Geçenlerde ekşi sözlükte bir başlık gördüm ve başlıkta kızlık zarı dikimi hakkında bir link vardı?

Linke şu https://eksisozluk.com/kadinlar-kulubunde-donen-kizlik-zari-muhabbeti--4853830?p=14

Eğer girip bakarsınız başak bir siteden link içeriyor ve o sitede de baya bir kızlık zarı diktirmenin muhabbeti dönmüş.

İşin açıkçası o sitedeki konuya yazılanları okuyunca kanım dondu desem yeridir. Yani bir insan evleniceği insanı kandırmasının yanında buna sebep olarak ''kimbilir o başka kimlerle birlikte olmuştur , erkekler hak ediyor'' tarzı şeyler söylüyorlar ve azınsanmayacak kadar kadın cogunluğuda buna katılıyor. Benim sorumda şu sizcede kızlık zarı dikimi , insanın evleneceği kişiyi kandırmak değilmidir? ya da o kişiyi aldatmakla eş değer değilmidir?
Evet , aldatmaktır , kalleşliktir.
Bence aldatmak değildir , çokta iyi birşeydir.
Kararsız kaldım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bunun bide dini yönüde var , o konuda ki fikirlerinizide merak ediyorum. nur suresi ayet 3 ten bahsediyorum.
Geçenlerde ekşi sözlükte bir başlık gördüm ve başlıkta kızlık zarı dikimi hakkında bir link vardı?
Cevapla