :)
elıme alırdım ızlerdım :=)
normal gayet
İğrenç
neresı orası?
:D kızlara bağlı
Başımı çeviririm.
Korkarım😳😗 ayıp
Mide bulandırıcı
Normal:)
Tepki vermem.
Daha güZel bisey uok
3. Olmak isterdim
ıyk derdim
Off sheet :)))
İğrenç 😣
mast yaparım hemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar