Aşık oldum galiba ama bakire değilim ve çok sorun ediyorum bu durumu?

Aşık oldum galiba ama bakire değilim ve çok sorun ediyorum bu durumu? Aşık olduğum kişiye de söyledim bana karşı davranışları değişmedi ama daha 1 aydır tanıyoruz birbirimizi onun bana aşık olup olmadığını bilmiyorum bakire olmadığım için onu kaybetmekten çok korkuyorum ne yapmam lazım sizce zamana mı bırakmalıyım?
Aşık oldum galiba ama bakire değilim ve çok sorun ediyorum bu durumu?
Cevapla