Çıplak Yaşasaydık Sadece Üşüdüğümüzde Giyinseydik Güzel Olmaz mıydı?

Cinsellik toplumda yansıtılması uygun gorulmediği için hepimiz giyiniyoruz peki Nüdistlerin organları neden kalkmıyor o kadar çıplak arasında? Biz de çıplak yaşasaydık psikolojik problemlerimiz yarı yarıya çözülmez miydi? Toplumun bir kısmı ahlak kurallarına itaat ediyor diye ahlaksızlık yanlısı kesim neden giyniyor? Neden elbiseler?
Güncellemeler
+1 yıl
Ahlak bekçişleri gelmesin
Çıplak Yaşasaydık Sadece Üşüdüğümüzde Giyinseydik Güzel Olmaz mıydı?
Cevapla