Kahvaltıya kendi evine çağıran kızın amacı gerçekten kahvaltı yapmak mı?

Bir arkadaşım var arkadaşız cıdden sevgiliside var. Benimde var ama bana olan davranışları biraz duygusal. Kahvaltıya cagırıyor benı ailesi olmayacak evinde. Bende kahvaltı dışında bir şey olacak mı dıye tırsıyorum. Olmaz dimi arkadaşlar başıma iş falan almayım. Kafamda kuruyorum paso ya eve atar da ailesne haber verır evi bastırr falan başm belaya girer diye:D
Kahvaltıya kendi evine çağıran kızın amacı gerçekten kahvaltı yapmak mı?
Cevapla