Namaz kılıyorum oruc tutuyorum ama cok azgınım bir türlü geçmiyor?

İftardan sonra mast yapıyorum sırf günaha girmiyiim diye ama bu neffsi bir türlü kontrol edemiyorum ne yapmam lazım?
Namaz kılıyorum oruc tutuyorum ama cok azgınım bir türlü geçmiyor?
Cevapla