o beni mutlu etmek için elinden geleni yapıyor. ama ben kendimi kasıyorum
Öpüşürken zevk alıyor musunuz? Sorduklarım zevkli diyor ama ben bir şey hissetmiyorum?
o beni mutlu etmek için elinden geleni yapıyor. ama ben kendimi kasıyorum
bende de aynısı var mesela diyelim sadece öpüşeceğiz, güzel bir şey ama bir etkisi yok. ama sonunun sekse gideceğini bilirsek öpüşler dudaklardan vucutlara doğru kaymaya başlayınca güzel olabiliyor
işte hiç ileri gitmedi hep ayak üstü öpüşmeler
peki teşekkürler :)
iyi o zaman ya umut var yani :) hiç birşey hissetmemek kötü çünkü nişanlım zevk alıyor yani
teşekkür ederim :;)
Sewgiyle askla op hissedersin
işte sevgim aşkım tüm duygum ortaya çıkyor ama o kadar
Tamam iste zevki orasinda :) sewdigin cunkuu
o zaman teşekkürler :)
O zaman mutluluklar :)
Saol :) eig icin
smile :) @seastar_13
@seastar_13
Efem :)
etiketlenmedi sandım :) o yüzden tekrar yazdım @seaster_13
Etiketlendi :) sagolasin :)
tecrübesizlikten kaynaklı da olabilir etkili öpemiyor mu dudaklarını :)
hayır nişanlım gayet iyi öpüyor
kendinizi kasmamaya çalışın rahat olun onun gibi sizde istekli olun.
aslında öpüştüğümü düşünce zevk duyuyorum ama öpüşürken sadece sevgi aşk hissediyorum
onun olması da güzel canım , kaç senelik birlikteliğniz var. İnsan sevdiğini arzulamalı zaten.
4 yıl oldu canım
çok iyi nazar değmesin :) o kadar sürede öoüşme faslını aşamamanız kötü olmuş.
herşey zamanında olsun istedik
sevişme yaşadınız mı
hayır yaşamadık. öpüşmenin fazlası olmadı
iyi dayanmışsınız.
evet saygı duyduk birbirimize
4 sene de çok iyi süre canım istekli olsanız olması muhtemeldi.
henüz öpüşmedim
Dene o zaman
En güzeli eşinle yaşarsın herşwyini aferin
umarım doğru kişiyle olur
Cevap
34Cevap
ya bu ilkse heyecan ya da korkular yüzünden doğru düzgün öpüşme bile olmuyor bende istiyorum ama yok daha dğrusu meraktan.
Sevdiğini öpünce böyle insan bir nasıl diyim sahiplik/aitlik hissi dedikleri var ya o oluyor işte. Birde sarılıyorsun kocaman oh daha güzeli mi var 😊
hehh bak o duygu oluyor ait hissetmek sahiplenmek. bana sarılması kadar beni mutlu eden bir rşey yok
Benide öyle yani öyleydi 😞
sonra noldu
Boş ver 😊
alışmışsın onun dudaklarına ya da onu çekici görmüyorsun
alışmam söz konusu değil çünkü çok nadir yakınlaşıyoruz
o zaman ondan etkilenmiyorsun yani hayalindeki çekici erkek o değil
teşekkürler
Öpüşmenin sadece güzel olduğu kanısındayım, zevk verici veya tahrik edici olmuyor bende
zevk derken cinsel bir zevk çok alınmıyor dediğin gibi ama ilişki esnasındaki öpücükler çok çok farklı oluyor bilmiyorum bana öyle geliyor
oralara gelmedik biz sadece öpüşme ama ne hissetmem gerektiğini bilmiyorum
evet o oluyor. ben ona bakerken bile benim gözlerim doluyor
teşekkürler
öpüşmekte tıpkı sevişmek gibi aslında arzuladığın biriyle yaparsan zevk verir..
nişanlımı arzuluyorum aslında çok da seviyroum
Katiliyorum
yo normaldir ya da heycandan tecrubeden opusmedeki heyecan zevk duygu hic bir seyde yok
heyecan tamam oluyo duygu yoğunluğuda oluyo ama no zevk
o zman karisidaki sana nasil zevk verecegini bilmiyordur
öpüşmek den alırsın ama opene bağlıdır ben genelde öperken karsımdakı zevk alamsı ıcın boynunu felan okşarım elımle vücudunda oyanrım oda zevk alır
bence seni öperken biraz çeşitlendirmeli, yinede zevk almıyorsanız büyük bir sıkıntı var demektir,
ne gibi mesela
sanırım öyle olmalı ama ben çekimser kaldığım ve istemediğim için nişanlım pek zorlamıyor beni sagolsun o yüzden eli kolu sabit kalıyor
ilk defa onunla yaşıyorum bunu. hayatımda ki ilk öpücükler nasıl davranacagımı bilemiyorum. utanıyorum
evet nişanlim ama oma onunşada yeni yeni yakınlaştık öpüşme anlamında o yüzden utanıyorun
teşekkür ediyorum evet söylemeliyim
Sen nışanlı desinler diye nışanlanmışın seni baştan çıkaran hayalindeki erkek değil ondandır bu soruyu birde kendine sor bu adam o adammı diye
yoo öyle düşünme tabi ki hayalimde ki kişi sadece ben adapte olamiıyorum
rahatsız oldugum bir durum yok aslında ya da iğrendiğim ama farklı birey var çok istiyorum öpüşmeyi hatta öpüştüğümüzü düşününce bile zevk duyuyorum. ama öpüşürken o zevki alamiyorum. bide ben vucuduma dokunmasına pek izin vermiyorum.
herşey yerinde zamanın da olsun istiyorum o yüzden dokundurmuyorum
tutku yoksa demekki tam benimseyemedin sen bu nişanlını
tutku var aslında 4 yıldır birlikteyiz benimsedim seviyorum ama sürekli kontrollü olmaya çalışyorum sanırım
cvbını kendın verdın 4 yıldır kontrollu olduğun için öyledir evlenince geçer takma kafaya
teşekkürler
Ben opusmekten değilde opusurken oksamaktan zevk alıyorum açıkçası
SiZ opusmeyi bilmiyonuz ya da duygusuz şehvetsiz opusuyonuz dumduz odun gibi ondandir
her seferinde ayak üstü oluyor
Karsindakinde biter is her yerini emip yalasa deli olursun zevkten.
sadece öpüşmekten bahsettim biz oralara gelmedik daha
Hiç denemedim alırım belki
belki
Evlenip bari adamın hayatını karartma! Sen öpüşmeyi bile sapıklık olarak algılıyorsan ciddi sıkıntı çıkarırsın o adama
ondan yazmadım onu hani burada kiler aaaa öpüşen karı var moduna sokup abazalık yapıyorlar ya. öyle yapmasınlar sadece soruyorum amaçlı yazdım senin kide değişik bakış acısı
abaza kızlarda var o salak kelime sadece erkeklere has değil! Evet adamın hayatını yakma bence.. kendimden biliyorum :/
senin başına ne geldi anlatırmısın
burada anlatamam gizlide olsam doğru olmaz özel hayatım sonucta
haklısın tabi kusura bakma
gizliden ya sen cıkcaksın 5-10sn. ya da ben :)
öpmekten zevk almıyorsan somurabilirsin nişanlının biryerlerini
yok öpmek yeterli oluyor
Virüs girmiş kızım senin hislerine
güldüm :)
Çözümlemen süpermis :)
artık nasıl bir virüsse :(
Kasma kendini akışına bırak rahat ol o zaman tadına varirsin
teşekkürler
Sorun sorun sende ozaman
ne gibi mesela+
İlac kullaniyosan ondan olabilir ya da partnerin tutkulu bir sekilde opmuyo ondan hosuna gitmiyo yani bir sey hissetmiyo olabilirsin..
ilaç kullanmıyorum nişanlımda gayet tutkulu. ben kendimi kasıyorum sanırım
Olabilir
Evet alt dudagıma yoğunlasman lazım
ne farkı var
öpüşürken orgazm bile olabilirim
😀😀😀😀😀
ciddi misin? ben sadece mutlu oluyorum
Gayet normalsin sıkıntı yok :)
Sende var sıkıntı kendını veremıyosun
evet veremiyorum doğru sürekli kontrollü olmaya çalışyorum
Tamam ıste tek sıkıntı bu gerısı teferruattır nıkahtan sonra bırsey kalmaz
kendini ver kendini kastığın için zevkli gelmiyor
Tutkuyla öpüşmek vardır. Sünni teneffüs vardır...
gayt tutkulu nişanlım ama ben kendimi veremiyorum
O zaman sen opusmuyorsundur, seni opuyorlardir.
Aynen bende de var bu :/
sen de nasıl oluyor hiç mi birşey hissetmiyorsun
Ya evet, o dudaklara yapisiyorum, opusurken. ona bakiyorum gozleri kapalı ve zevk aldığını gorunce aziyorum. Fakat opusurken ayni anda bir hissizlik olusuyo. Sendeki de tam da bu bence
ben azmıyorum
Azmiyorsan o kisiye karsi bir cinsel isteksizligin olabilir
sanırım sevgi cinsel isteği getirmiyor
Ama o zamanda hicbirsey tam olamiyor, be bir sure sonra sevgi bitiyor. Tabi benim dusuncem bu
hımm güzel gel beri tatlım
japonlar gibiyim
sana nasıl olduğunu sormadık
zevk alıyor musunuz? soru bu , ben de zevk aldığımı belirttim. sorunu tekrar okur musun? . sen hissedemiyorsun sadece
zevk alıyor musunuz dedım. kim gibi demedim
haklısın zevk alıyoruz.
teşekkürler
birde benimle öpüş ozaman zevk alırsın
Çok boş bişe öpüşmek
Zevkli tabi :)
ne hissediyorsun
ya böyle kıstlı zamanlarda kısa kısa öpüştük ve kaçamak şeklinde. ama o kadr değişik birşey ki hissediyorum öpüştüğümüzü yani hissetmekten ziyade kendimi kaptırmak istiyorum
peki teşekkür ediyorum canım
ilginç ötesi
neden
sende çok odunmuşsun kusura bakma ama
yok niye kusura bakayım da ne için odun oldum şimdi
öpüşmekten zevk almayan kızlara genelde böyle diyoruzda
:) peki bakalım
Sende sorun var
öpmesini bilmiyor
İyi opusurummmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar