25 yasindayim ama sanki ruhum 50 yasinda unide 3 yillik iliskim oldu cok iyiydi cok sadiktim evlenecektik mezun olunca fakat mezhep ayriligindan dolayi ailesi beni istemedi dunyam karardi 2ay kendime gelemedim ve obu unutmak icin gelen goruculerden birini kabul etmeye karar verdim komsumuzun yigeniydi cok ovduler cocuk beni cok begenmis felan ben de kabul ettim 1 ay gorustuk istemeye geldiler sonra cocuk evlilik korkusu sardi beni istemeye gelince daha erken diyip beni terketti. aileme de cevreme de ikinci kez mahcup olmustum ikinci kez guvenim yikilmisti yasayan bir ölü gibiydim iste ne olduysa sonra oldu o depresyon halinden cikmak icin bir suru kisiyle gorustum konustum icinde iliskiye girdigim bikac kisi de oldu o bunalimli donemlerimde cok hata yaptim şu an kendimden tiksiniyorum hayatimda biri olsa aciklayamam da bu durumu şu an kimse yok ama tek istegim yuva kurmak mutlu olmak ama gecmisim yuzunden psikolojim bozuk kizlik zarim esnekti kan gelmedi hic ama sonucta yattim bikac kisiyle bakire degilim ilerde hayatima biri girince nasil aciklicam herseyi gectim ben kendim utaniyorum ben kendim nasil unutacam bana yardim edin :(
Cevabın nedir?
Cevapla
Aslında dinlemezsin diye yazmıcaktım fakat 1 hayat 1 hayattır zararın neresinden dönersen kardır dedim ve yazmaya başladım... Yaşım 21 belki yazdıklarımı kaale almıcaksın daha yaşın küçük diye ama olsun , senin hiç bir suçun yok hayat sana kötü davranmış. Sen birine kendini teslim etmişsin ve ondan başkasına bakmamışsın kendini ona saklamışsın ama ailesi yüzünden ayrılmak zorunda kalmışsın (Aynı durumu ben yaşadım bende 1.5 yılımı verdim) Sonra o üzüntüyle kim olursa olsun kabul ederim diyip gelen görücüye tamam demişsin ve çocuk got korkusundan değil hayttan bezmiş bir vaziyette oldugun için seninle evlenmekten vazgeçmiş hayat mı geçer bununla der gibisinden... Sonra artık iyice bunalıma girip ölmek istemişsin , şeytana kendini tamamen teslim etmişsin... Hala kurtuluşun var yeter ki sana elini uzatcak biri çıksın karşına... O eli asla geri çevirme ama gözlerinde o aşkı hisset o insanda.. Senin için yapamıycağı birşey olmasın... Onu gör ona inan öyle biri ailesinide karşısına rahatlıkla alır. Benim ablam mesela kocası için ailesini karşısına aldı... Bu devirde bilyosun kız tarafı onu ister bunu ister düğün öncesi... Ama ablam diretti kesinlikle almıcaksınız. (Çocuğun pek durumu iyi sayılmazdı) ve gitti evlendi... Kredi çekip beraber ev aldılar... Kimseye muhtaç bırakmadı dediğim gibi , gerçek sevgi herşeyin üstesinden gelir ne aile karışabilir nede bir başkası...
24 Yorumla- +1 yıl
helal olsun iyimiş sonunda mutluysa sıkıntı yok
En İyi Cevaplar
+1 yılTakma kafana. Hatasiz kul olmaz. Hepimiz zamanla bircok hata yaptik emin ol. Ama önemli olan hatadan dònmektir. Sen bu kadar pisman olup dürüst olduktan sonra seni seven cok olur. Keske herkes senin gibi olsa.. Hayatta okadar nankör vicdansiz insanlar varki.. Sen onlarin yaninda bir melek gibi saf ve temizsin. Iliskiye girmekle hersey bitmiyor. Onun caresi var. Ama kîrılan kalplerin acıyan yüreklerin hesabini nasıl verirler onu bilmem.. Seni anlayabiliyorum. Insan bir bosluga düstümü cok hatalar yapiyor. Sana nasil yardimci olabilirim bilmiyorum ama seninle herzaman konusabilirim.. Cok canim yandi benim. Bilirim neler hissettigini...
02 Yorumla
Soran+1 yılTesekkurler aslinda benim de konusmaya ihtiyacim var
- +1 yıl
Yaz konusalim.. Su an icim okadar doluki.. Seni de anlarim.. Yaralarinida bir nebze olsa sararim..
Dertlinin halinden dertli anlar..
Gizli Üye(36-45)+1 yılbirileriyle cinsellik yaşaman değil bence sorun. bunu çok da istemediğin değersiz insanlarla yaşaman. ayrıca güçsüz olduğun zamanlarda bunu yaşamak seni kötü hissettirmiş anlaşılan. bence bekareti kızlık zarını düşünme şu an gelecekteki eşin bakir değilse senden bekaret bekleyemez ayrıca durumu anlatırsın sana psikolojik olarak da yardımcı olur. yorumlarda da söylenmiş kesinlikle kariyerine yönel seminerlere git tiyatroya falan git mutlaka bir hobi edin hayatını ikili ilişkilerden ziyade başka şeylere odakla. eğitime kültüre yardım kuruluşlarına da olabilir. hem böylece yeni kişilerle de tanışırsın karşılıklı ilişkiler kendiliğinden gelişir lütfen üzme kendini
01 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim yorumlarin icin zaten baska seylere yonelmeye karar verdim. mesele kizlik zari degil o olsaydi uzulmezdim cunku biyolojik olarak hala bakireyim zarim esnek oldugu icin. tespitin dogru yanlis zamanda yanlis insanlarla haketmeyen insanlarla yasadim ve cok yiprandim kimseye guvenim kalmadi zaten bu saatten sonra da guvenemem artik psikolojimi bozdular.
ah ya genc yasta basına neler gelmıs senın ya...:(((((( uzulme canım benım.. bunlar gelıp gecer onemlı olan sensın.. Bır erkek yuzunden hayatını mahvetmeye degmez.. Tek sanssızlıgın onune adam gıbı bırılerının cıkmamıs olması. Keske ılıskı falan yasamasaydın ama yasadıysan bıle bunu kendın ıstedıgıın ıcın yaptıysan sıkıntı deıl. Yeterkı unutmak ıcın ya da baska bısey ıcın yapma.. Daha yasın genc.. Allahtan 30 35 yasına gelmemıssın.. Dusunkı boyle hatta daha beter 30 gelmıs bır suru erkekten tekme yemıs kızlar var.. Kızın bır sucu olmamasına ragmen.. Uzulme sen en degerlı sensın.. Aılenede hesap vermek zorunda degılsın.. Karsıma cıkmadı adam gıbı bırı dersın..
015 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama ben tum gecmisimi unutup mutlu olmak istiyorum ama umudum kalmadi :(
- +1 yıl
zamanla unutursun ınsnın basına neler gelıyor valla.. senden dha kotu durumda olan kızlar var.. bak benımde mesela 6 yıldır konustugum ınsanla evlenemıyoruz aılem yuzunden.. herkesın bır derdı var.. Senın yasın kucuk daha bıcok zamanın var.. Turkıyede yasadıgımız ıcın goze carpıyo. Yoksa avrupada bunlar dert bıle degıl.. Unutursun karsına adam gıbı bırı cıkar bı bakarsın unutturur herseyı sana.. Yenı bı sayfa acarsın. Su an unut demıyorum.. Zamanla.. zaman herseyın ılacı.. Su an tek yapman gereken sey dusunmemeye calısman.. bılmıyorum okuyormusun ısın var mı.. Kendını sosyal faalıyetlere ver.. spor yap.. kıtap oku.. dusunme bısey
Soran+1 yılÖgretmenim şu an tatildeyim işte bosluktayim anlicagin evde oturup bunalima giriyorum :(
Soran+1 yılBen türkce :)
Soran+1 yılHangi sehirdesin
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
46Cevap
+1 yılGeçmiş olsn. bir yerlerde durumunu anlicak bieilwri vardir önemli olan kendini kaybetme ve paniğe kapilip daha fazla yanlışa girme. Emin ol sen çoğundan daha makbul birisin. Bunu cok sey gormus erkek gozuyle soyluorm. Bu kadar cok sey gormus birini bul kardesm, nitekim pisman olan herşeyi söyleyen bir kadin, biseyler saklamayandan daha makbul. Cunku yapmadm diyene hic bir zaman inanmam ama yaptm pismanim gibisinden teslm olana samimi olana insan gönlünü verir... "gunahindan tovbe eden hic gunah islememis gibidir" misali...
02 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim ben tabiki durust olmak isterim fakat bunu anlattigim zaman sevdigim kisi bile beni sevmeyi birakip kullanma yoluna girebilir iste o yuzden aciklamasi zor
- +1 yıl
Zaten anlatma hemen hatta bu hemen kelimesini hic hafife alma. Sorun ortaya cikana kadar sessiz kal. Kendin icin kapattigin davayi hic acma. Zaten bir erkek icin kendisinden oncesi degil sonrasi daha onemlidir. Ben sahsi olarak bu gibi durumlarda yasadim. E bayan grlmis 25-26 yasina bu kisi bu yasa kadar elbet biseyler yasamistir. Yasamamasi sorun bence. Hem alimli kadin istiosn hem yasamamis istiosn yok öyle bisey yasamayan kadın albenisi olmayan kadindir ztn genelde.. Neticede senden oncesi cok onemli olmamalidir.
+1 yılÖncelikle yaşın çok genç yaşım geçiyor diye düşünme.
Geçmişte yaşadığın hatalar olmuş tövbe ettim tekrar yapmayacağım pişmanım diyorsun önemli olanda bu zaten umudunu yitirme çok gençsin.
İntihar etmeyi sakın düşünme yaptığın hatalarının en büyük finali olur ve sonu olmayan cennetten mahrum olursun.
Dünya hayatı çok kısa unutma.
Geçen bir yazı okudum adamın gözleri kör ömür boyu hiç bir şey görmemiş sunucu soruyor hayatınız nasıl geçti diye yaşlı amcam kızım dünya hayatı bir pencere gibi sen penceyi açıp gördün geçtin ben görmeden geçtim.
Korkma, Çekinme, Hüzünlenme, Ye'se Kapılma, Allah Bizimle Beraberdir02 Yorumla
Soran+1 yılYasim geciyor degil de umudum kalmadi diyim duzgun insanlar bulmuyor ya aldatiyor ya terkediyor yani guzel de bir kizim ama ya şansim yok ya secimlerim yanlis iste umudum yok mutlu olacagima dair.
- +1 yıl
Yarın ne olacağını kimse bilemez belkide hayatından gelip geçenlerin biriyle evlenseydin hayatın dahada kötü olacaktı, ama hayırlısı olmayacağı için olmamış zaten seni mutlu edecek olan kişi kim bilir ne zaman nerede karşına çıkacak belkide çok mutlu olacaksın umudunu yitirme.
İntihar etmeyeceksin.
Once kendini seveceksin.
Gercekten asik olup, askin icin savasacaksin. Kaybersen de asla geri durmsyacaksin. Ayagi olmayan, gozu kor, felcli kadinlari dusun. Bu kadar mi aci cekiyorsun? Senin bu halinle yerinde olmak isteyen binler var. Ben yerinde olsam gecmisimle yüzleşir kendimi sevmekten vazgecmem.02 Yorumla
Soran+1 yılKendime kiziyorum neden inandim neden kandim yalanci serefsiz insanlara diye hep aldatildim kandirildim guzel oldugum halde ozguvenim kalmadi :(
Cinsel Yaşam konusunda 502 cevap paylaştı. kızım senin durumun çok kötüymüş
allaha samimi bir tövbe et
bir daha fuhuş yapma
kendini çok yıpratmışsın
biraz sabırl ol seni olduğun gibi seven birini bekle
bir daha evlenmeden kimseyle öpüşme bile
hiç bir erkek dokunduğu kızla evlenmek istemez bunuda unutma
evleneceğin zaman geçmişini eğer sana sorarsa
sende ona geçmişini sor
çünkü bakire bir kızla evlenmek için o erkeğinde bakir erkek olması gerekir10 YorumlaSevmek inanmak artık pişmanlık saylıyor bir kere güven kırılmaya görsün herkesin hakkında ön yargılar oluşurda oluşur sen dogru yoldasın ama yalnış yolda gidenlere denk gelmişsin karaktersiz insanlara malasef ama şunu söyleye bilirim iki bacak arasına önm vermekle hayatını karartırsın önce kendini sevmekle başla sonra seni sevmeyi hissettigin insanla ol çaresizlik düşüncesin olma mutlugu kimse veermez sana birazda insanın elinde bence umarım herşey iyi olur senin için
03 Yorumla
Soran+1 yılCok tesekkur ederim evet hep yanlis insanlar cikti mesela iki bacak arasi bekaretten ziyade jendimi o ser. fsizlere kullandirmak gerceklere görememek ve kandirilmak en cok bu yuzden kendimden nefret ediyorum
Soran+1 yılTesekkur ederim.
Unutmayı denemeyin. Bunu hayatınızı birleştireceğiniz insana anlatmanız lazım yoksa yalan söylediğiniz için ilişkiniz ciddi derecede zedelenecektir. Diyelim unutma yolunu seçtiniz ve bunu ona söylemediniz, elbet bir gün anlayacaktır. Yalan illaki ortaya çıkacaktır.
02 Yorumla
Soran+1 yılNasil anlatacam peki hayatima girecek kisiye bunu anlatsam beni kullanmaya calisacak
- +1 yıl
Evlenmeyi düşünmeden önce kendi hikayenizi anlatın ama kendinizi değil, başka birisini koyun oraya. Eğer olumlu bir cevap alabilirseniz evlenme teklifi aldıktan sonra doğruyu uygun bir biçimde anlatmaya çalışın. İlişki yeni başlamışken olanları anlatırsanız size farklı gözle bakacaktır. Yalan söyleyeceksiniz fakat onun tepkisini ölçmek için bunu yapmaya mecbursunuz.
+1 yılCanım benim, o kadar utanılacak bir şey değil bu. Ha sizin ailenizde falan nasıl bilmiyorum ama, aşık olmayı dene tekrar, eğer seni severse zaten bakireliği falan asla takmaz o kişi. Sen sadece önüne bak. Bidaha da öyle depresyon hali falan diye böyle hatalar yapma. Bekaret bu, bir defa verince geri alamıyoruz, hem ne belli evleneceğin adamın bakır olacağı?
03 Yorumla
Soran+1 yılAma bizim ulkemizde erkekler bakir olmasalar bile bakire kiz ariyorlar :(
Gizli Üye(36-45)+1 yılhayatta yanlışlarda mümkün hatta bazen yanlışlardır öğreten doğruları. beden çürür toprak olur önemli olan ruhtur duygulardır bedenini duygularına hislerine dâhil edip kendini üzmem yersiz. güzel bir sabaha uyan ve geçmişine güçlü bir şekilde çizgi çek. ve inan karşına seni seven yanlışların ile ve seni sen olduğun için kabul edecek biri olacak mutlaka ve mutlu olacaksın unutma bu sadece bir süreç ve geçicek
12 Yorumla
Soran+1 yılşu an bana hic gececek gibi gelmiyor sanki hic mutlu olamicakmisim gibi.. birine anlatsam bu durumu bir erkege anlatsam beni kullanmak isticek
Cevap sahibi+1 yılhayır böyle düşünme. böyle sezersen kendini çekme hakkına sahipsin zaten. karamsar düşünme. ve geçicek üzülme şu an kendini fazlası ile karanlık düşüncelere gömmüşsun
+1 yılYatmış olman evet sıkıntı ama olmuş işte yapacak bişey yok. İçinde bir yerlerde iyi bir insani yanın var olmalı hala ki bunu dert etmişsin. Herşeyin ilacı zamandır, umarım bu son pişmanlığın değildir de fayda eder..
30 Yorumlaİnsanlar hayatında hatalar yapar bazen kötü bazen zor seyler olurç hatanın farmkına varip kısa yoldan dönmek en güzelidir.
güveneceğin bir erkek çıkarsa başka sehirde güzel bir hayat kurarsın sevdğin adamı başka sehirde ara yeni bir hayat sana güç verir...
kızlık zarı konusunda esnek olduğundan emin ol muyene ile baktır. sen fark etmdfen yırtılmış olabilir bazen 1 damla kan gelir.02 Yorumla
Soran+1 yılBaska sehirde nasil ararimki nasil yapacam onu bilmiyorum hic kan gelmedi hic yine de gidicem doktora ama sonucta ben bu durumu ilerde nasil aciklarim :(
Öncelikle kzlık zarının esnek olması birseyi değiştirmez. Zor günler yaşamıssın. Doğru ama bunları unutmak içinde çok yanlış şeyler yapıp iyice dibe batmışssın. Psikolojinin şu an bozuk olmasıda gayet normal bu durumu dediğin gibi kolay kolay açıklayamazssın kimseye ama şu saatten sonra yapacağın her hata seni uçuruma sürükleyecektir. Güçlü olmalısın.
00 Yorumla
+1 yılsaçmalama kismeye birşey anlatmak zorunda değilsin.. Necip fazıl gençlik yıllarında çok alkol aalan ve kumar oynayan biri imiş, sonra töbe ettikten sorna bir gazeteci sormuş efendim gençlik yıllarında çok içermişsiniz diye necip fazıl bakmış gazeteciye demişki benim geçmişim bir çöplüktür çöplüğüde sadece köpekler kurcalar... bu kadar basit.. Sende köpek olmayan biri ile evlenirsin artık...
10 Yorumla
+1 yılbir kere utanılacak bir şey yapmadın bunu bil. insanlar Seksi bir ihtiyaç olarak görüp sevgili olmadanda yapıyorlar. doğru bunu bilen toplumumuz daki bir erkek seni kabul etmez ama bu onun yanlışı tabi. kızlık zarın esnek olduğu için bunu ileride tanışacağın yani evlenmek istediğin erkeğe söylersin ama ilişkilerinden söz etmessin bakire olduğunu felan söylersin.
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 385 cevap paylaştı. İnsanlar acılarıyla olgunlaşır. Doğruya yönelir. Geçmişi herkesi unut sil kendi ayakları üstünde durmayı öğren. Kariyerine yönel okulu bitirip bir işe girince güçlendikce tüm sorunlar çözülür. Can almak senin hafdin değil. O kısmı aklına getirme tevekkül et. Sabredenler mutlak zafare ulaşır bunu bil
00 Yorumla
+1 yılbeyin yıkama seramonisinin meyveleri. türk toplumu. bakire diye birşey uydurmuş. millet onun peşinde kendini harap ediyor. zar nedir önce onu bir tam olarak bilelim.
https://www.youtube.com/watch?v=LRTrYPmzHUk
Dini milli ırki olarak çok farklı bir milletiz cidden.04 Yorumla- +1 yıl
git ozaman bir sürü y*rrak yemiş kızı al koynuna avrad et mk mezhebi geniş asalağı
- +1 yıl
@Psyk0o0o0oo alırım dostum, benim mezhebim geniş, bir gün senin sevdiğin kızda böyle çıkarsa, onuda bırakırsın artık.
- +1 yıl
@Eraysenet türkiye problemi. diyecek bişey yok. zevkler renkler millete avukat değilim. kendi fikrim.
+1 yılGecmiste takilanlar geleceklerine yon veremedikleri gibi simdiki zamani da yasayamazlar planli ve duzenli bir hayat kurmak senin elinde ama bir sure ask olaylarindan uzak dursan iyi olur sadece ekonomik gucun icin kendini gelistir mesleginde ilerle zamanla ask hayatinda yoluna girecektir kendine guzel bir hedef secmelisin
00 Yorumlaöncelikle seni anlayacak bir sevgili bul ya da evlenecek birini malum kızlar tiple evleniyor karakterle değil pişman olman kurtuluşun olmuş sıkıntı yapma ;)
06 Yorumla
Soran+1 yılBu ulkede beni anlayabilecek kac erkek varki
Soran+1 yılTesekkur ederim ama hayatima giren kisiye birlikte oldum desem beni kullanma yoluna gidicek ve sonra terkedecek ondan aciklayamam ki :(
Soran+1 yılEn iyisini yapiyosun iste haketmeyen insanlara verdim kalbimi onlarda beni paramparca etti ben boyle olmasini ister miydim hayatimda tek istegim bir kisiyle mutlu olmakti zaten cok sadik biriyim gozum kimseyi gormez ama iste onlar bana yanlis yapti hep beni yari yolda birakip kandirdilar :(
Gizli Üye(30-35)+1 yılYasin kac? Bir de unutma mutlaka senden daha kotu olanlar vardir.. Sen sevgilinle iliskiye girmeyi reddedip evlenecegimiz gun ilk gecemiz ozel olsun diye sevgilin tarafindan 14 subatta ihanete ugradin mi? Hem de 2 ay sonra nisanlanacakken...
06 Yorumla
Soran+1 yılYoo baskasiyla karistirdin galiba
Cevap sahibi+1 yılHayir yanlis anlasildim galiba.. Kendi yasadigim olayi ornek veriyorum ben. :)
Soran+1 yılAa kusura bakma bende kafa kalmadiki ondan yanlis anladim. cok uzuldum durumuna iste senin gibi duzgun insanlar duzgununu bulmuyor illa bir taraf hep aci cekecek
Cevap sahibi+1 yıl:) O gündür, bu gündür ciddi düşünmüyorum.. Hatta bir sevgili dahi istemiyorum hayatıma..
Soran+1 yılAma lutfen kimsenin duygulariyla da oynama biri kotuluk yapti diye baska iyi bir kizdan cikarma bunu
Cevap sahibi+1 yılElbette ki ben bir şerefsiz değilim, bana yapilan bir seyin acisini baskasindan cikartacak kadar.. :) Genelleme yapmak istemiyorum lakin soyle bir gercek var gibi.. Kadinlar kendilerine hayati zehir eden erkeklerden vazgecemiyorlar..
türkiye de namus kavramı çok kötü
aile kültürü nasıl mutahasıpsa anlatman zor olacak ama anlatsan az üzüntü hır mır çıkar ama en azından huzurlu olursun
birde zarım esnek diyorsun kimseye bişey demeden doktora git bir baktır belki hala sağlamdır değilse diktir hayatında yeni bir beyaz sayfa aç00 Yorumla
+1 yılher ne yaşadıysan bilemem ama yemediğiniz b*k kalmaz sonrada pişman olursunuz l*n çokmu dara girdin çokmu sıkıntıdasın Allaha yönelsene yola giriceğine yoldan cıkıyosunuz bu nasıl bir hayattır bu nasıl bir dünyadır nereye gidiyo sonumuz mk !!
11 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılseni teneşir tahtası temizler ancak, bırakın bu kendine acındırma ayaklarını, bu yorumu okuyan bir sürü kişi sana teselli olacak sözler yazacak ama gerçekleri unutmamak lazım, bir değil, iki değil, hata sürekli yapılmaz, hata yaptığım dediğin ilişkilerden zevk alırken, inlerken başına gelecekleri hiç düşünüyormuydun, tek kelime ile belanı bulmuşsun
14 Yorumla
Soran+1 yılInsallah kizindan ya da eşinden bulursun zaten bulacaksin da eminim ben tövbe mi etmisken belki Allah affetmisken sen kimsin de yargiliyosun sen de belani bulma dikkat et bu lafimi da unutma gun gelir bu laflarini ya eşin ya kizin yedirir hadi hayirlisi
Soran+1 yılInsallah bulurlar zaten ben de boyle erkekler yuzunden bugun bu durumdayim.. bu laflarini yicegi gunler gelecek
Cevap sahibi+1 yılbeter olun pislikler
Gizli Üye(36-45)+1 yılGeçmiş olsun kardeşim. Mutlu olmak senin de hakkın. Sadece dürüst ol, insanları yanıltma, herkesin hataları olur. Seni de böyle kabul edenler çıkacaktır. Yaptıklarına üzül pişman ol, bir daha yapmamaya kararlı ol, ama moralini sıfırlama.
03 Yorumla
Soran+1 yılTesekkur ederim cok sag olun ben kimseyi kandirmak istemem tabi ama birine de durust olunca sizi kullanmaya kalkiyor
Cevap sahibi+1 yılKullanmaya kalkanın ahlakı bozuk demektir, uzak durmak lazım. Birbirine karşı kurnazlık ve hile yapanlar mutlu olamaz. Sen dürüst ol, için rahat eder kardeşim. Intiharı filan unut kendine sakın bir zarar verme
Soran+1 yılTesekkur ederim insallah dediginiz gibi olur.
Kardeşim çok seyler yasamıssin ama bunlar hepsi Tecrübe zamanla hepsini unutacaksın unutturacak biri Lazım sana
00 Yorumla
+1 yılBaşın dik olsun. Hayatın sonu değil ya. Ben de kadınların bu düşüncelerine anlam veremiyorum. Bakire değilim diye kabul edilmeme korkusu mu olur hiç... Sanki herkes çok masum da...
10 Yorumlakardeşim delimisiniz nesiniz ya hiç mi kitap okumazsınmız. töve diye bir şey var her şetin sahibi yardan AFFETTİKTEN sonra biz kimiz ki. herkes hata yapar yanlışı vardır olmasa dahi iyi ama
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 3,3b cevap paylaştı. üni ve istemeye gelinen iki durumdan sonra mı beraber oldunuz erkeklerle?
09 Yorumla
Soran+1 yılEvet hatta istemeye gelen kisi beni dolandirmaya kalkti psikolojim alt ust olmustu
Soran+1 yılMaddi anlamda evet. o bir kacis degildi ruh durumum normal degildi bana ilgi gosteren erkekler o ruh durumumdan faydalandi ben de inandim onlara evlenecem felan dediler durduk yere birliktr olmadim kandirildim
- +1 yıl
üzüldüm adına ama asla intihar kaçış değil inanana.
Müslümanız hamd olsun, intihar kendi bedenimizin katili olmaktır ve katil birinin ahiretteki durumunu biliriz.
Bu fikri direk aklınızdan çıkarın..
Durumunuzdan faydalananları Allah'a havale etmişsinizdir zaten.
Kul hakkı almaları onların en ağır cezaları ve ödeyecek bedelleridir.
Tertemiz bir sayfa açın hayatınıza ve bu durumu evleneceğiniz kişiye açmalısınız. Gizlemek olmaz.
O zamanda durum ne olur az çok tahmin edebiliyorum.
Ama tüm bunlara rağmen dürüst davranmalısınız.
Ve evlenene kadar lütfen bu hatayı tekrarlamayın daha..
Var mı bu durumunuzu bilen yakın dostlarınız?
Aileniz sizin üzüntünüzden tahmin ediyorlar mı?
Soran+1 yılAnnem biliyor ama cinselligi bilmiyor sadece aldatildigimi biliyor. ilerde bunu bir erkege anlatirsam beni kullanmaya kalkar
- +1 yıl
o erkeğe tam bir güven oluşursa tarafınızdan bu seçenek çok kuvvetli görünmüyor ama.
Adam gibi adam olursa sizi kullanmayacaktır.
Ha bu tavrını hissederseniz asla nikah öncesi beraberliği kabullenmezsiniz.
Siz istemedikten sonra zorla olacak değil ya.
Bu arada meslektaşmışız.
Hocam üzülmeyin bu kadar lütfen..
Hayat badireler biz insanlar için.
Töbe edin ve tertemiz sayfayla hayata kaldığınız yerden başlayın tekrar.
İbadet sizi mutlu hissettirecektir.
Soran+1 yılCok tesekkur ederim ben tövbe ettim zaten onlari yaparken ruh durumum saglam degildi yikilmistim peki neden bize kotuluk yapanlar mutlu hala :(
- +1 yıl
Rica ederim.. Ne demek..
Onların mutsuzluğu ilahi adaletin tecellisinde başlayacak ve kaçışları olamayacakları hesap zamanında..
Siz bu boyutunu hiç düşünmeyin bile.
Allah'ın hesabından- adaletinden kaçamazlar da...
Siz bu kadar bedbaht etmeyin kendinizi..
Hayat bilinmezlerin yumağı gibi birazda..
Kendinize ve dünyaya faydası olabilecek bir emek, uğraş bulun..
Kendinizi dinleyip, kurmayın..
Böyle yaptığınız sürece derinleşirsiniz, içselleştirirsiniz.
Töbenizi yapmışsınız.
Allah'a havale etmişsiniz.
Gerisi sizin tertemiz hayatınızın başlangıcı olsun.
Miladınız kendinize İNANMAK la başlasın sevgili meslektaşım..
Soran+1 yılCok tesekkur ederim cok sag olun :)
+1 yılkızlık zarı bir kriter değil
evlenmek için
kariyerine yönel!20 Yorumla
+1 yılŞu pişmanlık kelimesini yazmasan yorumlar mutlak daha farklı olacakti Herkesin pisman olduğu bir meselesi vardır Intihar bir cözüm değil kaçıstir Sabretmen gerek ama bu gercekleride gizlememen gerek
02 Yorumla
Soran+1 yılGecmisi onemsemeyen biri olmaz mi sormayan biri hic konusmayan biri :(
- +1 yıl
Şu bir gercek önemsediğin kadar ònemsenirsin Sonucta insan beraber olacağı kişiyi nasıl geleceğine tasımak istiyorsa bunk gecmisiyle sahiplenerek yapmak ister Yinede ümitsiz olmaz hüküm vermek bizlere düşmez Kendıni kötü hissetmen de sadece sana zarar verir bunuda yapma derim Hayat yinede devam ediyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılher evlenecem diyene vermişsin sende :D Verirken iyi dimi abazaa çok mu yandın d averdin. Şimdi onlara suç atma kendinde suç patlamışsın sen artık ifya olmazsın
04 Yorumla
Soran+1 yılLafin seviyesizligine bak patlamissin ne ya senin de beynin ve kalbin patlamis hem biliyo musun tip buna care bulmadi onlarin dikimi de yok. senin gibiler boyle diyip bakire olmayan kizlarla evlenirler bu laflarini yutarlar ilerde kizin da patlar sen merak etme :)
Cevap sahibi+1 yılNiye hemen bana hakaret ediyosun kızıma laf ediyosun kızı myok hemde benim.
O kadar seviyesizsin ki sen kötü bir hayatı hak ediyorsun Allah seni daha da kötü yapsın.
Başkalarının da kötülüğünü istiyosun.
Patlamışsın işte vermişsin ırıspı gibi vermişsin yalan mı? (Yalamak sömürmek manasında değil doğru mu yanlış mı anlamında sordum şimdi sen azgın birisin ve herkese veriyosun ya yanlış anlarsın diye düşündüm.)
Soran+1 yılBirincisi sana kizin var demedim hadisleri okuduysan bilirsin kul kinadigini yasamadan ölmezmiş simdi bana ettigin bu laflari gün gelir eşinden kizindan bulursun. ikincisi ben Allah 'a tövbe etmisken o herseyi bagislayanken sana noluyo sen kimsin de beni yargiliyorsun. inanki su yazdiklarina bakiyorumda böcek bile senden degerli kalbin kötü pislik birisin. lagim cukuruna dussen orayi pisletirsin.. bana soyledigin bu laflari sakin unutma cunku basina gelecek ve diceksinki zamaninda forumda bir kiza hakaret ettim allah basima verdi. sen genelevindeki o... pulardan daha kotusun cunku kalbin kararmis senin senden insanlik bekleyip yorum yazmani isteyen olmadi pis dusuncelerini kendine sakla.
Cevap sahibi+1 yılKınamak ayrı yaptığını söylemek ayrı sen söyledin ırıspı gibi milletle yattım dedinn. Senin dediğini söyleyince kınamış mı oluyorum ırıspı? Gel benim de altıma yat bende evlencem senle ahaha :D
Suçlusun bide dil kocaman. Hadi tövben patlak zarını diktirsin?
