Lütfen lütfen okuyun cok zor durumdayım kizligimi sevgilime verdim ertesi günü ayrıldık?

Dün akşam bir arkadas ortamına sevgilim bir kız getirdi. Arkadaşiymis. benide kizla sevgilim diye tanıştırdı. Bende kıza kötü davrandım. Kızdım. Sevgilimin ablasıda vardı. Ortam gerildi baya. Sonra ayni gece sevgilimle beraber kaldık ve kizligimi bozdu. Bozarken bundan sonra ömürlü benimsin diyodu bende kendimi o yüzden teslim ettim. Sabah oldu uyandık benim aklıma dün geceki kız geldi yine kavga çıkardım bir yarım saat uzattim ablası uyandı sinirlendi. Sonra sevgilimle ayrıldık. Ben evime döndüm telefonlarımi acmiyo. Aradım istemiyorum bitti soguttun dedi. Sonrada ablası açtı benim gecemi zehir ettin aptal kiskancliklarinla ben kardeşimin sorunlu bir ilişki yaşamasini istemiyorum dedi. Ben şu an soktayim bir kavga nelere sebep oldu üstelik biz birlikte olmusken. Şimdi napcam ben o napar arar mi yoksa bitmiş midir?
Lütfen lütfen okuyun cok zor durumdayım kizligimi sevgilime verdim ertesi günü ayrıldık?
Cevapla