Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim gözümde ''övünerek'' söz edenlerin ikisi de orospudur. neyinden söz ediyorsun abi? ''Karıyı şöyle yaptım'' diyen erkek de ''görmeniz lazımdı çocuğun aklını başından aldım'' diyen kız da yavşaktır. Sevdiğinle seviş aranızda kalsın. Yok egonu onunla tatmin edip anlatıyorsan kız da olsan erkek olsan 2 para etmez... yani demem o ki toplumun erkekleri mazur görmesi yavşaklığından söz ediyorsan sana katılıyorum. ama yok ''övünmek'' istiyorsan senin de o erkeklerden farkın yok
21 Yorumla
Soran+1 yılben o yavşaklıktan ve adaletsizlikten söz ediyorum, yazımda övünme gibi bir istek olmadığı da çok açık
En İyi Cevaplar
Kesinlikle doğru değil. Namus sadece kadına ve erkeğe özgü birşey değil. Her iki taraf içinde söz konusudur. Zina etmek haramdır. Yapan kişiye Allah'ı hükmü olarak
Nur suresi
2-Zina eden kadın ve zina eden erkekten her birine yüzer değnek vurun. Allah'a ve ahiret gününe inanıyorsanız, Allah'ın dini (nin koymuş olduğu hükmü uygulama) konusunda onlara acıyacağınız tutmasın. Mü'minlerden bir topluluk da onların cezalandırılmasına şahit olsun.30 Yorumla
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayata başkalarının gözüyle bakmak yerine, hayatı başkalarının düşüncelerine göre yaşamak yerine, kendi gözlerinle bakar, kendi düşüncelerinle hareket edersen zaten senin açından böyle bir soruya da gerek kalmaz aslında.
Başkalarının ne dediğinin, ne düşündüğünün ne önemi var ki? Aslolan senin kendini nasıl gördüğün, kendin hakkında ne düşündüğündür.
Mesela ben konuya "bekaretini kaybetmek" olarak değil tam tersine "kadınlığını kazanmak" olarak bakıyorum.11 Yorumla- +1 yıl
Din'in...
Toplum etiginin...
Yasalarin...
Tanri kavraninin olmadigi bir dünya da
Kadinlar özgür kilacak kendini...
Bederine toplumlar hukmederken zihinlerini ozgurlestiremezler...
Gunah adiyla yururlukte yuzyillardir yasaklanmis kadin...
O elmayı bir tek havva mi yiyerek haramla cezalandirildi...
Fikirler hürdür tipki arzular gibi...
Kadinlik ilk isirikla kazanildi.
@KumruSahin
Biz kadınlara haksızlık oluyo evet ama milletin ağzı torba değilki büzesin yatarız o* derler ama kendilerinin erkek orospısu olduğunu bilmezler vermeyiz kezban diye hakaret ederler neymiş vermiyormuşuz.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Kız olmak zor iş Can'lar.. Aşık olsa o* , terk etse o* , verse o* , vermese gizli o* , öpse o* , hiç birini yapmasa lezbiyen , bakımlı olsa o* , gece çıksa o* , çıkmasa farketmiyor yine bir şekilde o* .. İnsan yerine koyup sohbet etse fingirdek , etmese nazlı , telefon numarasını verse en ala kaşar , vermezse uğraştırmayı seven kaşar..
Haklısınız beyler..
PEZEVENGE herkes o* ..
