Öpüşürken zevk alıyor musunuz? Sorduklarım zevkli diyor ama ben bir şey hissetmiyorum?

sapıklık olsun diye sormuyorum. ara da sırada bir araya gelince nişanlımla öpüşüyoruz ama ben hiç bir sey hissetmiyorum. sadece onu öpmek güzel.4 ay sonra düğünümüz var !!! bende mi bir sıkıntı var.
Güncellemeler
+1 yıl
nişanlimi çok seviyorum hayatımda ki ilk erkek de o
o beni mutlu etmek için elinden geleni yapıyor. ama ben kendimi kasıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
TEŞEKKÜRLER YORUM İÇİN HERKESE
Öpüşürken zevk alıyor musunuz? Sorduklarım zevkli diyor ama ben bir şey hissetmiyorum?
Cevapla