Erken evlendiğime çok pişmanım :( lütfen 2 dakikanızı ayırıp okuyun?

21 yaşındayım henüz. evleneli 1 yıl oldu tam bugün.üniversite öğrencisiyiz ikimizde 1 yıldır arkadaştık kendisiyle sonra sevgili olduk. ben ciddi ilişki istediğimi hep söyledim. en sonunda bir gün nikah günü aldık ve evlendiik ailemin yanına İstanbula döndüm ve evlilik cüzdanımı gösterdim. annem çok üzülsede beni afftetti ama babam evden kovdu. hatta o şerefsiz kocan gelsin alsın seni dedi eşim bursadan geldi aldı ve o günden beri 1 yıl oldu ailemi göremiyorum. affetmiyor babam beni. yinede okuka devam ediyoruz. ilk aylar evliliğimiz çok iyiydi sonra sorunlar baş gösterdi kıskançlıklar okula göndermemeler eve kitlemeler. aileside hala kabullenemiyor beni. ve şu an 6 haftalık hamileyim ve eşimin haberi yok ne yapacağım bilmiyorum korkmasından çekiniyorum bu bebek olayına yapayalnızım ailem yok arkadaşlarım destek olmaya çalışıyor ama eşim onlardanda uzaklaştırdı beni. eşimde 21 yaşında onu hala deli gibi seviyorum. sürekli cinsellik yaşamak istiyor kıramıyorum. okula gidemiyorum bazen boyun morluklarından 6 derstende büte kaldım. bir peri masalı beklerken kabus oldu. eşimden asla ayrılmak istemiyorum. bu kötü gidişata nasıl son veririm dostlar kardeşinize akıl verin :( ?
Erken evlendiğime çok pişmanım :( lütfen 2 dakikanızı ayırıp okuyun?
Cevapla