Geçmişim yüzünden çok utaniyorum, intihari dusunuyorum bana yardim edin :( ?

25 yasindayim ama sanki ruhum 50 yasinda unide 3 yillik iliskim oldu cok iyiydi cok sadiktim evlenecektik mezun olunca fakat mezhep ayriligindan dolayi ailesi beni istemedi dunyam karardi 2ay kendime gelemedim ve obu unutmak icin gelen goruculerden birini kabul etmeye karar verdim komsumuzun yigeniydi cok ovduler cocuk beni cok begenmis felan ben de kabul ettim 1 ay gorustuk istemeye geldiler sonra cocuk evlilik korkusu sardi beni istemeye gelince daha erken diyip beni terketti. aileme de cevreme de ikinci kez mahcup olmustum ikinci kez guvenim yikilmisti yasayan bir ölü gibiydim iste ne olduysa sonra oldu o depresyon halinden cikmak icin bir suru kisiyle gorustum konustum icinde iliskiye girdigim bikac kisi de oldu o bunalimli donemlerimde cok hata yaptim şu an kendimden tiksiniyorum hayatimda biri olsa aciklayamam da bu durumu şu an kimse yok ama tek istegim yuva kurmak mutlu olmak ama gecmisim yuzunden psikolojim bozuk kizlik zarim esnekti kan gelmedi hic ama sonucta yattim bikac kisiyle bakire degilim ilerde hayatima biri girince nasil aciklicam herseyi gectim ben kendim utaniyorum ben kendim nasil unutacam bana yardim edin :(
Geçmişim yüzünden çok utaniyorum, intihari dusunuyorum bana yardim edin :( ?
Cevapla