+1 yılzor gelmezmi... ama o zevkin acısını çekmek var bide. Çekmediğin zaman, 20 gün sonra "ben hamileyim ne yapacağız şimdi" diyen bir kızla kimse uğraşmak istemez dimi.. Neticede bu kız için de çok zor bir durum olur.
İşte bu korku ile erkek o zevki yarıda bırakıyor :-)) acıyın biz erkeklere02 Yorumla
Soran+1 yılHahahaha
- +1 yıl
Ama ben bu olayı çözdüm ;-))
Boşalacağım zaman ya oral ya da anala geçiyorum ;-) O rahatlama anlatılamaz bir duygu ;-)
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılhamilemi kalcan
0355 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Cevap sahibi+1 yılnasıl güveinlcek kız? ya unutursa ya bir aksilik olursa burada kaç kişi soruyo bu sotruyu
Soran+1 yılAlt tarafı baba olursun ya korkma bu kadar
Cevap sahibi+1 yılkorkan sizmisiniz bizmi baba olcaksak evlenelim o zaman
Soran+1 yılEvleeen
Cevap sahibi+1 yılkimle evlencem hani evlensem dediğin gibi yaparım zaten
Soran+1 yılİçe boşalrsın yani
Cevap sahibi+1 yılherhalde nikah var cocuk olsa kim nedicek ama kontrolde olcak tabi
Soran+1 yılNiye sen çocuk istemiyonmu
Cevap sahibi+1 yılHerseyin bir zamani var ama 1 sene bir gecin basbasa bir gezelim tadini cokaralim
Soran+1 yılYa evlenir evlenme esin hamile kaldı ne yapcan aldırcanmı
Cevap sahibi+1 yılAldirmam tabiki korunsun
Soran+1 yılKadar işi bunlar
Cevap sahibi+1 yılOyle ama tedbirde almali
Cevap sahibi+1 yılNe cok sallayan var burada hepsi escortlara yapmistir
Soran+1 yılSen kime yaptın
Cevap sahibi+1 yılHicbisey yapmadim ama erkegim cevrende cok arkadas var oyle
Soran+1 yılYanlış anlama ama sanki seks için pek gücün yok gibi
Cevap sahibi+1 yılNeye gore bunu dedin 29 yilin patlamasini yaparim sana oyle geliyo. :)
Soran+1 yılBilmiyorum ya sanki arkasını dönüp yatan erkekler gibi geldin
Cevap sahibi+1 yılEvli degilimki hem oyle bisey yapmam zaten hormonlar tavan
Soran+1 yılBilmiyorum artık
Cevap sahibi+1 yılHayir be degilim bir kiz bulayimda o zaman gorursun
Soran+1 yılHahaha öyle olsun bakalım
Soran+1 yılŞimdilik masta talim o zaman
Cevap sahibi+1 yılOfff yaa :( sen kimsin
Soran+1 yılNe oldu ne ofladın
Cevap sahibi+1 yılEvde kaldim :( sende horgordun
Soran+1 yılHahaha yok canım Estağfurullah :DD
Cevap sahibi+1 yılyok sırtını dönüyomuşumda :(
Soran+1 yılHahaha Of hmmm ya bakma sen bana fyffyt
Cevap sahibi+1 yılben senişi merak ettim yaa :)
Soran+1 yılBenişi mi ahahah
Cevap sahibi+1 yılevet seni nolduki cok tuhaf konuştun :)
Soran+1 yılNiye yav nesi tuhaf gizli ol sende daha rahat olur
Cevap sahibi+1 yıltadı cıkmıyoki ya şimdi sen benle cinsel konusur diye korkarsın bende burada acık yazdıgım için koırkuyorum adım cıkacak :)
Soran+1 yılGizli ol işte
Cevap sahibi+1 yılniye yazsan nolcak :)
Soran+1 yılHayır asla böyle bir soruda açmam
Cevap sahibi+1 yılbenim bu konular kapalı yani böyle sorularla alakam yok sadece denk geldi şimdi bu konu var diye bu konudan saoıkça konuşcak değilim kşimseye yapmadım hatta böyle soıruda tanıştıgım insanla bu konuyu bile konuşmadım ne seni yadırgarım nede terbiyesizlik yaparım
Soran+1 yılNeyse iyi geceler
Cevap sahibi+1 yıliyi gecelermi neden ön yargı var yaa tamam burdan anlaşırız nabalım adımız cıkmış dokuza inmez sekize
Soran+1 yılAhahah hıh söyle
Cevap sahibi+1 yılniye böyle yapıyonuz ytaa gel evlenek bari :D
Soran+1 yılYok be dediğim gibi seks te pek yeterli değildir gibime geliyo neden biliyom
Cevap sahibi+1 yılben mi yeterli değilim?
Soran+1 yılYa evet hep öyle geliyo neden bilmiyorum.
Cevap sahibi+1 yıliyide bu yaşıma akdar yapmadımki elime gecse af yok evlensem hergün isterim artık bakalım kız nası sen nasılsın sanki :D
Soran+1 yılBende daha hic yapmadım ama doyumsuzum
Cevap sahibi+1 yılkeşke öyle bir karım olsa dicem ama oda zor be bende doyumsuzum çünkü açım zaten doytmamda kolay kolay :D
Soran+1 yılNe kadar mast yapıyon ay neler konuşuyoz ya
Cevap sahibi+1 yılutanıyorum bende :D ama hayatın gercekleri 2 günde 4-5 kere sen :D
Soran+1 yılBende o sıklılla yapıyorum peki nerde yaparsın banyodamı yoksa yatak odandamı
Cevap sahibi+1 yılpek cenabet gezmeyi istemediğim için banyodadır ama nadirde olsa yatakta evde kimse yokken falan sen?
