Kendinizden hem küçük hem büyük biriyle ilişkiye girdiniz mi hiç? Yaşları kaçtı ?
İyi akşamlar :)
İyi akşamlar :)
Evet girdim. küçük yaştakiler genelde çok takıntılı özellikle 18 ve 25 arası 25 üzerinde olgunluk hakim.
35 yasindayken 23 yasinda Gurcu bir kizla.
32 yasindayken 41 yasindaki afet bir kadınla.
Vay :d
Sadece bir kez kendimden 3 yaş küçük biriyle beraber oldum onun dışında yasitlarimdi hep.
Ateşli misin ki
Ne alaka?
Şu an?
Şu an ki de benimle yaşıt.
Teşekkürler :) ;)
evet...
Yaşları kaçtı?
Hangisi daha iyiydi?
Haklısın yaşa bağlamak yanlış olur
Şu an var mı?
Yoo yazmadın :)
Kafam dağınık ya pardon :D
Cevap
3Cevap
21 yaşımdaydım ve 47 Yaşında bir adamla oldum... Bence olgun adamlar on numara
Şu an kaç yaşındasın?
27 yaşımdayım
Ben olgunum yasima bakabilirsin
Şu an var mı?
Favorimsin :)
Yasi ilerlemis kadinlar daha atesli oluyor
Kişiden kişiye değişir bence
Küçük biriyle girmedim henüz.
En büyüğü kaç yaşındaydı?
Yok girmedim
Hiç mi?
tabiki. 29-16 ve 25-41
evet 17. 47
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar