Ailenizin yatak odası seslerini duyuyor musunuz?
Ben duyuyorum allah kahretsin duymamak icin kulaklik takiyorum 😂😂
Ben duyuyorum allah kahretsin duymamak icin kulaklik takiyorum 😂😂
Vallaha cok duyardim gece seslerini bir ara tuvaletim geldi bir sıkıstım odadan ciksam is boluncek olmucak ya da panikle bizimi gozetliyon diyeceklerbdedim iyisimi siseye iseyim oyle rahatladiydim 😆
Iyyyy igrencc bari saksiya falan sey etseydin ahaha 😂😂
Off piss 😂
Karşı kattaki komşuya yeni yatak hediye edicem . Yatakları baya eskimiş yayları gıcırdıyo artık.
Ayy o gicirti igrenc bir sey ya 😄😄
Ahaha kiyamam ya allah yardimcin olsun :D
😞😞
Ooo duş sesi özellikle 😄 gece 3-4 de duş mu alinir vicdansizlar. Bide bornozla gelir üstümü örterler
Ohaa yazik yaa 😄
En azindan bizimkiler odama girmiyorlar ya 😄
hayatımın hiç bir evresinde duymadım ve şahit olmadım.
Sanslisin 😄
Cevap
25Cevap
Ahaha bence çok güzel anılar benimkiler ayrı olduğu için hiç öyle bir şey yaşamadım. Ama komşuları duyduğum oldu kahretsin :D
Ahaha aynen komik ve guzel anilar dusundukce gulesim geliyor canim benim ya onlar icin dogru olan boyleymis uzme kendini sen :)
Ahhaha yeni komsumuzu ben de duymustum gecen hafta lanet olsun :D
Off aynen ya igrenc :( taniyorum bir de tanimasam neyse..
sesler biraz fazlaysa anlattıklarına bakılırsa. arkadan verme durumu da var demekki. ee napcan bir yerden sonra sadece ön yetmiyor.
Iyy öyle deme yaa midem bulandı
bulandı mulandı gerçekler acıdır anal daha acıdır. senin başına gelmicek mi sanıyorsun. yeni nesil işe uyandı. bayaaannn. ;-)
Yürü git be öyle bir şey asla olmayacak ne diyorsun sen ya git burdan
Sapık mısın nesin
özür dilerim. genelde olan bu. yanlış anlama lütfen.
Önemli değil ama saçmaladın sözlerine dikkat et hayır ben böyle bir şeye asla izin vermezdim yani ayrıca kadınlar bundan zevk almaz iğrenç bir şey bu farkındaysan
nedne Allah kahretsin? seni leylekler mi getirdi? Senin anne bababnın duyguları yok mu onlar ınsan degılmı? butun omurlerını sızemı adıcak?
cumadan kovuyorlar beni artik kucukken takmiyorlar di😃
Ahaha nereye gidiyorsun ki 😄
bizimkiler pert oldu artık sanırım uzun zamandr ses yok :D
Ahaha senin adina sevindim canim benim psikolojim bozuldu artik onlarin yuzunden 😂😂
Ses duymuyorum da gece 3-4 de dustan çıkıyorlar çok net anlasiliyo :))
duyuyorum.. bazen sabaha kadar çok vahşice şeyler oluyor :D :D :D insan evladı birbirine bu zulmü yapar mı ya :D :D :D şimdi anlıyorum annem sabah neden hep yorgun ve uykusuz :D :D :D
Ohaa ahahaha 😂😂
:D :D :D :D :D daha neler duydum gördüm bir bilsen :D :D :D :D
Masallah 😂
Demek ki mutlular.. Bu seni mutlu etmeli ;)
Ahaha mutlulukları daim olsun bir sey diyemem :D
ahahahahah çok güldüm ya asdfjkdlsf
Ahahahaha aynen 😂😂
Bizde sorun yokta, yukarsı felaket,
Oha 😄😄
Gecmis olsun ne diyim :D
Bizimkiler yaslandı şimdiye kadar da hic duymadim
Sanslisin 😄
Çok mu bagiriyilar :D
Maalesef 😂😂
Ahaha hic sorma ya 😂😂
Neler duyuyosun anlatırmısın :)
Kalsın sağ ol :D
Ne var anlatsan merak ettim :)
Ben de yan daireden duyuyorum
Iyi günlerr :D
Ne oldu?
Odalar yan yana olmasın
Yan yana degil ama yakin
bizimkiler yaşlandı ya :D
Babam da masallah 51 yasinda ama hicbir durulma yok yani :D
o yaşlarda bende duyuyodumda 60 a dayandılar artık :D
Senin adina sevindim valla ya :D
ben kendim yaşamaya başladım artık yatak odası maceraları takmıyorum zaten :D
he ya a. k. ayar oluyorum
canım cekıyor
Duymiyom duymamda bu yaalarindan sonra
o sesler olmadan sen olmazdın.
ya bir git yazılırmı buraya o tarz şeyler ya
En çok hangisinin sesi geliyo
Ikisinin de :D
ben yakaladım sen duymak ne kelime
Ohaa nasil oldu 😱
Yüzeysel olarak anlat nasil oldu ne tepki verdiler sen ne yaptin 😱😱
Keske ses cikarmasaydin ciksaydin evden ama olan olmus artik kotu olmus ama ya
haha :D ben hiç duymadım :D
Hahaha kötü oluur laan :D
Ahahaa aynen psikolojim bozuldu :D
Hahaha kıyamamm yaa :D
Ahaha alistim artik 😄😄
Her günmüüü :D
Hayır ama sık sık maalesef :D
tıkadın peki sonuçta aynı evdesin onlarla
Duymuyorum. İğrenç.
Aynen 😞
Kıyamam...
😞😞
N'olur Yapma Böyle.. :(
Peki 😄
Teşekkürler.. :(
Rica ederim 😕
Çok Naziksiniz.. :(
Tesekkur ederim siz de :/
Bende Teşekkür Ederim.. :(
Ne demek :D
Ayy Çok Heyecanlandım :p
Niye :D
Yaaa :(
Tamam ya bir sey demedim 😕
Üzülme.. :(
Üzülmüyorum ki :D
Sen de üzülme :D
Sen Gülünce Güller Açar.. :p
Ahaha tesekkurler :D
Bübüller Seni Söyler..
☺️☺️
Sen Gelince Bahar Gelir..
3 gunde bır o seslerı duymakdan bıtkm :=)
Off aynen :( :D
iğrençsin yaaa
Duymuyorum.
Geliyo bazen.
cok saygısızlar ya
Duymadigimizi dusunuyorlardir belki 😂
sanırım öyle ama yinede tedbir sart sen annene de anne gece cok horladınız sesiniz benim odaya geldi de
Yok ya utandirmak istemiyorum onu söylemem asla :D
ama az cok anlasınlar seslerini azaltırlar
Ben de utanırımm soyleyemem:/
o zaman kulak tıkacı al seks duymazsın
Bazen
Neden kulaklık takıyorsun dinle gitsin 😊
Ben almıyım ya 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar