Ben mi sertleşemiyorum yoksa bu kızlığı delmek mi zor?

Evlendim ama istedğim gibi vajinadan içeri giremedim. Benm peniste tam ereksiyon olmadı, ama normal şartlarda girebilmesi gerekir diye düşünüyorum. Acaba bu vajina dan kaynaklı da olabilir mi? Kızlık zarını delmek zor mudur? Başarısızlık korkusu sardı bütün bedenimi. Hep aklımda hep kafamda bu var
Ben mi sertleşemiyorum yoksa bu kızlığı delmek mi zor?
Cevapla