Erkekler, mesajlarla flörtleşme aşamasında olduğunuz bir kıza kaç günde bir mesaj atarsınız?

Biri var görüştüğüm. Geçtiğimiz hafta içinde birkaç gün çok güzel mesajlaştık. Ben flört aşamasında olduğumuzu düşünüyorum (tabi yanılmıyorsam ! ama hislerin karşılıklı olduğu anlaşılıyor sanki konuşmalardan :) ). En son Cuma gecesi mesajlaştık, geçen hafta ben daha çok ilk mesajı attım ve en son mesajı da ben attığım için bu sefer mesaj atma sırası onda (o da bunun farkında bence, o nedenle sen mesaj atsana demeyin). Dün mesaj atmadı, bugünde henüz mesaj gelmedi. bir insan hoşlandığı insana neden mesaj atmaz, ne düşünüyor olabilir? Siz kaç günde bir mesaj atıyorsunuz hoşlandığınız ve flört aşamasında olduğunuz kıza? Burcu aslan bu arada, belki yorumlarken dikkate almak istersiniz
Güncellemeler
+1 yıl
ama daha duygular açıklanmış değil, adı konmuş bişey yok henüz aramızda, bunuda değerlendirin yorumlarda lütfen
Erkekler, mesajlarla flörtleşme aşamasında olduğunuz bir kıza kaç günde bir mesaj atarsınız?
Cevapla