Can Yucel10 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 502 cevap paylaştı. evlilik dışı ilişkide suç her iki taraf için aynıdır
ama bir kadın ilişkiye girmekle babasına veya ailesine ihanet ettiği için
hiç bir erkek o kadınla evlenmek yuva kurmak istemez
birde erkek nefsi bakire temiz kıza daha çok verir
kadın nefsi ise genelde erkeğin pis işlerini umursamaz
elbette kızlarla yatıp ertesi gün o kıza tekmeyi vuranında suçu büyük ve eşit015 Yorumla
Soran+1 yılbenim nefsim erkeğin pis işlerini umursar. açıkçası geçmişi belli olmayan kimin neresini yaladığı belli olmayan ve onun bunun altından üstünden oyuncak gibi kayan bir şeyi ben evlilik için kesinlikle uygun bulmazdım, ha bakire olup da uygun bulan kız varsa onların da şereflerine ve kişiliklerine mıçayım
- +1 yıl
bir arkadaşım vardı yakışıklıydı
bizim mahalledeki tüm kızlar ona aşık oluyordu
bana bir gün dediki 100 kızla yattım
kız ilk gün vermiyorsa hastamısın diyip terkediyorum
sonra bakire genç bir kız buldum evleniyorum
20 30 binlira masraf edip evlendi
kızda başörtülü falandı
tabi kuranda bakire bir kızın bakir olmayan bir erkekle evlenmesi haramdır
ama bizim kızlarımız bu kanunu umursamıyor
Soran+1 yıldediğim gibi o son cümlemdeki hakareti tekrar ediyorum. o kızlarda da suç var
Soran+1 yıltürk toplumundaki ataerkil sistem erkeklerin işine geldiği için bu şekilde yürütülüyor zaten. erkek her boku yiyecek, kadın bakire olacak. bu rahatlık bu toplumda normal karşılanıyor afedersin ama mıçayım böyle kültüre
Soran+1 yılerkeğin içinde orspuluk varsa yazık olan evlendiği gerizekalı bakire kıza oluyo, kız enayi gibi kendi temizliğinden o kirli erkeği yararlandırıyo
Soran+1 yılbenim dediğim de bu işte, böyle bir kültürün içinde yetiştirildikleri için. erkeğe her hakkı tanıyan ama kadınları hep kısıtlayan bir toplumda kadın zaten dediğin gibi o kadar azgın bir sürü erkek bulabileceği halde evlenilecek bir erkek bulamaz. çünkü bu kültür erkeğin orspuluğunu serbest bırakıp sadece kadını kısıtlıyor. eğer o erkekler de küçüklüklerinden beri kadınlarınki gibi tabu ya da kısıtlı bir çevrede yetişseler onlar de cinsellik konusunda bu kadar rahat olamaz. kadın ile erkek aynı değerlendirilebilir. sadece toplum yapısından dolayı kadına ve erkeğe olan bakış açıları ve iki cinsiyetin de davranış şekilleri yetiştirilme şekilleriyle beraber farklı kulvarlarda değerlendirmeye iter. mesela batı kültüründe genel olarak kadın da erkek kadar rahattır ve o yüzden aynı şekilde değerlendirilebilir. eğer bir kesimi rahatlatacaksan diğerini kısıtlamayacaksın eğer bir kesimi kısıtlayacaksan diğer kesimi rahat bırakmayacaksın
Soran+1 yılciddi düşündüğüm erkek bakir. okul bittikten sonra evlenmeyi düşünüyoruz
Görüşüne katılıyorum ancak insanların düşündüğü şey ise tam olarak şöyle;
Bir kadının bakire olmadığı bilinebilir, ayrıca kadın olmanın verdiği bir takım şeyler vardır, kadınlar kendilerine daha çok dikkat etmeli vs. vs.
Ama erkeklerde böyle bir durum söz konusu değil. Daha hovarda oluyorlar. Ne yaşayıp yaşamadıkları ağızlarına bakıyor. Yapmadıkları şeyleri dahi söyleyebilirler, bunu kendisinden başkası bilemez. Ayrıca çocuk sahibi olduğu zaman çocuk için babasının birisiyle olmuş olmasını umursamaz ama annesinin böyle bir şey yaptığını bilse eminim annesinden nefret eder. Kadın kutsaldır, erkek kadar rahat olmamalıdır bana kalırsa.016 Yorumla
Soran+1 yılne kadar saçma bir düşünce, kadına kendinizce "kutsal" ölçüsü biçip onları kendi istediğiniz gibi yapmaya çalışıyosunuz, erkek her boku yesin ama kadın erkeğin istediği gibi olsun. ne kadar bencilce ve şerefsizce bir düşünce, ayrıca çocuk için babasının başka biriyle birlikte olmuş olması eğer toplumda erkeklerin rahat olması ve her boku yemesi normal görünüyosa çocuk da bu çevrede yetiştiği için babasını doğal karşılar, ama eğer toplum iki taraf için de evlilikten önceyi yasaklasa ve iki taraf için de ayıp karşılasa çocuk emin ol babadan da nefret eder, ben ataerkil bir aile düzeninde yetişmediğim için eğer babamın evlilikten önce yapmış olduğunu öğrensem babamla arama çok katı bir mesafe koyardım ve tamamen soğurdum, annem için de aynısı
- +1 yıl
Ben böyle bir şey yapmıyorum. Bu yüzden de düşünceme saçma damgası vurmanı da gereksiz buluyorum. Bir kız çocuğu olarak tavır koyabilirsin ama annenin yüzüne dahi bakamazsın. Kaldı ki erkek çocuk babasına bu durumda tavır koymaz ama annesinin yüzüne dahi bakmaz.
