4 aylık evliyim.
Eşim bakirdi, ben de bakireydim.
Ama gerdeğimizde benden kan gelmedi.
Kocam bana yalan mı söyledin falan dedi. Kızdı biraz.
Doktora gidelim istersen dedim, belli olur orda diye.
Doktora gittik, zarım esnekmiş. Ondan kan gelmemiş.
Kocam normalleşti biraz. 4 ay geçti üstünden.
Ama her kavgada bunu yüzüme vuruyor.
Senin bu eve nasıl geldiğini de biliyorum falan diyor.
Aslında inanmıyor değil, inanmasa yanımda olmaz zaten.
Benim suçum olmadığını biliyor ama üzmek için diyor.
Çok bunaldım ben bundan ama. Her kavgada hatırlatması falan...
Beni çok seviyor eminim, ben de onu. Zaten birbirimize aşık evlendik.
Bunu yapmamasını söylüyorum, tamam diyor ama kavga ederken öyle olmuyor.
Ben öyle dedi diye ağlıyorum genelde. Sonra o da beni öyle görünce kıyamayıp ağlıyor.
Böyle işte.
Ne yapıcaz biz böyle? :/
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar