Kız kardeşimi nasıl düzeltebilirim? Lütfen bir fikir verin? Çok çaresiz hissediyorum kendimi?

14 yaşında kız kardeşim var. 8. Sınıf öğrencisi, cok cok fazla ozentili.

Bizim ailemiz kapalı, öyle açık saçık nadir vardır. Okul bitmedi biz kapansin demiyoruz ama çok fazla dar pantolonlar giyiniyor, ispanyol paça bile giymiyor, hiç değilse çok dar giyme diyoruz yok yine aynı kafa. Artık babam bıraktı mücadeleyi.

Şimdi ki okul ortamlari malum, daha 12-13 yaşındaki kız cinsellik biliyor, yaşıyor. Bende kardeşim için çok korkuyorum. Kendini koruyamaz hata yapar diye. ozentilik çok fazla var, saçma sapan müzikler dinliyor, nasıl düzelecek? Neler söylemem gerek abla olarak? Nasıl nasihat vermeliyim?
Kız kardeşimi nasıl düzeltebilirim? Lütfen bir fikir verin? Çok çaresiz hissediyorum kendimi?
Cevapla