Ciddi cevaplar istiyorum
Prezervatif yırtıldı eşim içime boşaldı, suyla içimdekileri yıkadım hamile kalır mıyım?
Ciddi cevaplar istiyorum
Cocuk istemiyoruz derken cocugunuzda olmayacak bu gidisle
icini yikamak nefir bide tazyikliymis
iceride ki ph dengesiyle oynuyorsun
cahil cahil isler yapmayin
tam prof :D
en garantı ertesı gun hapı yut :)) kımseden fayda gelmez umutlanmaa
Ama 1 ovülasyon döneminde 1 kere oluyor o hap. Başka ne yapmalıyım?
baska bısı yapamazsın kı spermler hızlı hareket eder :)
hamile kalman imkansız eger 20 dk sırt üstü popon yukarda yatakta beklemediysen spermler varmamıştır yerine..
Adet gününe kaç gün vardı?
Bu zamanlarda olması lazım birkaç güne.
anladım. cevabı görünce bana haber ver.
Cevap
44Cevap
Suyla içini yıkamak diye bir şey yok. Olmaz yani işe yaramaz. Eğer o yaramaz spermlerden biri yumurtalığa ulaşıp döllenme yaparsa yavrucağa selam. Eşin nasılsa dert etme ne güzel işte.
Prezervatif nasil yirtilir ya. Amerika da ben fabrikasini denerlerken adamlar araba çekiyordu prezervatif le elini sokuyordu. Gidip bimden alirsaniz olacagi o.
suyla yıkamasaydın keşke. sperm hücrelerini suyla asimile etmişsin. balık doğuracasın maalesef
Yumurtlama tarihine göre ihtimaline bak. Ertesi gün hapı kullan. Hapı kullanırsan kesinlikle hamile kalmazsın.
Not: Adet tekrarın düzgünse internetten basit bir araştırmayla hangi tarihlerde hamile kalabilirsin kontrol etmen çok kolay olacaktır.
yaa ne zaman boşaldı içine dün mü bugün mü ertesi gün hapı al hemen
10 dk önce
Ertesi gün hapı 1 ovülasyon içinde 1 kere kullanılan birşey :(
Iyice yıkadıysan belki kalmazsın.
Boşalma ve yıkama arasında belli bir süre geçti mi? Boşaldıktan hemen sonra sperm cervix tarafından hemen içeri çekilir yumurtalıklara doğru.
1 dk içinde gittim yıkadım hemen tazyikli suyla :(
derler ya ok yaydan fırladı o hesap. umarım kalmazsın
kalirsin tabi yıkmakla olmuyo iş sperm denilen seyin neoldugunu bı arastır
bence googldan
abiye bak nasıl yardırıyorsa, ihtimlal vardır bacım bir milim kalsa yolu bulur döller seni
çabuk git bitane ertesi gün hapı al aynı olay oda arkadaşım yaşadı Ella tavsiyedir adet geçikmesi yapar yanlız
bu arada 1 ovulasyon olayını geçecen kullanmak zorundasın ha şunuda diyim soruyu sorarken dikkat et eşim deme bari sevglilimde evli olduguna inanmadım ki değilsin bu kqdar endişen olmazdı evli çiftler çok basit çocuk aldırabiliyor sadece bir iğne ile hemde ki sen buadkar telaş yapıyosan kesin evli değilsin
Evliyim 2. Çocuğu istemiyorum ayrıca çok yakında ameliyat olacağım ve olmaması için bir çok nedenim var ayrıca evli olup olmamam çokta önemli bir ayrıntı olmaması lazım bu soru için. Herneyse teşekkür ederim yardımcı olduğun için.
İyide sonuçta eşin boşalmış içine niye dert ediyosun ki
içine boşaldıysa risk büyük suyla falan yıkaman işe yaramaz test yapmanda fayda var emin olmak için
Ertesi gün hapı kullan ve dua et.
1 ovülasyon döneminde 1 kere kullanılıyor 20 gün önce kullandım artık olmaz o
İnsan gibi şaapın, prezervatif yırtmak da neymiş.
kesin kalırsın. hemen ertesi gün hapı kullan
Esin sonucta sikinti yapma
hamilesin ikiz çocugun olur dikkatsizlikten
Nolur düzgün cevap verin
erkek uçkuruna sahip çıksa onu boşalıcağı zaman takar prezervatifle ilişki yaşanmaz yırtılır o zaten saçma sapa kullanıyo insanlar şunu
Yumurtalıklarına çamaşır suyu dökeydin
Eyvah yasak iliski meyve verecek
kalsan nolucak kocanmış zaten:D
Test yapmadan anlayamazsın
bir kerede olmaz sanırsam
garanti olsun elektrik süpürgesiyle çektir içini
Adını atilla koyun 😀 anladın sen
TEST YAP ya da ERTESIGUN HAPI
Yok su yetmez çamaşır suyu kullan
Adini PrezerLATİF koyun 😂😂😂😂😂
hahahhaha :D
Hamile kalsan nolacak?
Benimde iki kez başıma geldi
Çocuğa isim düşünün bence
Ucuz mal alırsan öyle içinde patlar işte
3 ay önce sormuşsun merak ettim hamile misin 😂
Ertesi gün hapı kullan
mesaj atınız bana
bebek geliyo 😎
Ertesi gün al
Risk var maalesef
Hamilesin sen
Risk var.
evlimisiniz?
Evliyim
ee ozaman sorun edecek bir mesele yok
Olmaz bakamam 2. Çocuğa
ANNE olacaksın bundan güzel bir duygu var mı neden bakamazsın?
şans var
Emla ney
kalite kullanın :)
hamile olabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar