Bizim okulda birçocuk var, 17 yaşında liseli bir kızla çıkıyor?
23 yaşında bir erkeği 17 yaşında bir kızla çıkmaya iten şey ne olabilir?
23 yaşında bir erkeği 17 yaşında bir kızla çıkmaya iten şey ne olabilir?
cinsellik kategosirinde sorduğuna göre söyleyeyim; tazecik, çıtır çıtır, vajinası daracık, memeleri güneş görmemiş el değmemiş, küçücük tam avuçlarına göre, yanakları pembecik, sesi incecik, bacakları sütun gibi, altına alıp kökledin mi veya domaltıp kökledin mi.. kıvranıp inlemesiii varya offf dersin bitersin zevkten ;)) nerden biliyorsun dersen 17 yaşında bakire kızla yaşadım ilk ilişkimi ve şuna nişanlıyız;)
Sizinle konusmak isterim bilgi almak icin
17 yaşında ki kız neden o erkek ile çıkıyor onu sorman gerek.. Cevap kolay;Demek ki o kız o erkek de bir olgunluk ve bir sıcaklık ve anlayış bulmuş.. Neden her şeyi illa bacak arası isteğinden alıyor ve yorumluyorsunuz.. Dünya da koyulmuş bir kaide mi var 17 yaşın da ki 17 yaşında olan ile konuşacak diye..
Evet var? Reşit biri ile reşit olmayan birinin sevgili vs. olması yasak. Ayrıca aralarında cinsel bir rşeyler olmaması söz konusu bile değil çünkü başbaşa tatile gidecekler.
13-14 Yaşın da kızın 40-45 yaşında ki hayvan ile evlendirilmesi normal olan bir ülkede o da normal.. Ancak 17 yaşında bir kız yanın da vasisi olmadan tek başına bir otelde kalamaz. Alan razı veren razı olunca ne yazık ki bazı değerler göz ardı ediliyor.. Toplumun da değer yargıları farklı olunca..
İlla bişeyin itmesi gerekmez bunun örnekleri olabiliyor... Ayrıca 17 yaşındkai bir kız daha kolay kandırılır daha kolay elde tutulabilir. Ya da erkeğin hoşuna gitmiştir hani bunun için illa çok bir sebep aramak anlamsız gibi ama o kıza söyle kendini kullandırtmasın
Kızı da tanımıyorum ki çocuk bizim sınıfta. Haftaya birlikte tatile gideceklermiş bir de..
Bu durum seni niye bu kadar rahatsız etti ki aralarındaki iletişim yaş farkını kapatıyor demek ki nerde tanıştıkları ya da nereye gidecekleri kimseyi ilgilendirmez umarım ayrılmazlar ve herşey onlar için yolunda gider
Sübyancılığı destekliyorsun böyle devam et
@BaMbinoO Sen de her görüşe cevap vermişsin ne iş? Sen de sübyancısın heralde? Reşit olmayan herkes sübyandır.
Cevap
15Cevap
Ya kız gerizekalıdır, ya da çocuk kızın semtinden dir semt abisidir :Dadasdads
Ülkü ocaklarında tanışmışlar jdohfjşlkf
Yine ben haklıyım yine ben :D
Arkadaş ne oluyorsa bu Ülkü ocaklarında oluyor
@CemKaradag Bilmiyorum valla merak da etmiyorum :D
Aynen hiç işim olmaz 😊
Arada çok fark yok. Normal bence. arasında 10 yas fark olan evli çift yok mu çevrende?
Yaşlılar eskiden sapıkmış zaten. Bizim jenerasyonda normal değil bu. Ayrıca kız daha çocuk.
İnsanların çift olmaya karar vermesi için duygularının yaşı önemli. Belki 23 yaşındaki erkek kendini çocuk hissediyordur. Belki kız da olgunlardan hoşlanıyor.. İnsanların tercihlerinde kendi içlerinde yaşadıkları etkili olur. Onun gözünden gorseydin onun gibi olurdun. O yüzden saygı duyup susmak lazim.
Biri bamya
biri kılı cikmamis ergen
Sonuç : ikisi ergen
sonuc: çocuk subyanci
öf bir de ülkü ocaklarında mı ne tanışmışlar gülmemi bastıramadım dinlediğimi de anladılar, ne saçma bişey bu.
Ben 18 manita 27 ve o benden daha çocuk birbirini anlayabildiğin zaman sorun olmuyor
Ne alaka ben 29 yasindayim bende 17 yaainda sevgili bulsam bende cikarim
hapsi boyla sonra
Bende anlamadimki sair burada ne demek istemis acaba 😆😊😄😃😂
Reşit değil arkadaşım bir anayasa okuyun boş zamanınızda
Resit değil die yatinca sikayet mi edicek beni ne alaka simdi onu anlamadim
Ailesi veya herhangi biri ihbar ederse en az 10 yıl alırsın demek. Yatmayı da kattığına göre gerçekten sübyancısın.
Hee subyanciyim zoruna gidenn nee sananee ben citirlardan hoslaniyrum senin gibi catlakli selulitli burusuk kirisik deiller hic olmassa
30 yaşındasın nerdeyse amca diyeceğim ne saçmalıyosun :D :D :D
Amca deme lazim olur hahahaaq geri zekali
Siz erkekler neden yaşlandığınızı kabullenemeyip sübyancı oluyorsunuz :)
Valla ben girunusumden ve halimden memnunun 29 yas gayet normal bir yas ve farkindaysan yasimi gostermiyrum ayrica 17 22 yas araligi genelde olgun tercih ediyo bu neden senin zoruna gidiyo 😆😄
29 gayet normal yaş diyorsun fakat 20 yaşında birine kırışık ve selülitli diyorsun çok mantıklı
17 yaşındakiler çocuktur arkadaşım. Sen de onlara göre yaş-lı-sın
git yaşıtlarınla ilgilen sübyancılık yapma
umarım gerçek hayatta benim gibi biriyle karşılaşırsın da ihbar eder sen, ben olsaydım kesinlikle beklemezdim bile.
Azimi bozmiycam sana karsi ama seni ilgilendirmeyen seylere burnunu sokma gel benle bulus beni ih ar et hadi 😆😊😃
Bir insan olarak suç işleyen bireyleri ihbar etmek görevimdir. Halkın ahlakını bozuyorsunuz, gayette ilgilendiriyor.
Tam beninihbar et lutfen tamammi simdi cevap bilenyazma salakliklarina tahammul edmiyrum
sübyancı bana tahmmül edemiyormuş wowow İNSANLIK SANA TAHMMÜL EDEMİYOR
S git nolursunn 😆😄😊😃😊😃😂😀😀😃
ya bir de yaptığın iğrençliği normal sanıp kendini savunmuyor musun gerizekalı
Ama azimi bozmayim lutfen simtir git alan memnun veren memnun seni sikmiyrum diyemi bu ugrasinn 😆😄😊😃😀😂😀😃
Veren çocuk olunca tabi memnun olur salak. Anayasa SÜBYANCILIK YASAKTIR diyor senin bunun üzerine laf söyleme hakkın var mı? Defol git arabistana 9 yaşındaki çocukları bile s*kersin o zaman. Hatta yakında bebeklere sulanırsın sen beyinsiz
Seni sikmiycem bosuna ugrasma s git simdi 😊😆😄😃😀😃😄
17 yaşındaki kızı kolay sahiplenirsin kendine aşık edersin sözünden çıkmaz
iğrenç ama üstelik birlikte tatile falan gideceklermiş, aynı odada kalmaları yasal bile değildir muhtemelen.
işte kız saf napsın
seviyorlardır belki ya
demekki çocukları seviyooo
Askin yasi olmaz kiz cok kucuk değil
Sen 17 yaşında falan heralde ki böyle diyorsun
23 yaşında biriyle 17 yaşında ve reşit olmayan birinin hayata bakışları tamamen farklı olur kız çok saf
inan simdiki 17 yasnda olan kızlar o kadar saf değil o eski zamanlarda kaldı eger oyle birseyse kızın da bildigi birsey vardır o yuzden cikiyodur ya da gercekten seviyordur erkeğe gelince onun niyeti belli gibi gözüküyor cinsellik icin kıza yaklasicaktir oyle bir niyeti varsa kız anlar zaten
büyüyünce anlayacaksın.
liseli seviyordur ama o daha çocuk yaa
Neden çıkmasın ki
Kız reşit değil?
Ama reşit değil. Yakın olması neyi değiştirdi? Cinsiyetleri tam tersi olsaydı kız 17 yaşında çocukla çıkıyor diye sapık olurdu.
erkekler geç olgunlarşır demişsin biraz açıklarmısın bunu sana zahmet
neden sinirleniyorsun kötü birşey mi söyledim sadece bu konuda ne düşündüğünü merak ettim. bu klişeleşmiş ve hiçbir amaca hizmet etmeyen laf siz kızların diilinde çünkü :) erkekler kadınlara göre daha geç olgunlaşır lafını mehmet özün babası katıldığı bir televizyon programında söylemişti adam bunu söylersen beyinsel veya karakteristik olgunluktan değil FİZİKSEL olgunluktan bahsetmiş yani mesela kadınlar erkeklere göre daha erken ergenliğe girer ama sen ve senin gibi kızlarımız bazı şeyleri işinize nasıl gelirse öyle yorumluyorsunuz kadınların beyinsel olarak erkeklerden daha erken olgunlaştığına dair kanıtlanmış hiç bir tez yoktur ve senin ne kadar olgun biri olduğun yazdığın yorumdan belli oldu zaten :D bir daha klavye başından artistlik yapma adam gibi soru sorduk ya insan gibi cevap ver ya da hiç cevap verme
sübyancı i. ne
Olmaz.
aşkın yaşı yoktur
Anayasaya göre var.
taze diyedirde. cocuk o len 17 yasinda daha
tazesi lazımmış
Yokluk
Ne var burada.
Kullanmak için
Belli
Bilemeyiz 😊
abaza
Cocuk olmasi :/
sübyancıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar