Uzaktan akrabamla yattım? Pişmanım bu hisden nasıl kurtulurum?

Arkadaşlar bayağı uzaktan bir akrabam var. Bizim yazlıkta kalıyorlar şu ara. Çok seksi bir kız denizdeyken erekte oldum farketti gülümsedi biraz. Dün gece benim yattığım odanın önünden geçti mini şortla geçerken içeri bir bakış attı. Mutfağa gitti su içti galiba dönüşte tekrar geldi duraksadı bana baktı "heyy napıosnn uyumadın mıı" dedi gülerek. Bende "uyumadım gelsene" dedim. İçeri geldi ışıklar kapalıydı zaten. Yatağa oturdu normal konuşuyorduk çok makara yapıyoruz zaten. Sanki sevgiliymişiz gibi belinden tutup çektim kendime hiç tepki vermedi konuşmaya devam ettik öyle biraz. Sonra dudaklarına yapıştım oda karşılık verdi birlikte olduk. Tamamiyle fizikseldi ona birşey hissetmiyorum ama çekici bir kız. Pişman oldum sonuçta uzaktanda olsa akraba.. Ne yapsam unuturum bu olayı. Hala aynı evdeyiz bu arada. Tekrar yatmamız an meselesi.
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
gncl
Uzaktan akrabamla yattım? Pişmanım bu hisden nasıl kurtulurum?
Cevapla