Sanal sks yapanlara soruyorum. hergünmü yazisiyorsunuz?

Hergün yapiyormusunuz yazarak veya konusarak? ya da haftada belirli günlermi? Onun disinda sks yapmassaniz normal sohbet ediyormusunuz? Birbirinizi soruyormusunuz? Fantaziler veya heyecan bittiginde iliskiyi kesip baskasinimi buluyorsunuz? Engelliyormusunuz?
Hergün yazisiyor, konusuyoruz birbirimizi merak ederiz
Yok ya sadece gerektiginde mesaj atariz. ne isim olur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bn yaptigim icin sormuyorum. nisanlim cok yapmis. alisinca hep yaparmi veya aliskanlikmi veya yaptiklarina gönlünü kaptirdimi vs vs onon icin soruyorum
Sanal sks yapanlara soruyorum. hergünmü yazisiyorsunuz?
Cevapla