Gidip sen tertemiz birisini bulur evlenip çocuk yapmaya kalkarsın adamı da çocukları da kirletirsin.
Kirli olan sensinn ırıspı
- Cinsel Yaşam konusunda 9,5b cevap paylaştı.
+1 yılBurdan tek cümleyle destek olunacak bir konu değil bu.
00 Yorumla Cinsel Yaşam konusunda 726 cevap paylaştı. bu kadar kendini yerden yere vurma bakir erkek mi kaldıki bakire kız arasınlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAslında senin böyle yapmanin sebebi ilk önceki kişiyi unuturum belki gibilerinden.
Karşına seni her halinde kabul eden biri çıkacaktır.
Herkes hata yapar önemli olan hatalardan ders alman.00 Yorumla
+1 yılBir şey açıklama kimseye o kişi gerçek birisiyle açıklarsin
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlamadim
- +1 yıl
Boşver gizle sır olarak kalsın sendekiler
+1 yılDurumun biraz sıkıntılı evet... Ama öncelikle kendi içinde mutluluğu sağlamalısın... Kendine yeni uğraşlar bulmalısın...
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 439 cevap paylaştı. Tövbe et bundan sonra özel biri çıkar karşına önemli olan söylediklerin de ciddi olman
02 Yorumla
Soran+1 yılTövbe ettim zaten hergun dua ediyorum ama gecmisimi degistiremem ve benim hayatima biri girerse bu durumu aciklayamam ben bile utaniyorum kendimden nasil aciklarim
- +1 yıl
Bazı şeyleri saklamak gerek bunalım da olduğun dönem de birkaç kişi ile beraber olduğunu gizle
Okul arkadaşını ve komşu çocuğu nu karşına çıkan ki belki bu siteden bile çıkar ona söylersin zaten çoğu erkek birkaç bayanla olmuştur
Senin durumuna benzer bir kız tanıdım face nişanlısı ile olmuş sonra ayrılmış derken yine face de tanıştığı biri ile beraber oldu ki bu ara benle konuşuyor du beraber olup aramyinca çocuk bana anlattı kısaca saf biri idi konuştuk filan derken yine birini buldu konuştuk filan derken nisanla dim face arkadaşımı görüştükde cafe de düğün tarihi belirliyor lar
Kendine çeki düzen ver kararları nı al ve uygula erkeğin i mutlu edeceğine eminim oda seni tabiki
Fazla takılma boş ver , hataların sana ait. Başkası bir şey diyemez unut her şeyi geleceğe bak
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 315 cevap paylaştı. Herşeyin bir hal çaresi vardır kanka üzme kendini bunada şükretmelisin. Eminim inanırsan ve doğru kararlar verirsen herşey düzelicektir.
00 Yorumlaanlık zevk için geleceği düşünmeden hareket edersin anlık zevkin zehrin olur zamanında düşünücektin
00 YorumlaOlmusla ölmuse çare yok. önüne bakacaksın. klasik ve klişe ama öyle.
00 YorumlaHiç tanımadığın birileriyle mi ilişkiye girdin yani?
03 Yorumla
Soran+1 yılHayir o kadar da degil
Soran+1 yılTesekkur ederim
+1 yılKonusmalisin arkadaslarinla icine atma derim olabilir herkesin basina bisy geliyo
00 Yorumla
+1 yılProfosyonel yardim alin
00 YorumlaYas kac bolum ne ciddi iliski isterdim
00 Yorumla
+1 yılkötu bırsey yapmamıssın uzulme
06 Yorumla
Soran+1 yılNasil yapmamisim nerde ser. fsiz var hep inandim kandim
- +1 yıl
ama kötu durumdaymıssın. kac kısıyle yattın
Soran+1 yıl3 kisi
- +1 yıl
normal şey bunlar geçmişte kalmış. bekaret kımın umrunda? dertleşmek ıstersen yazabılırsın dınlerım
Soran+1 yılTesekkur ederim
- +1 yıl
rica ederım. sakın oyle kotu seyler getırme aklın. yaz bır bana terapi yapalım sana
+1 yılpiskolağa git
00 Yorumla
+1 yılböyle dürüst ol yeter
00 Yorumlanoldu yattında. hayatın düzeldimi.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılher şey tamamda keşke başkasıyla yatmasaydın
00 Yorumla
+1 yıloha :p
10 Yorumla
+1 yıl:( uzucu bır durum
00 YorumlaZor durum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbaşka bul unut
00 Yorumla
Devamını Gör(37)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Geçmişim yüzünden çok utaniyorum, intihari dusunuyorum bana yardim edin :( ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar