Kızlar, Çok utanç verici ama çok azdım ne yapmam lazım ki?

Ankara da ulusta oteldeyim yan odada çiftler beraber oluyor kız çok bağırıyor kendinden geçmiş
bende oldu baya etkilendi fena oldu sizce ne yapmalı yapsam mı?
Güncellemeler
+1 yıl
ya bu çok kalktı illede okşamam lazım
ne düşünüyorsunuz kızlar lütfen fikirler
siz yap dermisiniz yapayımm
Güncellemeler
+1 yıl
Cadiri kurdum azdimm cesaretli BOR z olsa oldu konussak keske
Kızlar, Çok utanç verici ama çok azdım ne yapmam lazım ki?
Cevapla