Anne olmayacaksa istediği her haltı yiyebilir, onu o haliyle kabullenen erkekler de elbet olacaktır ama benim işim olmaz. Bakire olsam da olmasam da istemem.
''Bununla övünür müyüm?''
-Tabi ki hayır.
Ve her iki tarafında o* olduğuna bir anlamda hak veremiyorum. Bir taraf alıyor, bir taraf da veriyor sonuçta. Bir şeyler farklı demek ki. Kaldı ki dediğim gibi bir kadının o* olduğunu anlayabilirsin ama erkeğin öyle değil. Ayrıca vücudunda y* değmemiş yer olup da kendisini o* olarak görmemek de saçmalıktan ötedir.
Bana kalırsa herkes uslu uslu dursun evliliği beklesin ama insanlar aç!
Kadın, erkek pek de fark etmiyor şu zamanlarda zaten. Benim düşüncelerim bir şeyleri değiştirmeyecek belki ama kadınlar böyle yapmamalı. - +1 yıl
Ve kadınlar eğer o* luk yapmazlarsa erkekler de bu yola düşmezler. Genelevlerden bahsetmiyorum ve tecavüz olaylarından da bahsetmiyorum.
Kadınlar istiyor, erkek de istiyor. Veren mutlu, alan mutlu ama... sonrası kadın için güzel değil, umarım anlatabilmişimdir ne demek istediğimi.
Soran+1 yılpeki dilinin ve penisinin değmediği girmediği kadın kalmamış her boku yemiş her kadınla yatak titretmiş bir erkek *** yiyen kadından farklı mı? dediğim gibi sen bu toplum içinde yetiştin ve bu toplumun kültürünü aldığın için böyle düşünüyorsun, kadındaki zarın sadece gelişimde vajinayı mikroplardan korumak için vücudun kendi geliştirdiği bir sistem olduğunun farkında olmayıp cahil cahil ama onun zarı var erkeğin yok o zaman erkek her boku yiyebilir diyen insanların çoğunlukta olduğu bir kültür içinde yetiştiğin için böyle düşünmenin nedenini de anlayabiliyorum ama pencereni biraz genişlet, alan veren ne demek, buna anlam biçilmesi kadar saçma bişey yok, o zaman her alan verene saçma sapan kulp takalım doktorlar da para alıyorlar o zaman doktorlara da başka çirkin bişey bulalım, almak vermek ne demek, ne zamandır bu basit kavramlara saçma anlamlar yüklenir oldu
Soran+1 yılkadınlar o*luk yapmasa erkekler bu yola düşmez deme, köyde tavuk eşek beceren erkekleri unuttun herhalde ki bir sürü jigolo adayı erkek var ve sayıları gittikçe artıyor, o zaman kadınları da suçlayamazsın, ayrıca kadınların o*luklarına erkekler de kendi o*luklarıyla karşılık vermeseler, arz talep dengesi bozulur, yani anlayacağın iki tarafta da suç var
- +1 yıl
Erkek farklıdır demiyorum, yemiş olduğun halt sonrasındaki sinirinden dolayı bana laf atmayı ve aşağılamaktan mantıklı cevaplar veremiyorsun.
Hangi kültürde yetiştiğimi, nerede olduğumdan, nelere ulaşabileceğimden haberdar değilsin. Kaldı ki yazdığım yazıyı düşünmeden cevaplıyorsun. Yazılarımdaki belli yerdeki şeylere aynı cevapları veriyorsun. Yazımın tamamına bakmıyorsun bile.
Evet alan veren meselesinden başka bir şey değil bu! Nasıl anlamak istersen anlayabilirsin. Kadın verir, erkek de alır. Kadın vermek istemezse erkek hiç bir şey alamaz. Yani kadın o* olmazsa erkek de o* olmaz. Her haltı kadın yer, kadınlar o kadar da masum değildir. Şimdi pişman olmayı bırak ve aynı hatayı tekrar yememe çalış, olur mu
Tutturmuşsun ağzında bir cümle, cahil de cahil, bencil de bencil... Asıl bencil sensin, kabullenemiyorsun, kabullenmek istemiyorsun. - +1 yıl
Her iki tarafta da suç var! Her iki taraf da bu koşullarda o* olmuş oluyor. Bak ben bunu inkar etmiyorum. Anlatabiliyor muyum sana
Demek istediğim şey şu; kadınların daha dikkatli olması gerektiği, erkekler kadar rahat olmaması gerektiği... Bu da Türk toplumunun gelen örf ve adetleri olmak üzere çeşitli nedenlerdendir...
Geniş pencereden bak diyorsun ya, bakıyorum ama böyle bakmak demek başka birisiyle yatmaya hak vermem anlamına gelmiyor maalesef. Sen Türk'sün. Büyük ihtimalle de Türkiye'de yaşıyorsun. Bazı şeylere uyman gerekiyor, ona göre hareket etmen gerekiyor. Kaldı ki yatmak da insanın en önemli temel ihtiyaçlarından birisi olmasa gerek.
Ben böyle yapmam, ben batıya özenmek istiyorum dersen de yatabilirsin istediğinle beni ilgilendirmez ama o damgayı da bir güzel yersin, ölene dek de taşırsın. Bunu ben söylemiyorum, Türk toplumunun düşüncesi budur ve değişmeyecektir de.
Soran+1 yılben bir halt yemedim yine önündeki perdeden tanımadığın kişiye karşı saçma sapan yakıştırmalarda bulunuyorsun
dediğim gibi ne düşünürsen düşün eğer yatan kadın o* ise yatan erkek de orospudur
bence sen bir halt yemişsin ve bu dediğim cümleye alındığın için gelip burada kadın erkek farklı alan veren diye zırvalıyorsun ve haklı olduğumu anlayınca verecek cevap da bulamayınca bana yöneldin, tanınmadığın halde ya da öyle bir şey yazmadığım halde gelip bilip bilmeden benimle ilgili düşüncesizce tanı koyuyorsun
Soran+1 yıltam anlamıyla cahilsin, evlilik öncesi ilişki yaşayan cinsiyetinden bağımsız olarak namus yoksunudur bunu söyleyim ve yine karşı çıkacaksın kendini aklamak için saçma saçan kavramlara baş vurup ataerkil zihniyetin senin beynine işlediği her boku yeme içgüdüsüyle bana cevap yetiştirmeye çalışacaksın
- +1 yıl
Ortada yazmış olduğun cümleye tam 3 kere katıldığımı söylediğim halde anlamamak da ısrar ediyorsun.
Beni suçladığın şeyi kendin yapıyorsun, nasıl bir kafan var senin anlayamadım ben. Türkiye'de kalmış batı özentisi olmaya çalışan, hayatı yeni yeni tanıyan bir kız değilsen ben de bir şey bilmiyorum.
İstediğin kadar anlamak isteme ama bu bir alışveriştir ve kadın her türlü zararlı çıkmıştır. Sormuş olduğun soruya karşı yorumum zaten yaptım ama sen konuyu sürekli olarak kadının da erkek kadar rahat olabileceğini savunuyorsun bana. Kadın-erkek diye bir ayrım olmazdı o zaman. Erkekler hamile kalırdı ne bileyim.. Aralarında bir fark var ki böyle ve son kez rica ediyorum biraz oku ve üstüne düşün. Kimse kovalamıyor seni bu yüzden aynı şeyleri defalarca yazmana gerek yok.
Soran+1 yılbu sefer de biyolojik durumları bahane edip kendini üste çıkarmaya çalışıyosun, ben ikisi de rahat olsun demiyorum biri sıkılacaksa diğeri de sıkılmalı, size böyle öğretildiği için ataerkil düzeninde ne duyduysan onu papağan gibi tekrarlıyorsun, batı özentisi olmadığımı şu son yorumumda iki taraf için de namus yoksunu dememe rağmen anlayamadıysan durumun çok vahim gerçekten
Soran+1 yılbu soruyu gizli sormamın nedeni senin gibi cahil ve saçma sapan yaratıklar bu sorudan sonra azıtıp saçma sapan mesaj atıyorlar, bunun güvenle ilgisi yok her soruya gizli yorum yapıyorum sizin gibi abazanlar yüzünden
- +1 yıl
Birisi sıkılacaksa diğeri de sıkılmalı öyle mi
Kimse kendi kendine sıkılmıyor. Onların sıkılmasının nedeni zaten toplumun düşünceleri ve baskıları... Her iki taraf da sıkılsın, sıkılmasın. Erkeklerin ne yapacağını şu an da düşünmüyorum. Bana kalırsa kadın bunu yapmamalı, böyle dediğim için cahil olmam mantıklı değil. Erkeklerin bu tür şeyler için ihtiyaçlarını giderebilmesi için çeşitli kurumlar var ama kadınlar için öyle değil.
Bak!
Kadınların toplumda, müslümanlık dininde yeri erkeğe göre daha farklıdır. Bunu anlayabilecek kapasitede olduğunu düşünüyorum. Erkeğin yaptığı da doğru değil, övünmeli veya övünmemeli buna da biz karar veremeyiz. Kişinin kendisinin vereceği bir karardır. Sen şu an istiyorsun ki toplumun yüz yıllar boyunca gelen düşüncelerini değiştirelim. ''Nah değişir'' demek istiyorum. Genel olarak bakıyorum farkındaysan olaya.
Soran+1 yılnah değişir çünkü senin gibi düşünenlerin bu işine geldiği için ve senin gibi düşünenler çoğunlukta olduğu için kadını kullanmayı kendilerine ilke edinmiş durumdalar ve bu sistem çok uzun yıllar devam edecek. ta ki kadınlar ve erkekler hayatta aynı statüye kavuşana kadar. o zaman erkekler için durum bu kadar rahat olamayacak ama bunun için çok uzun yıllar gerekiyor ve gerçekten namuslu kişilikli insanların da bu adaletsizliğe her yerde tepkilerini koymaları gerekiyor kimse sesini çıkarmazsa, dediğin gibi nah değişir. işinize geliyor kadının sizin aracınız olması
Soran+1 yılneyse daha fazla tartışmayalım çok sıkıcı bir hal aldı
Cinsel Yaşam konusunda 11,6b cevap paylaştı. övünerek söz eden hatta yaşadıklarını anlatan alçaktır. bu övünülecek bir şey değil.
20 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 3,8b cevap paylaştı. Çünkü erkeğin elinin karası kızların yüzünün karasıdır yaftası var ya.. Sormak lazım hiç erkekler ile yatacak kız çıkmasa idi acaba neyle yatacaklardı erkekler? Ben söyleyeyim köpeklerle, keçilerle, eşeklerle.. Zaten köylerin çoğun da olan da bu..
00 Yorumla
+1 yılEvet bu uzun yıllardır süregelmiş bir algı bicimi. İlk suç kadına atılmıştır. Hslbuki kadını fahişe yapıp kiralayan da erkektir, bir kirlenme durumu? varsa onu kirleten de...
10 Yorumla
+1 yılBunu paylaşan erkek kusura bakmayın ama y*vşağın önde gidenidir. O kadar.
10 Yorumla
+1 yılbunu soyle dusun bır erkek bu soruyu sordugunda gızlenme geregı duymazken sen gızlenme geregı duyuyorsun aslında bınevı bunu sız kendınıze yapıorsunuz kımsenın bırsey yaptıgı yok sız kendınıze yakıstırmıorsunuz hepsı bu...
13 Yorumla
Soran+1 yılben her sorumda gizleniyorum, makyaj ürünü sorsam bile gizleniyorum konuyla alakası yok bunun
- +1 yıl
ben makyaj urunu gızlendıgın soruya yorum yapmadım... burada ne goruyorsam o...
Soran+1 yılben de senin bu düz mantığını düzeltmek istedim, biriyle ya da bir durumla ilgili karar vermek için gözünün önünde görünen şey her zaman yetmeyebilir o yüzden birisiyle ilgili bilmediğin bir şeye rağmen gördüğünle yetinip kesin kanı koyma, saçma oluyor
+1 yılgeri zekalı ve geri kafalı toplumlarda hep böyledir maalesef.
10 Yorumlao erkege bagli bir durum serefsizin onunde gideniyse o* der adamsa lafini bile etmez:)
20 Yorumla
+1 yılÇünkü kadın erkeğin balçık kemiğinden yaratılmış öyle her istediğinizi yapamazsınız :)
13 Yorumla
Soran+1 yılhadi lem
- +1 yıl
ay senin zihniyetini s...
- +1 yıl
senin zihniyetini ski diyeceğim ama o zaman daha da çoğalır ben sikmm senin zihniyetini :-)
onu miktim bunu ziktim diye böbürlenen insan müsvetteleri
10 Yorumla
+1 yılSonuna kadar hakliainda ama gercekten kasar cogaldi kizlar yuz vermese erkek yapmaz ne erkek ovunmeli ne kiza o denmeli
07 Yorumla
Soran+1 yılyüz vermese erkek yapmaz mı? çocuklara hayvanlara damacanaya tecavüz eden erkek demek ki her birinden yüz bulmuş da yapmış sanırsam. erkeklerin buna bahanesi olduğu için yapıyorlar, kız yüz verse de vermese de orospuluk o erkeğin içinde olduğu için hep meyillidir, kızın yüz vermesi de o* erkek için sadece bir bahanedir. kız yüz vermese o* erkek başka yollar arayacak zaten. kaşar erkekler her zaman çok daha fazla ki biliyosundur zaten
- +1 yıl
Damacanaya yapan erkekler sorunlu rahatsiz ama ben burada cok gordum konustum 17 yasinda kiz yapmakta israr ediyo yuz kere uyardim kiz yapmak istemese erkek yapmaz bunlar hep aski sevismek zanneden insanlar yuzunden
Soran+1 yılama hep meyilli olan erkek fark ettiysen. erkek her zaman razı zaten. sadece kızın razı olmasını bekliyor yani demek oluyor ki asıl orospuluk o erkeklerin içinde. ben mesajları engellemeden önce herhangi bir konuda yazdığım her görüş için yaklaşık 5-10 tane saçma sapan erkeğin tanışma sevişme cinsellik içerikli istekleriyle ilgili mesaj geliyordu, bunu yapan erkekler kızlardan çok daha fazla, bunu bildiğin halde kendi cinsiyetini aklamaya çalışmak için lütfen karşı tarafa b*k atma, o* erkek sayısı o* kız sayısından çok daha fazla ve bunu sen de biliyorsun
- +1 yıl
Arkadasim erkeklere lafim yok cogu kasar ama yuz veren kiza ne diyeyim ben cmvermezse baska kizlara gider kimse vermezse kalir oyle
- +1 yıl
Kiz istemedikten sonra erkek ne yapabilir
Soran+1 yılkız istemedikten sonra azıp tecavüz eden erkek sayısı da çok, işte sistemin bozukluğundan kaynaklanıyor bu da
- +1 yıl
Adaletin gevsekligi buda kiz adamin evine gider guveniyo diye tecavuze ugrar oyle erkeklere kizlat tedbir almali
Ülkemizde cinselliğin bir tabu olmasından dolayı. Vücut ve kararlar bireye ait. Abazanlarımız da kıskançlıklarına öyle damga yapıştırıyor bence. Ona verdin, bana vermedin. Sen orusbusun falan filan.
00 Yorumla
+1 yılSiradan bir soru erkek bisi kaybetmez ama kadin kaybeder.
010 Yorumla
Soran+1 yılne kaybeder? zara değer biçen bir toplumda değerini kaybeder ama objektif biçimde bakılırsa iki taraf için de bişey değişmiyor, toplumun bunu alıştırması ne kadar doğru? adil değil
- +1 yıl
adil. ben baskasinin altindan gecmis bir kadinlaa evlenmem bunu acik acik soyluyorum ya siz birlikte olmus bir erkekle evlenmem diyebilio musunuzz? Oldu kadin domalacak egilecek yalayacak yalaytiracak sonra ben ona karim diyecem nikah basacam yok ole is
Soran+1 yılben diyebiliyorum, biriyle birlikte olmuş kendi vücudunu başka kadınlara tattırmış onun bunun memelerini vajinasını köpek gibi yalamış başkasının deliği içinde zevkle inlemiş ve penisini canlı vibratör gibi kullandırtmış bir erkeğe ben nikah basmam zaten erkeğin namussuzu kendini kolay bir biçimde belli ediyor zara gerek kalmadan
- +1 yıl
Sen bakire misin?
Soran+1 yılevet ve bakir bir erkek istiyorum, her boku yemiş bir erkek benim temizliğimi hakedemeyecek kadar kirli çünkü. ve bakir olmayıp da bakire kız ile evlenmek isteyen erkekleri de aşırı derecede namussuz şerefsiz kişiliksiz bencil tek taraflı ve gerçek bir "or. ospu" olarak görüyorum
- +1 yıl
Peki sen hayatinda bir erkegi optun mu hani ellesme oynasma oldu mu?
Soran+1 yıloldu erkek orspular her boku yiyecek sonra da kendilerine bakire kızı hak görecekler. böyle düşünenlerden daha namussuzu ve şerefsizi olamaz herhalde
- +1 yıl
Kizim biye sinirlenion sakin olsana kendi kendine triplere girion bir soru sordm ellestin mi hic
Soran+1 yılelleşme oynaşma olmadı, birliktelik de olmadı ve şu an ciddi düşündüğüm biriyle sevgiliyim o çocuğu da küçüklüğünden beri tanıyorum ve ailesini düzenini de çok iyi biliyorum
- +1 yıl
E ne guzel iste Allah mutlu mesut etsin ne diyim
Gizli Üye(36-45)+1 yılbiz dikkat etmeliyiz bacım boş ver onların ne yaptığına.
20 Yorumla
+1 yılinsanlar S.. İKİK beyinli olunca böyle oluyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılmalesef haklısın. cinsellik bu ülkede gerektiği gibi yaşanmıyor ya da çoğu kimse yaşayamıyor doğru düzgün
00 Yorumla
+1 yıloruspuluğun erkeği kızı yok zaten :DD
24 Yorumla
Soran+1 yılevet yok, ama bunu bazı o* erkekler anlamıyor
- +1 yıl
kimse ayranım ekşi demez zaten kim kabul eder ki orspuluğu bence erkeğin orspusu daha tehlikeli :D
Soran+1 yılkesinlikle :)
- +1 yıl
Saol ben kaçar o zaman iyi akşamlar :)
+1 yılçünkü çok şerefsiz bir milletiz basit
10 Yorumlaİşte ben de bunu anlamıyorum.
10 Yorumla
+1 yılGuzel soru tebrik ederim.
00 Yorumla
+1 yılerkek egemen zihniyet kaynaklı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılerkeklerden büyük o* yok
31 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü erkek yatağın hakim'i oluyor beceren taraf kadın ise becerilen taraf o yüzden biraz güçsüz duruyor.
110 Yorumla
Soran+1 yılbu düşünce size aşılanan kültürle alakalı bence, size böyle empoze edildiği için siz de böyle aptalca bir düşünce içine giriyorsunuz, hakaret olarak algılama sakın, senin düşüncenle annen de becerildi, herkesin annesi gibi, halbuki sekste aktif ya da pasiflik becerilmeyi getirmez sadece yatakta iki tarafın farklı görevleri vardır, siz aktif tarafta olduğunuz için kendinizi yatağın hakimi sanıyorsunuz ve fiziksel gücünüzden dolayı yüzbinlerce yıldır kadın üstünde sırf kendinize köle aramak için baskı kurdunuz ve saçma tek taraflı kültürler ürettiniz
Cevap sahibi+1 yılKızım utanma'dan sıkılmadan yazmışın uzun uzun. Bu kadar seks düşkünü olma hayat'da daha önemli şeyler var
Soran+1 yılsanırım algılamanda sorun var, bu yazdığım yazıdan seks düşkünü olmamı çıkaracak kadar zayıf fikirli ve yarım beyinli isen zaten yorum yapma sorulara boşver kendi hayalindeki yatağın hakimi ol otur
Cevap sahibi+1 yılSen neden hep hakaret etme gereği duyuyorsun cevaplar'da nasıl bir insan olduğun cevaplarından belli az çok.
Soran+1 yılhakaret etmedim, sadece öyle isen dedim, değilsen sorun yoktur neden alındın, ama sen yazdığımla ne demek istediğimi anlamayıp kendince saçma sapan bir yorum yaptın benimle ilgili
Cevap sahibi+1 yılAfedersin haklısın genel olarak konuştum ben pardon. Ama dediğim gibi kadın hep becerilen bir erkeğin önün'de domalıp becelirken inleyen bir varlık
Soran+1 yılkadına bu yakıştırmayı yaparken anneni hiç düşünmüyor musun peki? köpek gibi vajina yalayan meme yalayan erkek varlıklarına ne deniyor peki? seks yaparken komik çığlıklar atan ve anıran asıl becerilmiş kendisi gibi duran erkek güruhuna ne diyorsun peki?
Cevap sahibi+1 yılo'nu yapanlara söyle ve yaptıranlara. O erkek'de kız'da tam bir hayvandır onları yapan. Ayrıca evlenme'den önce cinsellik yaşayan bir kız hayat kadının'dan farkı yok. Ve evlenince anal oral yapan insan'da hayvandır dinen haram'dır
Soran+1 yılaynı şekilde evlenmeden önce cinsellik yaşayan erkeğin de bir hayat kadınından ya da jigolodan farkı yok, sadece bu işi parasız gönüllü yapmş oluyor, gönüllü olarak kendi vücudunu başka kadınlara yaşatıyor ve kullandırtıyor
Cevap sahibi+1 yılOna hak veriyorum. Açık ve net evlenme'den cinsellik yaşayan cinsiyeti ne olursa olsun insan değildir. Ve evlendikten sonra anal ve oral gibi sapıkça hayvanın yapmadığı şeyleri yaşıyanlar'da öyledir
Alışılagelmiş düzen bu
10 Yorumla
+1 yılBiri erkek biri kadin cunku
10 Yorumla
+1 yılToplumumuz böyle
00 Yorumla
+1 yılÇok klasik
13 Yorumla
Soran+1 yılklasik ama hala güncel bir sorun
- +1 yıl
Benim inancımda dinimde ikiside ayıplanıyor bacım. Bunu güncel hale getiren hangi düzen acaba
Soran+1 yılsenin dininin desteklediği "ataerkil" sistem, dinin yasaklasa bile ataerkil sisteme çanak tutarak bu tür olayların olmasını istemeden de desteklemiş oluyor
+1 yılyoo umrumda degıl
00 Yorumla
+1 yılNe desek boş
00 Yorumlabu daha çocuk ya
04 Yorumla
Soran+1 yılneden? her boku yemek sizin için normalken kadın sizin için namusunu bekletmeli mi?
Soran+1 yılben benim sorumla senin yazdığın şeyin alakasını anlamadım, çocukluk?
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar