Bir erkek seviştiği bir kızla arkadaş olarak kalıp bir daha o gözle bakmayabilir mi?

Sevgili gibiydik ama bazı sebeplerden aramız bozuldu. Şimdi konu arkadaşlığa geldi sevişme için hem senin için üzüldüm kendi adıma utandım dedi ben de bir daha olmaz bu kadar basit yazdım o da yani yazdı. Bu ne demek? Ya evet öyle yazarsın ya da dersin ki ben o kadar yaşanmışlık üzerine öyle davranamam. Kafam karıştı yardım edin?
Bir erkek seviştiği bir kızla arkadaş olarak kalıp bir daha o gözle bakmayabilir mi?
Cevapla