Sevgilimin gururunu kırdım sanırım çok üzülüyorum napsam.. :( ?

Sevgilimle yeni yeni cinsel ilişkiye başladık, 1 yılımızı bitirdik ve 3 kez yaptık şimdiye kadar ve sonuncusu da dün oldu. İlişki bitince boşaldığında ona keşke biraz daha büyük olsaydı dedim.. bunu nasıl dediğimi bilmiyorum ben bile şaşırdım çıkı verdi işte ağzımdan birden :S Kalktı giyindi aşkım şakasına dedim alınmadın dimi dedim alınsam iyiydi geberttin beni dedi.. çekti gitti..
Telefon ettim lütfen özür dilerim yapma böyle öyle demek istemedim dedim dakikalarca özür diledim tamam sıkıntı yok şimdi kapatmalıyım işim var dedi. Ne zaman biter işin dedim bilmiyorum dedi bittiğinde beni aramısın dedim bakarız dedi..:S Hala aramadı dünden bu yana yaaaa mesaj atıyorum cevap atmıyor, arıyorum biraz yoğunum konuşamıyorum diyor..:S
Napıcağımı şaşırdım :S?
Sevgilimin gururunu kırdım sanırım çok üzülüyorum napsam.. :( ?
Cevapla