Soran+1 yılBen hep yatakta yaparım ya banyoda olmuyor ki
Cevap sahibi+1 yılneden olmuyoki?
Soran+1 yılYatmadan yapamam ben banyoda nasıl yatcam
Cevap sahibi+1 yılniye ellersin okşarsın su tutarsın d:D
Soran+1 yılolmuyor vallahi yapmadan olmuyor sen nasıl yapıyorsun
Cevap sahibi+1 yılnasıl yapıyosun derken yapış şeklim mi pek anlayamadım
kızlarla kavga ediyomn ya millet öpüşmeyi aşk sanıyo
Soran+1 yılevet yapış şeklin
Cevap sahibi+1 yılhiç görmedin yani elimle ileri geri işte bazen yorganın arası :D tabi o sağlıklı değil :D
Soran+1 yılvallahi billahi görmedim biraz anlatsana erkekler nasıl yapar onu
Cevap sahibi+1 yılya vallahi sapık ağır abaza yaptın ama beni burada yaaa :(
Cevap sahibi+1 yılne inatcısın :(
Soran+1 yılHahaha ya hadi anlat
Cevap sahibi+1 yılniye böyle yapıyon vallahi sandıgım gibi biri değilim ya profilimide görtdün. D
Soran+1 yılValla dikkat etmedim hadi anlat nasıl huzura kavuşuyosun
Cevap sahibi+1 yılacayım bak işte elimle yapıyorum valla zor burdan eğer seni rahatsız edersem engelle beni daha ne diyimki
Soran+1 yılSopete bak yav
Cevap sahibi+1 yılben ciddi cevplarım ergen değilimki senle alay edeyim özel hayatına sapıkca müdahale edeyim senide benimde bilmediğimiz şeykler var dediğim gibi profilim acık sacma sapan hiçbişey tazmam
Soran+1 yılneyse çok teşekkür ederim sohbet için verdiğin bilgiler için
Cevap sahibi+1 yıltmama be tamam yaa of anlatrıcam :( :(
Soran+1 yılHıh şöyle seni dinliyorum :)
Cevap sahibi+1 yılniye kızlar beni hep üzüyo yaa
elimle okşuyorum başına falan sonra ileri geri :(
Soran+1 yılAhahah Ohhh sonra
Cevap sahibi+1 yılbişeyler hayal edersin işte o an o gün aklına biri takılmıştır seksi bir kız falan :D
sen?
Soran+1 yılMast yaptın dimi ahahah
Cevap sahibi+1 yılevde kimse yok ama yapmadım yapmayı düşündüm acıkcası ama bunları konuştugumuz için değil hep arzuladıugım için
Soran+1 yılNiye yapmadın ben rahatladım bile ohhhh
Cevap sahibi+1 yılneeeee yuhh :D sen istesen daha iyi rahatltırdımda sanal yaptınmı hiç
Soran+1 yılYok hayır sen
Soran+1 yılniye şaşırdın o kadar
Cevap sahibi+1 yılben yaptımla yapmadım arasında ama teşekkür etti bana :D ne bilim ya bunları yazmakla hemen azar mı insan
Soran+1 yılzaten istekliydim burada bir hikaye okudum dur sana da göndereyim
Soran+1 yılŞimdi
Evet erkek sessiz ve sakin bir şekilde arkasını ddönmüş yatmış uyumak üzeredir tam o sırada kadın yavaş yavaş adamın belinden sarılıyor en iiçten bir sevgiyle adamı öpücüklere boğuyor erkeksi kokuyu derin derin içine çekiyor
.
sonra adam yavaşça kadına doğru dönüyor ona sarılıp olmaz bir şey yapacak gücüm yok çok yorgunum diyor kadin tamam aşkım bişey yapmıyoruz sadece çok içimden geldi öpüyorum diyor ve adamın dudaklarını bıoynunu doyasıya öpüp kokluyor yavaş yavaş penisini okşamaya başlıyor çamaşırın üstünden
tabi adam doğal olarak kendini kaybediyor iharekete geçiyor kadın şehvetli bir sesle yok aşkım çok yorgunsun kıyamam sana şimdi yapmayalım diye cilveyi basıyor ama hala yavaş yavaş penisi okşamaya ve yalamaya devam ediyor
.
adam daha da azıyor kıvranıyor yeter yeter dayanmıyorum ver artık diye yalvarıyor kadın penisi daha büyük bir şehvetle yalamaya başlıyor ama yinede olmaz çok yorgunsun olmaz diyor adam kahretsin yorgun filan değil im yalvarırım acı bana diye ızdırap içinde kıvranıyor ve kadın bu kez penisin çok güçlü bir şekilde emiyor
adam dayanamıyor kemik gbi olmuş penisi dayıyor bacaklarının arasına
Cevap sahibi+1 yılartık bu hikayeler yetmiyoki bana ben sana hikayeler anlatırdım senaryıosunu ben yazardım
Soran+1 yılAnlatsana hadi
Cevap sahibi+1 yılutanıyorum buraya yazmaya ya biri nickimi gördğyse öyle cok basıma geldi ve kız senin böyle oldugunu bilmiyodum dedi bende resimlere bakıyom birazdan duş alırım belki
Soran+1 yılAhahah kim görcek ya yaz ve rahatla
Cevap sahibi+1 yılşimdi önceden acık nick arkjadaşlardan bazıları bakıyo sonra gizlenince soruya bakıyo yazıyomu diye basıma geldi yerin dibine girdim cidden sapık değilim sadece isteğim cok fazla ve konusacak kimse yok :(
Soran+1 yılTamam canım sende erkeksin ya ah o muhteşem huzur
Cevap sahibi+1 yılşu an yanımda olsan gelsen arkamdan sarılıp boynumu öpsen bende cevirip dudağını öpsem :D
Soran+1 yılBoynunu evet derin derin öpsem erkeksi kokuyu çeksem içime
Cevap sahibi+1 yılbende o dudaklarının tadını alsam ellerim zaten sağda solda geziyo
ya vallahi bak millet okuyo ne derler sonra yaaa :(
Soran+1 yılHahaha sonra senin küçük hareketlense
Cevap sahibi+1 yılsen ellicen onu bende göğüs catlınba bakcam
Soran+1 yılYaaa ben daha önce Penis eklemedim görmedim bile korkarım hayalunde içine ettim ahahah
Cevap sahibi+1 yılbende görmedim ne var sen cok utangacsın ama içinde bastırıyosun bu duyguyu dimi benim gibi
Soran+1 yılEvet ya nerden bilfin
Cevap sahibi+1 yılbende öyleyim bir kızın elini bile tutmadım dedim ya sana ön yargılı bakıyosun sırf bu sorudan dolayı ben öyle biri değilim çünkü
Soran+1 yılNeyse biz hayale devam etsek
Cevap sahibi+1 yılevlensek senle olmazmı :) gerdeği hayal et :D
Soran+1 yılOoo sen çok hızlısnı ya
Cevap sahibi+1 yılne var ya melek gibi insanım birbirimizin ilki olmak gibisi var mı :)
Soran+1 yılAhaha ya yok
Cevap sahibi+1 yılçok inatcısın ama tanısam beni öyle düşünemzdin :D sende kuırtul bende kurtulayım :D
Soran+1 yılSen çok azmışsın benim ilk gece korkum var ne yapcaz
Cevap sahibi+1 yılhayır işte sen bu sorudan dolayı olayı sadece azgınlık diyosun bense herşeyi yapacagım bir eş olsun diyorum yalnızlık zor ilk gece sorun olmazki bilgim var en azından korkmazsın
Soran+1 yılNasıl korkmam ya ne bilgin varmış anlat bakalım
Cevap sahibi+1 yılhayvan gibi yapcak değilim öpücükler sevgi sözcükleri :)
Soran+1 yılOfff yapamam çok korkuyorum sanırım ben sadece ömür boyu mastla yetincem
Cevap sahibi+1 yılya hayatında hiçmi canın acımadı hem kimisinin acımıyomuş
Soran+1 yılBenim acır kesin
Cevap sahibi+1 yılben acıtmamki zevkten acıyı unutrusun çünkü yalarım :)
Soran+1 yılOral hı
Cevap sahibi+1 yılevet sevmezmisin
Soran+1 yılBilmem sever miyim
Cevap sahibi+1 yılseversin tabi başka tenin değmesi daha güzeldir
Soran+1 yılSen niye bekarsın ya
Cevap sahibi+1 yılanlatmama fırsat vermiyosunki tanımak istemiyosun talihsilzik :(
Soran+1 yılNickin neydi ya senin :))
Cevap sahibi+1 yılfuocoturco :D
Soran+1 yılHmmm tamam aklımda bulunsun :D
Cevap sahibi+1 yılyaz nolursun yaa :)
Soran+1 yılAç bakiyim 2 dk nickini de ordan bir soru cevaplayayım da sonra seni bulayım
Cevap sahibi+1 yılrezil olurum :( :( sana sorumu atsam buraya olurmu
Soran+1 yılNickini açsan daha iyiydi ben aklımda kalacak bir soruna yazardım yoksa unuturumdudiye demiştim
Cevap sahibi+1 yılrezil olurum yaaa :D nickimi sorunun başında görürsün işte hem unutma yaz hemen :(
Soran+1 yılYok ya senin nickin karışık ya neyse boşver
Cevap sahibi+1 yılwww.kizlarsoruyor.com/.../q3028411-telefonum-wifi-deyken-play-store-a-girmiyo-anlayan-bilen-varmi
değil yaa nolursun profilime baklarsan anlarsın böyle sorualra cevap vermediğimi
Soran+1 yılYok bu soru netten çıkmaz ki ben akılda kalcak bir soru istiyom hani ara butonunu yazayım da sen çık öyle yani bu olmaz
Cevap sahibi+1 yıltakip et o zaman unutur gidersin sonra :(
Soran+1 yılO zaman nickimi görürsün yaaa neyse ya nasipse konuşuruz sıkma camını
Cevap sahibi+1 yılnickini görsemde vallahi art niyetim yok benim ama :(
Cevap sahibi+1 yılen azından yazmam sorularda konusuruz istediğin zaman yazarım
Soran+1 yılNeyse ben bir duş alayım
Cevap sahibi+1 yılyaa gel ya normal konuşcam d.
