Eşim her fırsatta yüzüme vuruyor. Ne yapmalıyım?

4 aylık evliyim.

Eşim bakirdi, ben de bakireydim.

Ama gerdeğimizde benden kan gelmedi.


Kocam bana yalan mı söyledin falan dedi. Kızdı biraz.

Doktora gidelim istersen dedim, belli olur orda diye.


Doktora gittik, zarım esnekmiş. Ondan kan gelmemiş.


Kocam normalleşti biraz. 4 ay geçti üstünden.


Ama her kavgada bunu yüzüme vuruyor.

Senin bu eve nasıl geldiğini de biliyorum falan diyor.

Aslında inanmıyor değil, inanmasa yanımda olmaz zaten.

Benim suçum olmadığını biliyor ama üzmek için diyor.


Çok bunaldım ben bundan ama. Her kavgada hatırlatması falan...


Beni çok seviyor eminim, ben de onu. Zaten birbirimize aşık evlendik.


Bunu yapmamasını söylüyorum, tamam diyor ama kavga ederken öyle olmuyor.


Ben öyle dedi diye ağlıyorum genelde. Sonra o da beni öyle görünce kıyamayıp ağlıyor.

Böyle işte.


Ne yapıcaz biz böyle? :/
Eşim her fırsatta yüzüme vuruyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla