Sırf oje sürdüm diye annem bana fahişemi olcan dedi çok ağır geldi :( ?

Kırk yılın başında arkadaşlarla çıkcaz diye bir oje sürdüm annem eve gelince çok sinirlendi o* olmaya karar verdi. Heralde dedi çok ağırıma gitti tamam annem geir kafalı ama hiçbir zaman bunu yadırgamadım aşağılamadım inanınki hayatım boyunca ya bir ya da iki kez sürmüşümüşümdür, o kadar kötüyüm ki zaten annemle aram çok kötü daha konuşmamaya karar verdim. Sizce annem neden bölye
Sırf oje sürdüm diye annem bana fahişemi olcan dedi çok ağır geldi :( ?
Cevapla