Soran+1 yılYok ondan değil ya duş alman lazım cidden ))) sende bişey olmadı mı
Cevap sahibi+1 yılbende bişey yopk çünkü sana yazıyorum diye aklım orda değil bizimkisi beyinde bitiyo
Soran+1 yılHadi öptüm Elveda meçul sevgilim
Cevap sahibi+1 yılya bak lütfen ama yaz ya tanısan böyle demicen eminim ç:(
Soran+1 yılSeni her zaman seveceğim birtanem Elveda
Cevap sahibi+1 yılelveda deme ama yaa lütfennn :( bildiğin erkeklerden değilim
Soran+1 yılDudaklarıma son bir kez buse bahşet ve git artık aşkım benim :((((
Cevap sahibi+1 yılne zararımıu gördün ki :(
Soran+1 yılYooo görmedim amacıyla bitmesi gerek artık
Cevap sahibi+1 yılamacını bu konuyu boşver ama nolursun :(
Cevap sahibi+1 yılbitirme :(
Soran+1 yılbıcı bıcı yaptım tertemiz oldum yapma lütfen
Cevap sahibi+1 yılyaa lütfen diyorum bak rica ediyorum utanılcak bişey yok ben utandırmam seni :(
Soran+1 yıl:DD
Cevap sahibi+1 yıllütfe lütfen utangac kız :)
Soran+1 yılÖyleyim
Cevap sahibi+1 yılseni kadarım bende nolur bir merhaba desen :(
Soran+1 yılYazma nolur artık bak bırakamıyom
Cevap sahibi+1 yılya nabim etkilendimsenden kötü olarak değil :(
Soran+1 yılBiliyorum ama bak bunun sonu kötüye varırnonolur yazmayalım artik birbirimixr
Cevap sahibi+1 yılbu sonunun iyi yerlere gelceğini cok iyi biliyorum güveniyorum cunku kalbime kendime
Soran+1 yılBen artik yazmıcam nolur sende yazma iyi geceler
Cevap sahibi+1 yıllütfen diyorum yaaa çok ön yargılısın sen tanımıyosun beni :( :(
Cevap sahibi+1 yılmerhabaaaa
Soran+1 yılYapma lütfen
Cevap sahibi+1 yılasıl sen yapma lütfen rica ediyorum nolursun diyorum ben sapık değilimmmmmmmmm :( :(
Soran+1 yılTmmm saol
Cevap sahibi+1 yılyazcanmı :( lütfen yaa lütfennnnn
Soran+1 yılHayır yapma nolursun lütfen lütfen yapma
Cevap sahibi+1 yılbişey yapmiyorum sadece yanlış anlıyosun beni nolursun sen yapma bunu bana :(
Soran+1 yılNolur yazmayalım artık
Cevap sahibi+1 yılyazalım lütfen yaa niye katısınız utangacsınız
Soran+1 yılEvet öyleyim :DD
Cevap sahibi+1 yıliki utangac iyi yakışırız :DD
Soran+1 yılYok birimiz bari girişken olsaydı
Cevap sahibi+1 yılben girişmeye calısıyom işte tamam senin kadar belki değilim erkek oldugum için ama uğraşıyoreum
Soran+1 yılBak inanki ben sana göre değilim
Cevap sahibi+1 yılnerden biliyosun ki bunu ama
Soran+1 yılYapma nolur ya ne güzel unutmuşum ben seni
Cevap sahibi+1 yılnasıl yani?
Soran+1 yılNasıl derken
Cevap sahibi+1 yılneden sana göre değilim
Soran+1 yılBen çok utangaç biriyim
Cevap sahibi+1 yılböyle olman en iyisi ama yaaa :(
Soran+1 yılOlmaz benim hayatımda hiç sevgilim olmadı beni isteyenleri de ben uzaklaştrdım hep
Cevap sahibi+1 yılyemin ederim benimde olmadı teklif bile etmedim ve sadece evlenceğim insanı arıyorum belki ben farklıyım
Soran+1 yılHakkında hayırlısı
Cevap sahibi+1 yılhep beraber ama utangacım diye kaçma bu soru yüzündende nasıl olsa hiç tanımyoruz görmedik ne varki konuşsak
Soran+1 yılYa ben yazıcam artık çünki giderek bağlancaz belli çok özür dilerim çünkü seni engellicem bir suçun olduğu için değil yanlış anlama ilimiz için en doğrusu bu olduğu için lütfen
Cevap sahibi+1 yılhayır sakın yapma tanımadan bapğlkanma nolurrrrrrrrrrrr
Cevap sahibi+1 yıllütfen kırma kalbimi günah bak kalp kırmak bağlanma değil sadece tanışma yap nolur :(
Cevap sahibi+1 yılokadar kırıldı kalbim sen kırma belki ikimiz için hayırlısıydı nolursunnnnnnnnnn
Cevap sahibi+1 yıllütfen yalvartma beni tanıomadan bağlanılmaz lütfen başka hesa açarım bende :(
Cevap sahibi+1 yılbir mesajı cok görme nolursun lütfenAllahını seversen keşke başka soruda karşılaşsaydık lütfen
Soran+1 yılLütfen yapma böyle işleri zora sokuyosun affet beni çok özür dilerim yapmak zorundayım
Cevap sahibi+1 yılzorunda değilsin nolur işleri zor sokmam Allah aşkına yapma kalp kırmak cok büyük günah bak
Cevap sahibi+1 yılben tanımak istiyorum sadece tanımak bişey olcagının garantisimi var belki aradıgın kişiyim kişisin lütfen yaaaa
Cevap sahibi+1 yılAllahım nolur yaaaa
Soran+1 yılOfff hmmm ama sende yazma o zaman unutalım
Cevap sahibi+1 yılben istemezmiydim başka yerde karşıma cıkmanı bu soruyu kesinlikle unuturum unuttum bile
Cevap sahibi+1 yılbu konuyu unutalım msadece nolur arkadaşlık sürsün lütfen
Soran+1 yılBak hâlâ yazıyon ama kısmet böyleymiş
Cevap sahibi+1 yılkısmet belkide böyle değil yaaa neden bukadar inatçısın yaa tanımadan etmeden nabayım ben yaa :(
nerede yaşıyosun?
Soran+1 yılO zaman sen beni engelle
Cevap sahibi+1 yılhayır ben Allahın adını verdim nolursun ya nolursun diyorum utangaclıgını anlarımda daha tanımıyorum bile görmedimde bir nick ten nolcak bana kötü dersen kötü şeyler söylersem nicki engelle temiz kalpli olmak suçmu yaa suçmuu
Soran+1 yılHadi bay bay
Cevap sahibi+1 yılAllahtan korkun yok mu yaa lütfen
Cevap sahibi+1 yılbikere de anlayın benide yaa bir kereeee illa piçin tekimi olayım
Cevap sahibi+1 yılbir mesaj yaa bende sevgili olalım demedim
Cevap sahibi+1 yılneden böyle taş kalplilik yapıyosun
Cevap sahibi+1 yılneden bu soru yaa neden offf yaaa :(
Cevap sahibi+1 yılne kötülüğüm oldu
Soran+1 yılBak bende Allahın adını verdim ya yazma artık lütfen ya lütfen
Cevap sahibi+1 yılben kötü niyetle yaklaşmıyorum yaa neden bu soru yüzünden kaçıyopsun ben bu kız bunumu sordu demem silerim aklından huyuna karakterine bakarım bu soru ilgilendirmez beni
Soran+1 yıl::(((
Cevap sahibi+1 yılvallahi bak garanti veriyorum kötülüğümü görürsen engellersin tanıyınva anlarsın işte
Soran+1 yılSeninde bu gibi soruların var mı
Cevap sahibi+1 yılcinsellik kapalı bende üstü kapalı sadece espri amaçlı sorarım zaten kimse cevap vermez oda ayda 1 kere falan
Soran+1 yılHiç mi sormadın
Cevap sahibi+1 yıldediğim gibi sordum ama esprili sorular yani oda ayda bir kere
www.kizlarsoruyor.com/.../q3041087-gerdege-girerken-bacak-arama-tekme-attilar-nabicam-ben-simdi
Soran+1 yılAnladım
Cevap sahibi+1 yılben cinsel sorulara cevap bile veren biri değilimki yaaa seninle canlı gmrüşlmedikki kaçasın bu sorudan dolayı benide saoık görme değilim
Soran+1 yılNeyse yaa
Cevap sahibi+1 yılneyse deme ama yaaa neden tanımadan böyle davranıyosun
Soran+1 yılUffff
Cevap sahibi+1 yıluffff deme bir tanımaktan ne zararım olur bu soruyu acarsan engelle
Soran+1 yılKeşke başka bir soruda karşıma cıksaydın keşke
Cevap sahibi+1 yılbak sana ne diyorum ben bu soruyu silcem düşünmicem öyle biri değilim yoksa cinselliği kapatmazdım espiri olsun diye yazdım zaten
Soran+1 yılNe olur artık başka sorulara bak
Cevap sahibi+1 yılyaa soruları bırak sende nolursun bir insanı kırma ama yaaa utangac olman cok iyi bişey sapıklık derdinde olsan başka kızların peşinde olurdum cinsel sorularda gezerdim
Soran+1 yılBende bu soruyu nasıl sordum bilmiyom
Cevap sahibi+1 yılolabilir insanlık hali ben yadırgamam ben bile utancagım sorular sordum sonucta insanız yoksa neden evlenelim bir sebepte bu
Soran+1 yılHani sormamıştıb
Cevap sahibi+1 yılsormadım demedim espri olsyn diye ayda bir bazen sorarım dedim yani abartmadan
Soran+1 yılOfff ben cidden yazmıcam artık sende sıkıldın belli
Cevap sahibi+1 yılsıkılmadım sıkılmicam yaaa bir adım sadece bir adımmm :(
Soran+1 yılYapma nolur
Cevap sahibi+1 yılsen yapma sen yapıyosun bikere yaa
Cevap sahibi+1 yılMerhabaaa
Cevap sahibi+1 yılcevap ver nolursun :(
Soran+1 yılYapma yapma yapma
Cevap sahibi+1 yılsen yapma nolur yaa lütfen Allahını seversen
Soran+1 yılama allah aşkına ben de yazma demiştim tam unutuyorum sen yeniden hatırlatıyorsun ama kendini
Cevap sahibi+1 yılböyle bir insanı unutamam unutmam baş tacı yaparım karakerliyse diretme bu kadar ama nolursun yaa bir kere kır zincileri
Cevap sahibi+1 yılsen kimsin be
Soran+1 yılbu ara ya yaazan kim
Cevap sahibi+1 yılbilmiyorum ki banada bakın yazmış @sheeva sen kimsin?
Cevap sahibi+1 yılyazman için nabayım yaaa kendime zarAR mı verim :(
Soran+1 yılLufen ama
Cevap sahibi+1 yılAllahını seversen dedim bak önce ben hiçbişeyi tanımadan bilemezsin belki fırsat tepiceksin
Soran+1 yılartık yazmayalım lütfen ya ne olur
Cevap sahibi+1 yılneden anlamıyosun beni meak ediyorum yaa istediğin erkek nasıl olmalı yaa benim elime kız eli değmedi
Soran+1 yılBoşver bunları
Cevap sahibi+1 yılnabayım daha yazman için nabayım yaa kendimimi asayım offf yaa lütfen yaaa
Soran+1 yılYapmak lütfen istemiyorum
Cevap sahibi+1 yıltanımadan karar verme diyorum neden anlamıyosun ölümü gör lütfen
Cevap sahibi+1 yılyaaa bir klere kırmayın yaaaa günah ama
Soran+1 yılOlmaz dedim
Cevap sahibi+1 yılneden yaa neden niye önyargılısın bana
Soran+1 yılÖnyargı değil bu
Cevap sahibi+1 yılön yargı çünkü bo soruyla ilgili seni yargılayacagımı düşünüyosun beni tanımıyosun
Soran+1 yılYa sen niye taktım bana ya
Cevap sahibi+1 yılutangac oldugun içöindir belkide nabayım taktım işte
Soran+1 yılYandım ya
Cevap sahibi+1 yılyaa neden yandım dedim bir tanıda karar ver heşeye
Cevap sahibi+1 yıllütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nolrrrrrrrrrrr
Cevap sahibi+1 yılselammm
Cevap sahibi+1 yılcevap ver lütfennn
Cevap sahibi+1 yılyaz lütfen yazz bana :(
Cevap sahibi+1 yılyazz nolursun yaz
Cevap sahibi+1 yıleig secme cevap ver bana yaaa dayanamıyorum lütfen :(
Cevap sahibi+1 yılyazzzzzzzzzzzzz :((((((((((((( hergün yazarım
Soran+1 yılSenle başka sorularda konuşmak güzelmiş
Cevap sahibi+1 yılhangi soruda?
Cevap sahibi+1 yılne yazmışımki?
Soran+1 yılBoşver yine yazdığını görünce yazdım birden unut gitsin
Cevap sahibi+1 yılöldürcekmisin sen beni yaa hangi soru yine nasıl tanışcam senle ben yaaa
koç burcu sorusumu yoksa?
Soran+1 yılYa unut tmmm yazmamallydım
Cevap sahibi+1 yılunıtamıyorum benim hafızam güclüdür unutmam sen bana mesaj atana kadar :(
Cevap sahibi+1 yılselamm nasılsın hesabım acıldı sei unutmaduım
Cevap sahibi+1 yılmerhabaa yaaaa offf başka bir soruda karşına cıkar beni yaaa
Soran+1 yılNiye yazıp yazıp duruyosun
Cevap sahibi+1 yılsenle konuşmak için
Soran+1 yılAma ben konuşmak istemiyorum utanıyorum drmiştim
Cevap sahibi+1 yılAllah aşkına utanma vallahi utanma utanılcak bişey değil nolursun bak yaşvasrıyom artık nolursun :(
Cevap sahibi+1 yılölümü gör nolursun konuş öldürcenmi sen beni yaaaa :(
Soran+1 yılÖlü filan diyip durma
Cevap sahibi+1 yılDicem iste yazmazsan bana gor tamammi cesedimi koysunlar buraya :(((((((
Soran+1 yılDurup durup kendini hatırlatma lutfen
Cevap sahibi+1 yılYaa allah askina niye yazmiyosun baska sorunda nasil denk gelcem yazcan bana offf yaa valla oleyim ben amacim yemin ederim art niyet degil hayatinda bir insani kirmazsan olcenmi. :(
Cevap sahibi+1 yılSelammmm
Cevap sahibi+1 yılunutmadım seni
Cevap sahibi+1 yılhala yazmicaıkmısın
Soran+1 yılLütfen yapma şunu
Cevap sahibi+1 yılYaz artik yaz allahini seversen yaz
Soran+1 yılSende lütfen yazma artık
Cevap sahibi+1 yılLutfen ban cevap ver artik
Cevap sahibi+1 yılkaç gün gecti unutmadım unutmicam yaz artık yaa yazz nolursun kesicem kendimi yoksa
Soran+1 yılYav sen 3 günde bir ne yazıp duruyon
Cevap sahibi+1 yılfazla yazmakda sıkıyosa seni :( sen yazmazsan bende keserim heryerimi işte :(
Cevap sahibi+1 yıllütfen :(
Soran+1 yılHayır lütfen unut beni artık
Cevap sahibi+1 yılUNUTMİCAMM YAA yaz yaaa ölümü gör yazmazsan o zaman kurtulursun :(
Soran+1 yıltam unuttum diyorum yeniden başlıyorsun
Cevap sahibi+1 yılneden böyle yapıyosun sen yaaa hep böylemi gitcek :(
Soran+1 yılGitmese bıraksak
Cevap sahibi+1 yılhayır hayırrrrr offf nolur anla beni bikere :(
Soran+1 yılNeyse susuyorum sen yaz yaz dur
Cevap sahibi+1 yılbenim nasıl perişan edecğini biliyomusun peki bende kendime zarar verir dururum :(
Soran+1 yılYa niye taktın sen bana ya
Cevap sahibi+1 yıltaktım işte bilmiyom his belkide :(
Soran+1 yılUnut gitsin
Cevap sahibi+1 yılunutmicam diyorum anlamıyomusun cevap vermedikce kendime salarım bende :(
Soran+1 yılSaçmalama
Cevap sahibi+1 yılsaçmalamıyorum sen böyle yaprsan bende öyle yaparım yoksa başka türlü yazmıyosun yazmassanda parcalanışımı izlersin
Soran+1 yılbak ne diyorum beni yanlış anlama sen yazmadan duramıyorsun en iyisi ben seni engelleyeyim yanlış anlama bizim için en iyi olan bu olduğu için yapacağım bunu
Cevap sahibi+1 yılengellersende zarar veririm başka hesap acar dururum kopamama unutamam anla artık :(/
Cevap sahibi+1 yılne yaparsan yap yazarım yazmadıkca kendimi zarar veririm işte :(
Soran+1 yılSustum !!!
Cevap sahibi+1 yılkollarımı keserim bende susarsan yazmazsan hiç yapmadıgım şeyleri yaptırıyosun bana :(
Soran+1 yılHadi eyvallah
Cevap sahibi+1 yılbukadar kalpsizmisin :(
Soran+1 yılAma ne yapabilirim
Cevap sahibi+1 yılyaz yaaz yaa :( kalpsiz olma
Soran+1 yılNe yazıyım
Cevap sahibi+1 yılhttps://i.hizliresim.com/94bXG8.jpg
yazmazsan beteri olur
Cevap sahibi+1 yılmesaj at bana :(
Soran+1 yılYuh ne mesajı
Cevap sahibi+1 yılselam diye mesaj işte :(
Soran+1 yılAsla
Cevap sahibi+1 yılbende kolumu çizer dururum o zaman mutlu olursun sende :(
Soran+1 yılHalınızın deseni güzelmiş
Cevap sahibi+1 yılo halıya sen basaydın keşke yazcanmı çizeyimmi
Soran+1 yılYazmıcam çizme nolur
Cevap sahibi+1 yılyazmazsan çierim bende
Soran+1 yılYa bak sana bir şey itiraf edeyim biz zaten başka sorularda konuşuyoruz arada sırada o yüzden çizmeye gerek yok yani
Cevap sahibi+1 yılbanane o soruyu söyle o zaman ben bilmedikten sonra anlamı yok :(
Soran+1 yılbunu yapamam asla söyleyemem böyle bir sorudan sonra nickimii öğrenmenin asla katlanamam
Cevap sahibi+1 yılo sorularda kötü bişeyimi gördünmü peki BEN SENİ BU SORUDAN DOLAYI YADIRGAMAMA ŞUNU Bİ ANLA
Soran+1 yılLütfennnn
Cevap sahibi+1 yılçizerim bende yazmadıkça kırdıkça beni :(
Soran+1 yılYapma.
Cevap sahibi+1 yılyapicam işte anladınmı yapıcammmmm
Soran+1 yılHadi byy byy
Cevap sahibi+1 yıldur diğer çizikleride atayım :(
Cevap sahibi+1 yılhttps://i.hizliresim.com/ZDn2VZ.jpg
al izle :(
Soran+1 yılHih
Cevap sahibi+1 yılçiziyorum kollarımı işte :(
Soran+1 yılkollarını gönderip duracağına daire bütün bir resmini gönder işe yarasın
Cevap sahibi+1 yılne dairesi? sende yaz ama yaaa
Soran+1 yılResmini tam gönder diyorum böyle parça parça bir işe yaramıyor :)
Cevap sahibi+1 yılburaya kendi resmimi koymam özelden bak şite :(
Cevap sahibi+1 yılkoyarsam gizliliğim kalmaz :(
Cevap sahibi+1 yılyazmicanmı keseyimmi
Cevap sahibi+1 yılcevap ver nolur artık
Cevap sahibi+1 yıl1 ay oldu hala aklşımdasın cevap ver artık yaaa
bende böyle düşünüyorum yorumlarını okudumda hikayeler anlatsak birbirimize takipleşsek nasıl olur benimde enden farkım yok belki birbirizin halinden anlarız yazarsan bişeyler sorcam sana hikayeler hakkında
03 Yorumla- +1 yıl
https://www.canim.net/hikaye/
burası iyimi?
Hamile birakmak istemezler baslarina sonrs dert olur ;) en buyuk nedeni bu ve buda buyuk guclu irade gerektirir ;)))
33 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
- +1 yıl
işte ben, tam senin aradığım erkekim. gelemmi? :-)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılsevgilimi zor çıkarıyorum yani geleceği zaman anlıyorum hemen itiyorum dışarı. kaç kere kızdım bir de ben farketmesim içime boşalıcan arkındamısın sen diye.. o an kendisini kaybediyormuş..:S
13 Yorumla
Soran+1 yılBoşalsın Korun
- +1 yıl
bırak oğlana karışma. boşalsın yaw :-))
Cevap sahibi+1 yılaynen korunucam bundan sonra yoksa başıma iş açıcak bu gidişle
+1 yılsoruyu sormandaki amacı anlamadım ben. yani içeri boşalacağımız zaman hamile kalınacağının bilincinde olmayacak kadar cahil misin?
01 Yorumla
Soran+1 yılKorunuyordur
Cinsel Yaşam konusunda 11,6b cevap paylaştı. tam tersi ritmik kasılmalar içeri doğru iter insanı.
02 Yorumla
Soran+1 yılTam bosakacagi anda kaçıyor
Biz ordan çıkmazsak oradan çocuk çıkacağını bildiğimiz için olmasın :))
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Gizli Üye(30-35)+1 yılİçine boşalıp elin kaşarını başımıza bela mı edelim?
31 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
- Cinsel Yaşam konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılHatun korunmuyorsa, prezervatif te takılı değilse, geriye tek çare kalıyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılHmmmmm
Zor geliyor. Hemde çok fazla.
Hamile bırakmak istemiyoruz.
Gayrimeşruya karşıyız02 Yorumla
Soran+1 yılEvler o zaman
Cinsel Yaşam konusunda 726 cevap paylaştı. çıkmayalımda hamilemi kalın sen fazla rahat değilmisin ama o dediğin doğru o zevkin ortasında orda kalmayı çok isterdim ama mecburen çıkıyorsun
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Cinsel Yaşam konusunda 3,3b cevap paylaştı. her. zaman olmasada içinde bir süre kaldığım olıyor ama özellikle yazın sıcak filan olunca insan hemen içinden çıkıp duşa gitmek istiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılAma bosalsiktan sonra dimi
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıltohumlar iceri duserse buyur ve agac olur veee o agac sonra bebek adinda bir meyve verir :)
14 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Cevap sahibi+1 yılevet var ama prezervatif takma penisini hissetmek istiyorum diyerek ben ilac alirim diyorlar ve sonra bir bakmissin baba oluyosun :D yani anlayacagin kendini korumak var ama kendini koruyormus gibi yapan da var ;)
Soran+1 yılEee oluver ne olmuş
Cevap sahibi+1 yılevlenmeden baba olmak dogru degil :)
+1 yılcıkmazlarsa gelır burada evlı degılım hamıle kaldım dıyenlerın sorularına cevap yazmak zorunda kalırız :D
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
- +1 yıl
işte dışa çekmek de o korunma cesitlerinden brı.
Cinsel Yaşam konusunda 960 cevap paylaştı. ben içeri boşalmayı seviyorum ama ne yazıkki kızlar kendilerini korumasını bilmiyor o yüzden hiç gerek yok evlenmeye :D
02 Yorumla
Soran+1 yılHmmm
- Cinsel Yaşam konusunda 487 cevap paylaştı.
+1 yılHiç o durumda olmadım boşaldımtan sonra içeride 2 dk yakın kalırım
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle olmalı
Çıkmamayı tercih ederim ama hamile bırakmak da istemem.
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
+1 yılDışarı çıkartmam, boşalmaya 5 dk felan takıp devam eder öyle boşalırım. O hazzı yaşamamak olmaz ;)
00 Yorumla9 ay sonra ağlama sesi duymamak için olabilir mi sence?
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunuyosa
+1 yılkorunmak zorunda hissettikleri icin de olabilir, vucuda bosalmak hosuna gidiyor da olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum
Cinsel Yaşam konusunda 434 cevap paylaştı. O ne demek kiz git sen Turkce ogren ondan sonra soru sor
02 Yorumla
Soran+1 yılAnladım sen onu
+1 yılÇıkmak çok zor irade söz konusu içinde kalırsa hamile kalacak gerek yok yani ağzına göğüslerine bboşalmak daha ii
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
- +1 yıl
Prezervatif bana iğrenç geliyorrr iradeli olmk daha ii
+1 yıl5 dklık zevkin kurbanımı olalım kafası cıkarcankı kafasıda rahatlasın sende bende:)
02 Yorumla
Soran+1 yılHmmm
- +1 yıl
İlla patlat diyorsan o başka taabi
Gizli Üye(30-35)+1 yılİçerde kalırsa seninde karnın burnun da olur ortalıkta piç dolu birde senden olmayasın
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum ilişki yaşamadım
+1 yılBu sorulari ne ictikten snra soruyosunuZ? Cim mi suluyo adam niye cikacak anasini satayim ya
00 Yorumla
+1 yılhayatta içim olmaz hamıle kalacagınıda bılsem çikmam
seksın zevkı o be içinde patlamak00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılIcine bosalmak gibisi yok ama başıma bela gelsin istemiyorum napalım
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Cevap sahibi+1 yılBen korunmam sevgilim korunur yöntemlere guvenmiyorum hepsi riskli sadece adet olmadan birkaç gün önce içine bosaliyorum sıfır risk
Cikmak zor geliyor aslinda ve dibine kadar yuklenmek daha zevkli
00 Yorumla
+1 yılhamile kalmayasınız diye, başımıza bela olmayasınız diye
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılseni unutmadım hesabım silindi ama unutmadım unutmicam :(
00 Yorumlaİçine boşalırsa sonucu ne olur sence?
00 Yorumla
+1 yılhiç çıkılırmı be arkadasım. En zevkli yanı bu:))
02 Yorumla
Soran+1 yılDeli ediyo beni boğcam ya
- +1 yıl
haklısın:))
gavur eziyeti bu olsa gerek:))
Gizli Üye(25-29)+1 yılıcıne bosalsa hamıle kalırsın
11 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Onu herkes beceremez ben cok iyi kontrol ederim ;)
02 Yorumla
Soran+1 yılYapma ya
+1 yılbaba olmasın diye dışarı ateş ediyolar
00 Yorumla
+1 yılHamile kalma riski olmasin diye
01 Yorumla- +1 yıl
hımm, sence hemen hamile kalırmı?
+1 yılSeni bunlara alışmış gibjzun6
02 Yorumla
Soran+1 yılHmmmm
- +1 yıl
Öyle değil mi
Gizli Üye(36-45)+1 yılSonrq hamile. kalirsinizda ondan
02 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Cevap sahibi+1 yılEt ete degmeli doğum kontrolüde cogu kiz zararli diye istemiyor.
+1 yılsorunun şekline bak yaaa
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDışarı kalıyorsunuz derken
02 Yorumla
Soran+1 yılKaçıyyor
Cevap sahibi+1 yılBiraz daha açık konuşsan
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen içine bosalirim sanırım sende bunu istersin
00 Yorumla
+1 yılsence?
01 Yorumla
Soran+1 yılKorunmak diye bişey var dimi
Dışarı mı kalıyoruz?
02 Yorumla
Soran+1 yılKaçıyor
dışarı kalmak?
01 Yorumla
Soran+1 yılKaçmak
+1 yılzor ama ne yapalım?
00 Yorumla
+1 yılben olsam hiç çıkmak dahada ileri en ileriiii :P
02 Yorumla
Soran+1 yılNereye kadar
- +1 yıl
bilmem amacıma ulaşana kadar gözünden yaş gelene kadar :(
- Cinsel Yaşam konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılduruma göre yanii
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYerse cikma
01 Yorumla
Soran+1 yılÇıkna
+1 yılÇıkarmam ben
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar